Київрада прийняла міську цільову програму розвитку інформаційно-комунікативної сфери міста Києва на 2022 – 2024 роки
Депутати Київської міської ради затвердили міську цільову програму розвитку інформаційно-комунікативної сфери міста Києва на 2022 – 2024 роки. За відповідне рішення проголосували 73 депутати.
Як повідомив директор Департаменту суспільних комунікацій Роман Лелюк, метою Програми є забезпечення ефективного розвитку інформаційно-комунікативної сфери столиці, налагодження дієвого діалогу «влада-громадськість», формування довіри до міських політик, забезпечення повного, вчасного та якісного інформування киян та гостей столиці, громадянського суспільства, формування української громадянської ідентичності населення.
«Прийнята Програма передбачає розвиток інформаційно-комунікативної сфери столиці протягом наступних трьох років. Реалізовуватиме її Департамент суспільних комунікацій спільно з підпорядкованими телеканалом «Київ», радіо «Київ FM» і Центром публічної комунікації та інформації, який із 2022 року перетвориться на Київське міське інформаційне агентство «Київінформ». Ми вже заклали гарний фундамент під час виконання існуючої програми. І в рамках наступної маємо утримати лідируючі позиції, переформатувати міські медіа в мовника громади та сприяти налагодженню діалогу між киянами та владою міста», – сказав Роман Лелюк.
Реалізація програми передбачає:
- проведення інформаційно-комунікативних та просвітницьких кампаній, розвиток системи комунікацій влади з інститутами громадянського суспільства;
- організацію та проведення заходів за участю експертів та громадянського суспільства, забезпечення громадян України, юридичних осіб та державних органів правом доступу до інформації про діяльність місцевих органів виконавчої влади та місцевого самоврядування; моніторинг засобів масової інформації, соціальних мереж, акаунтів лідерів громадської думки; забезпечення діяльності та розвитку телебачення, радіомовлення, цифрових та інших інформаційних ресурсів, заснованих Київською міською радою;
- видання та безкоштовне розповсюдження книжкової та поліграфічної продукції, довідкових, іміджевих, презентаційних, просвітницьких інформаційних матеріалів, виготовлення відзнак;
- роз’яснення змісту міських політик для киян різних вікових категорій та соціальних груп шляхом виготовлення та поширення тематичних відео- та аудіороликів соціального характеру;
- забезпечення розробки та поширення якісного медіа-контенту для мешканців та гостей столиці, журналістського та експертного середовища, протидія дезінформації щодо спотворення процесів, які відбуваються у місті Києві;
- об’єднання потужностей та можливостей телекомпанії «Київ», радіостанції «Київ FM», вебпорталу kyiv.media, сервісів сучасних каналів комунікацій для забезпечення безперешкодної доступності до інформації про події у місті Києві для усіх киян.