Дворівнева розв’язка на перетині вулиць Богатирська і Полярна полегшить виїзд з міста
На будівельному майданчику на перетині Богатирської та Полярної. Фото: Київавтодор
Будують дорожню дворівневу конструкцію для безпечного руху транспорту, яка також має покращити екологічний стан на півночі столиці й в місті в цілому.
Стартували підготовчі роботи до зведення в рамках реконструкції нового шляхопроводу на перетині вулиць Полярної та Богатирської.
Як пояснили «Вечірньому Києву» у Департаменті транспортної інфраструктури КМДА, відповідно до проєкту Генерального плану розвитку міста Києва та його приміської зони до 2025 року, вулицю Богатирську віднесено до вулиць, які намічені як магістральні загальноміського значення з безперервним рухом транспорту.
На сьогодні виконавчим органом Київської міської ради (Київською міською державною адміністрацією) вжиті заходи, спрямовані на реконструкцію транспортної розв’язки з влаштуванням дворівневого руху транспортних засобів та пішоходів.
У Департаменті транспортної інфраструктури наголосили: реконструкція транспортної розв’язки на перетині вулиць Богатирської та Полярної в Оболонському районі є одним з етапів, що мають полегшити дорожній рух в місті.
Ця розв’язка зменшить затори та створить умови для безперервного руху на виїзд з міста транзитного автомобільного транспорту. У цілому це позитивно вплине на безпеку дорожнього руху та екологічний стан столиці.
Транспортники столиці повідомили, що проєктна пропускна спроможність нової розв’язки — 11 200 автомобілів на годину.
«Світлофор на перехресті приберуть, це дозволить зменшити затримки на одному з найзавантаженіших транспортних вузлів Оболоні. Це у рази вище за перехрестя зі світлофором, яке постійно затримує рух, через що утворюються затори у пікові години», — пояснили у Департаменті транспорту «Вечірньому Києву».
Шляхопровід матиме 6 смуг руху. Його довжина складе 125 метрів. На шляхопроводі виокремлять смуги для руху громадського транспорту.
Також на розв’язці з’являться велодоріжки загальною довжиною близько 2,8 кілометра.
«Проєктною документацією передбачено будівництво об’єкта в одну чергу, а очікуваний термін реалізації — до кінця наступного року, за умови забезпечення необхідним фінансуванням. Обраний до реалізації варіант буде збудований як комбінована транспортна розв’язка у вигляді неповного листа конюшини», — розповіли у Департаменті транспорту.
Фахівці окремо наголосили, що розробленою проєктною документацією передбачено максимальне збереження наявних зелених насаджень та відновлення видалених через будівельні роботи дерев та кущів.
«Зазначаємо, що вже змінено схему проїзду перехрестя, нанесено тимчасову розмітку», — сказали «Вечірньому Києву» у Дептрансі.
"Вечірній Київ"