Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
  • Доступність
  • A-
    A+
  • Стара версія
Оболонська районна в місті Києві державна адміністрація
офіційний вебпортал

Інформація про роботу із зверненнями громадян за 2016 рік

Опубліковано 16 лютого 2017 року о 09:24

За 2016 рік до Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації надійшло на розгляд 4547 звернень громадян, що на 924 (16,9 %) звернення менше ніж у 2015 році, з них письмових звернень – 2843 (62,5 %), усних – 1704 (37,5 %) отримано на особистому прийомі.
Також, за звітний період до Оболонської райдержадміністрації надійшло 815 колективних звернень, частка яких становить – 17,9 % усіх звернень. У порівнянні з 2015 роком загальна кількість колективних звернень зменшилась в числовому вимірі на 23 одиниці але збільшилась в процентному відношенні до загальної кількості звернень на 2,6 %.
З урахуванням колективних звернень до районної державної адміністрації звернулось 32266 громадян, які в своїх листах порушили 5781 питання різної тематичної спрямованості.
Із загальної кількості звернень у 2016 році до Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації надійшло на виконання з Київської міської державної адміністрації – 1888 (41,5 %) звернень, з них 811 доручень голови Київської міської державної адміністрації, з Верховної ради України – 1 звернення, від Народних депутатів України – 14 звернень, від органів прокуратури – 16 звернень, від інших органів державної влади, в т. ч. депутатів Київради – 551 (12,1 %) звернення, безпосередньо від громадян – 2077 (45,7 %) звернень.
Громадяни звертались передусім із заявами щодо вирішення конкретних життєвих питань (93,6 %) та скаргами (6,4 %).
Найгостріші проблеми, що турбують мешканців району – це питання житлово-комунального господарства – 2974 (51,4 %) від загальної кількості порушених питань. Не менш важливими є питання соціального захисту, їх надійшло – 688 (12,0 %), житлової політики – 336 (5,8 %), питання сім`ї, дітей, молоді, гендерної рівності, фізичної культури і спорту – 316 (5,5 %), питання забезпечення законності та правопорядку – 3,1 %, питання освіти – 2,1%, питання діяльності органів місцевого самоврядування – 1,8 %, земельних відносин – 1,1 %, питання транспорту та зв’язку - 1,0 %, охорони здоров’я – 1,0 %.

Як свідчить аналіз, основна тематика питань, які мешканці району порушували у своїх зверненнях у 2016 році не мала суттєвих змін порівняно з показниками 2015 року.
Зменшилась кількість питань соціального захисту на 3,8%, але разом з цим, збільшилась кількість звернень з питань діяльності органів місцевого самоврядування, з питань сім`ї, дітей, молоді, і спорту – на 1,4%, з питань забезпечення законності та правопорядку – на 0,8%.
Співвідношення основних питань житлово – комунального господарства, які порушували громадяни у своїх зверненнях у 2016 – 2015 роках
На перше місце вийшли найболючіші питання ремонту будинків та дахів, майже в два рази збільшилась кількість звернень з питань роботи ЖЕДів та ЖБК, з питань опалення та незадовільного теплопостачання, з питань ремонту сантехнічного обладнання та комунікацій, освітлення та обстеження санітарного стану квартир.
Разом з цим, значно зменшилась кількість питань з незадовільного стану прилеглої до будинку території та облаштування дитячих майданчиків на – 12,1 %, з питань водопостачання на – 3,9 %, благоустрою та озеленення території на – 2,7 %, ремонту доріг на – 0,8 %.

