Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
  • Доступність
  • A-
    A+
  • Стара версія
Оболонська районна в місті Києві державна адміністрація
офіційний вебпортал

«Київпастранс» пропонує пасажирам взяти участь у проекті-опитуванні «Пасажирський контроль»

Опубліковано 08 квітня 2015 року о 11:15

КП «Київпастранс» впроваджує проект-опитування «Пасажирський контроль», метою якого є організація контролю за наданням послуг із перевезення пасажирів громадським наземним транспортом. Це перший спільний проект працівників новоствореного відділу КП «Київпастранс» та пасажирів, які мають намір поліпшити роботу наземного громадського транспорту міста Києва.

За інформацією комунального підприємства, проект має опитувальний характер та спрямований на підвищення якості надання транспортних послуг і стосується винятково роботи автобусів, трамваїв та тролейбусів КП «Київпастранс».

Очікувані результати від впровадження проекту:

  • отримання, обробка інформації та усунення у стислі терміни недоліків;
  • підвищення якості надання транспортних послуг у громадському транспорті;
  • підвищення рівня лояльності та довіри пасажирів до КП «Київпастранс».

У разі виявлення пасажирами наступних недоліків у роботі автобусів, тролейбусів, трамваїв:

«1» – незадовільний санітарний стан рухомого складу зовні;

«2» – незадовільний санітарний стан у салоні рухомого складу;

«3» – відсутність стандартних маршрутних покажчиків на рухомому складі (№ маршруту, кінцеві пункти);

«4» – наявність пошкоджених пасажирських сидінь;

«5» – наявність несправного освітлення салону;

«6» – наявність несправного компостера;

«7» – некоректна поведінка водія;

«8» – неоголошення зупинок громадського транспорту;

«9» – невидача квитків водієм;

«10» – некоректна поведінка кондуктора;

«11» – невидача квитків кондуктором.

Пропонуємо надсилати інформацію за телефоном: (050) 332 01 23 (дзвінок / смс-повідомлення) або на електронну адресу: [email protected]. При наданні інформації необхідно обов’язково вказати: дату та час виявлення недоліку, № маршруту, вид транспорту, бортовий або державний номер рухомої одиниці та цифру, яка відповідає недоліку згідно з переліком запропонованим вище або безпосередньо недолік.

За інформацією комунального підприємства, усунення недоліків у роботі наземного громадського транспорту виконуватимуться у стислі терміни, але залежно від складності технологічного процесу.

 

kievcity.gov.ua


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux