Електронний квиток у Києві працює в усьому комунальному громадському транспорті
Один із наймасштабніших смартпроєктів у столиці продовжує працювати для киян в усіх видах комунального громадського транспорту Києва. Запуск автоматизованої системи обліку проїзду для всіх пасажирів, включаючи іногородніх пільговиків, відклали на 2023 рік.
За час існування електронного квитка міська влада технологічно адаптувала до системи е-квитка 100% мережі комунального транспорту: 1326 одиниць наземного транспорту та 359 турнікетів у метро. Створено понад 4000 місць продажу е-квитка. А у застосунку «Київ Цифровий» завжди можна зручно поповнити свою транспортну карту або придбати разовий QR-квиток для себе чи друга.
Розпорядження про перенесення впровадження системи в повному обсязі, що було підписане у п’ятницю, 25 червня, пов’язане виключно з неспроможністю Міністерства соціальної політики України забезпечити компенсацію пільгового проїзду відповідним категоріям пасажирів – громадян, які не зареєстровані в Києві. На розв’язання цього питання Міністерству знадобиться ще півтора року.
Зауважимо, що пільговики-кияни можуть користуватися пільгами в міському транспорті в повному обсязі.
Сьогодні «Картка киянина» є єдиним механізмом, що дає можливість фактично зафіксувати, скільки пасажирів скористалися пільгою на проїзд. На підставі цих даних перевізники зможуть отримувати з міського бюджету повну компенсацію за перевезення пільговиків-киян.
Нагадаємо, що отримати картку киянина пільговики можуть у будь-якому відділенні «Ощадбанку» міста Києва. Для цього потрібно мати із собою паспорт, ідентифікаційний код та документ, що підтверджує пільговий статус. Після цього необхідно активувати соціальний транспортний додаток в Управлінні праці та соціального захисту населення за місцем реєстрації або в Департаменті соціальної політики.
Для пільговиків отримання муніципальної картки «Картка киянина» є безкоштовним.
kyivcity.gov.ua