Гра-подорож «Сонячна країна Миколи Носова» у дитячому відділі ЦПРБ ім. О.С. Пушкіна
«Навряд чи варто коментувати розповіді відомого Миколи Носова. Їх треба просто ще раз прочитати, щоб знову переконатися: всі герої Носова «як живі», а їхня фантазія, їхні вчинки і навіть витівки вчать читачів добру, шляхетності». (С. Михалков).
Казковий персонаж Незнайко з Квіткового міста кожному з нас знайомий з дитинства. А ось про життя його творця, дитячого письменника Миколи Носова, який написав також веселі та повчальні розповіді «Фантазери», «Живий капелюх», «Мишкова каша», «Бобик в гостях у Барбоса», повість «Вітя Малєєв в школі і вдома», широкому колу читачів відомо не так вже й багато.
Письменник Микола Носов народився 23 листопада 1908 року у м. Києві.
З нагоди відзначення Дня народження, ознайомитися із творами, героями оповідань та творчістю Миколи Носова, у бібліотеку завітали маленькі читачі третіх класів 239 школи.
Головний методист ЦБС Оболонського району, Вікторія Валеріївна підготувала цікаву пізнавальну презентацію про життя та творчість Миколи Носова.
Діти дізналися, що вперше «Пригоди Незнайка та його товаришів» було надруковано у журналі «Барвінок»; відкрили для себе нові твори Миколи Носова. За ілюстраціями на слайдах учні впізнавали героїв інших творів, зокрема «Вітя Малєєв у школі та дома», «Телефон» та ін. Також дізнались, що онук Миколи Носова - Ігор Носов продовжує традиції свого діда-класика.
Про героїв Носова знято десятки фільмів. Про пригоди Незнайки та його друзів, зняли кілька мультфільмів, а саму книгу перевели на 100 мов світу.
Про Незнайка Носов завжди говорив так: "Це дитина, але не така, яку можна назвати по імені і прізвищу, а дитина взагалі, з властивою її віку невгамовною спрагою діяльності, незнищенною жагою знання і в той же час з непосидючістю, нездатністю утримати свою увагу на одному предметі скільки-небудь тривалий час".
Після презентації дітям було запропоновано перегляд уривків з мультфільмів про Незнайку.
Також учні активно відповідали на завдання вікторини «Бюро знахідок. Якому герою належить предмет?», підбирали рими до слів, вгадували казкового персонажа за описом.
Наприкінці діти ділилися своїми думками та дякували працівникам бібліотеки за зустріч.