ДТЕК «Київські електромережі» запустив новий канал комунікації з клієнтами у Viber
ДТЕК «Київські електромережі» запустив новий канал комунікації з клієнтами у Viber. До таких заходів у компанії вдалися, щоб забезпечити своїх клієнтів та співробітників усіма необхідними умовами для зручного та безпечного спілкування у період карантину.
Відтепер до ДТЕК «Київські електромережі» можна звертатись за допомогою мессенджеру Viber. Спеціальний онлайн-канал запрацював за телефонами: +38(050)- 317-60-08 та +38(050)-317-60-70. Для його використання потрібно зайти на власному смартфоні у Viber, додати один із вказаних номерів та розпочати спілкування зі спеціалістом контакт-центру.
«ДТЕК піклується про здоров’я своїх клієнтів та співробітників, тому створює зручні та безпечні умови їх взаємодії. Ми за два дні підготували персонал та запустили Viber-канал. Він розширить дистанційні можливості отримання послуг нашої компанії. І все це без особистого візиту, що надважливо в умовах карантину», – зазначив Маріс Куніцкіс, генеральний директор ДТЕК «Київські електромережі».
За допомогою Viber-каналу клієнти зможуть у режимі 24/7:
- передати покази лічильника;
- отримати консультацію щодо роботи лічильника;
- передати заявку на підключення електроенергії після відключення за борги;
- отримати рахунок та підтвердити оплату заборгованості за повторне під’єднання після відключення за борги.
Нагадаємо, на час запровадження у Києві карантину, ДТЕК «Київські електромережі» з 17 березня припинив особистий прийом клієнтів у власних центрах обслуговування. Компанія закликає киян для отримання необхідних послуг із електропостачання користуватися дистанційними каналами комунікації. Про їх повний перелік можна дізнатися за посиланням.
kyivcity.gov.ua