2016 рік 2015 рік
ремонт будинків, дахів 337 (11,3 %) 330 (9,4 %)
робота ЖЕД, ЖБК 303 (10,2 %) 215 (6,1 %)
питання водопостачання, встановлення лічильників води 275 (9,2 %) 462 (13,1 %)
благоустрій та озеленення території 268 (9,0 %) 411 (11,7 %)
оплата квартир та комунальних послуг 258 (8,7 %) 325 (9,3 %)
опалення, теплопостачання 197 (6,6 %) 114 (3,3 %)
ремонт сантехнічного обладнання та комунікацій 122 (4,1 %) 92 (2,6 %)
ремонт ліфтів, незадовільна робота ліфтів 87 (2,9 %) 123 (3,5 %)
Незадовільний стан прибудинкової території, облаштування дитячих майданчиків, утримання будинків 72 (2,4 %) 509 (14,5 %)
електропостачання, освітлення 72 (2,4 %) 56 (1,6 %)
обстеження санітарного стану квартири, будинку 57 (1,9 %) 31 (0,8 %)

Станом на 01.01.2017 року всі звернення, які надійшли на розгляд до Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації виконані без порушення термінів розгляду.
За результатами розгляду:
- позитивно вирішено – 24,3 % звернень
- надано роз’яснення – 70,8 % звернень
- на розгляді залишилось – 4,9 % звернень.
За 2016 рік до Оболонської райдержадміністрації від пільгових категорій населення надійшло 676 звернень, що становить 14,9 % від загальної кількості звернень, з них від інвалідів та ветеранів війни надійшло 346 звернень. У порівнянні з 2015 роком кількість звернень від цих категорій населення збільшилась на 172 (5,7 %), а кількість звернень від інвалідів та ветеранів війни на 130.
У зверненнях громадян пільгових категорій на першому місці перебувають питання соціального захисту – 320, на другому, питання житлово – комунального господарства – 155, житлові питання – 134, питання охорони здоров’я – 21, питання землекористування – 11, питання транспорту – 5, інші питання – 30.

 

Від громадян пов’язаних із участю у проведенні антитерористичної операції та їх сімей надійшло - 489 звернень з питань надання матеріальної допомоги та встановлення пільг для покриття витрат на оплату житлово-комунальних послуг, що на 271 звернення менше ніж у 2015 році.
Усі звернення пільгових категорій громадян, учасників АТО та їх сімей розглядалися особисто головою райдержадміністрації, надавались відповідні доручення щодо розгляду цих звернень, виконання яких контролювалось до розв’язання питання в межах чинного законодавства у визначені терміни.
Провідним юристом «Центру правової допомоги киянам, які опинилися у складних життєвих обставинах» надано безкоштовно 1051 юридичну консультацію малозабезпеченим мешканцям Оболонського району.
На особистих та виїзних прийомах за звітний період керівництвом Оболонської районної державної адміністрації прийнято 239 мешканців району.
Основна тематика питань, які порушували громадяни на особистих прийомах стосувалась вирішення питань комунального господарства, благоустрою, житлових питань, питань соціального захисту, оренди приміщень, тощо.

Особисто головою району проведено 37 прийомів громадян, на яких прийнято 170 мешканців району, з них 21 особистий прийом громадян, на яких прийнято 123 мешканця, 16 виїзних прийомів громадян, на яких звернулось 47 мешканців району, 6 прямих („гарячих”) телефонних ліній, під час яких звернулося 35 громадян.
05 квітня та 10 жовтня 2016 року голова Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації прийняв участь в програмі ТК «Київ» «У центрі уваги» де під час прямої телефонної лінії до нього звернулось 20 мешканців району.
Графіки особистого прийому громадян та проведення прямих (“гарячих”) телефонних ліній керівництвом Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації для інформування громадян розміщено на інформаційному стенді та на офіційному веб-сайті Оболонської райдержадміністрації.
На виконання Закону України від 02.07.2015 № 577 “Про внесення змін до Закону України “Про звернення громадян” щодо електронного звернення та електронної петиції” утворено додаткову поштову скриньку для отримання звернень з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення).
Громадяни можуть звернутися до Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації із зверненнями, викладеними у довільній формі, надіславши їх на електронну адресу [email protected], яка розміщена на офіційному веб-сайті Оболонської райдержадміністрації у рубриці “Звернення громадян”. Також у рубриці “Звернення громадян” викладено вимоги до оформлення звернень відповідно до Закону України “Про звернення громадян”.

 


За інформацією відділу роботи із зверненнями громадян


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux