Інформаційну кампанію Громадського бюджету-2020 сформулювали на зборах
5 лютого були проведені збори робочої групи із забезпечення проведення інформаційної кампанії Громадського бюджету-2020. Збори були ініційовані комунальним підприємством «Центр публічної комунікації та інформації».
На зборах визначили інформаційно-просвітницькі заходи кампанії Громадського Бюджету на 2020 рік. Також йшлася мова про моделі комунікації між учасниками інформаційної кампанії ГБ та затвердження переліку її першочергових заходів.
Згідно з концепцією комунікації інформкампанії, вся інформація, що стосується ГБ, першочергово надходить безпосередньо до КП «Центр публічної комунікації та інформації», звідки надходить до інших структурних підрозділів через безпосередніх представників.
Нагадаємо, що 30 днів - з 7 лютого по 6 березня - кияни зможуть подавати свої проекти на Громадський бюджет-2020. На реалізацію проектів буде виділено 160 млн грн. Мінімальна вартість проекту, який може бути реалізований в рамках ГБ - 50 тис. грн, а максимальна - 3 млн.
vechirniykiev.com.ua