До Оболонської РДА через «Контактний центр м.Києва» протягом 2015 року надійшло 60045 звернень громадян
Про стан розгляду структурними підрозділами та службами району звернень мешканців Оболонського району через КБУ "Контактний центр міста Києва" за підсумками 2015 року доповіла на апаратній нараді заступник начальника відділу роботи із зверненнями громадян Наталія Шумиловська.
Протягом минулого 2015 року на розгляд Оболонської райдержадміністрації від «Контактного центру міста Києва» надійшло 60045 звернень громадян, що на 40% більше ніж у попередньому 2014 році:
45393 звернення на телефонну лінію 15-51;
10006 звернень надійшло на сайт КБУ «Контактний центр»;
2367 звернень до Урядової гарячої лінії КМУ;
2045 звернень до «Скриньки мера» (найбільше серед 10 районів м. Києва);
234 звернень в рамках проекту «прямий зв'язок з київською міською владою»
Найбільш актуальні питання, які турбували мешканців району з початку року:
10 «гарячих» питань по району |
|||
|
Питання |
Кількість звернень 2015 рік |
Порівняно з 2014 роком більше на % |
1 |
Відсутність та неякісне ГВП |
15186 |
41 % |
2 |
Відсутність опалення |
9547 |
30% |
3 |
Не працює ліфт |
6338 |
70% |
4 |
Відсутність освітлення у під’їзді за відсутності/несправності лампочок |
3517 |
67% |
5 |
Перерахунок плати й нарахування квартплати |
3173 |
62% |
6 |
Відсутнє ХВП |
1903 |
3% |
7 |
Питання МАФ |
1397 |
42% |
8 |
Укладання та ремонт асфальтного покриття |
1338 |
63% |
9 |
Відновлення благоустрою після виконання планових та аварійних ремонтних робіт |
1101 |
80% |
10 |
Встановлення лічильників на опалення |
1087 |
85% |
79% (47520) звернень опрацьовано КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Оболонського району м. Києва» разом і з ЖЕД 501-515:
Для визначення пріоритетних напрямків в подальшій роботі підприємств галузі ЖКГ проведено ретельний аналіз таких звернень.
Найбільше звернень надійшло від мешканців ЖЕД 514, 513, 503 та 504.
За зверненнями мешканців визначено 10 проблемних будинків району, по яким надійшло найбільше скарг:
10 проблемних будинків Оболонського району |
|||||
№ п/п |
ЖЕД |
Вулиця / просп |
Будинок |
К-ть питань |
Проблема |
1 |
ЖЕД - 514 |
Рокосовського просп. |
3 |
917 |
Ліфт, ГВП |
2 |
ЖЕД - 504 |
Героїв Сталінграда просп. |
27а |
779 |
ЦО, електропостачання, ліфт, ГВП |
3 |
ЖЕД - 514 |
Юрія Кондратюка вул. |
4 |
669 |
Ліфт, ГВП, ЦО |
4 |
ЖЕД - 514 |
Полярна вул. |
7 |
636 |
ГВП, ліфт, ЦО |
5 |
ЖЕД - 503 |
Мате Залки вул. |
5а |
563 |
Ліфт, освітлення під’їздів |
6 |
ЖЕД - 504 |
Маршала Малиновського вул. |
25 |
536 |
ГВП, відсутність циркуляції |
7 |
ЖЕД - 514 |
Полярна вул. |
5а |
529 |
Ліфт, ГВП, ЦО |
8 |
ЖЕД - 503 |
Героїв Сталінграда просп. |
11а |
499 |
ГВП, освітлення під’їздів |
9 |
ЖЕД - 513 |
Петра Панча вул. |
3 |
478 |
ГВП |
10 |
ЖЕД - 503 |
Героїв Сталінграда просп. |
13а |
454 |
Ліфт |
Назва |
Кількість |
Закриття виконавцем |
Виконання зверненнь |
||||
Вчасно |
Не |
Не |
Виконано |
НЕ |
На |
||
ЖЕД - 501 |
2115 |
2115 |
0 |
0 |
1883 |
69 |
163 |
ЖЕД - 502 |
644 |
644 |
0 |
0 |
592 |
27 |
25 |
ЖЕД - 503 |
4186 |
4186 |
0 |
0 |
3618 |
323 |
245 |
ЖЕД - 504 |
4131 |
4131 |
0 |
0 |
3512 |
224 |
395 |
ЖЕД - 505 |
2773 |
2773 |
0 |
0 |
2500 |
62 |
211 |
ЖЕД - 506 |
3566 |
3566 |
0 |
0 |
3257 |
108 |
201 |
ЖЕД - 507 |
1802 |
1802 |
0 |
0 |
1609 |
90 |
103 |
ЖЕД - 508 |
2505 |
2505 |
0 |
0 |
2162 |
187 |
156 |
ЖЕД - 509 |
3486 |
3486 |
0 |
0 |
3066 |
266 |
154 |
ЖЕД - 510 |
3686 |
3686 |
0 |
0 |
3264 |
201 |
221 |
ЖЕД - 511 |
1655 |
1654 |
0 |
0 |
1367 |
189 |
99 |
ЖЕД - 512 |
5037 |
5036 |
0 |
0 |
4291 |
444 |
301 |
ЖЕД - 513 |
4433 |
4432 |
1 |
0 |
3919 |
206 |
308 |
ЖЕД - 514 |
7148 |
7148 |
0 |
0 |
5981 |
499 |
668 |
ЖЕД - 515 |
225 |
225 |
0 |
0 |
217 |
3 |
5 |
ЖЕД - 516 |
128 |
128 |
0 |
0 |
102 |
9 |
17 |
Разом : |
47520 |
47517 |
1 |
0 |
41340 |
2907 |
3272 |
Що стосується структурних підрозділів РДА, то ними розглянуто 8715 звернень (17% від загальної кількості)
Робота районів зі зверненнями до контактного центру оцінюється в основному за трьома щомісячними показниками, що входять до оцінки діяльності районних в місті Києві державних адміністрацій.
Одним з основних показників якості реагування та опрацювання звернень громадян є індекс задоволеності заявників, який включає показник вчасності виконання та правдивості надання інформації виконавцем.
За період з 01.01.2015 по 31.12.2015 індекс задоволеності заявників по Оболонському району з питань торгівлі та побуту склав 100%.
Наступним показником роботи району є рейтинг виконавської дисципліни з питань житлово-комунального господарства, де індекс задоволеності заявників склав 98.72 % (за відповідний період 2014 року 95,3%).
Останній щомісячний показник оцінки діяльності районних в місті Києві державних адміністрацій - «Відсоток звернень громадян з питань забезпечення благоустрою міста, фактичне виконання яких було підтверджено та не повернуто на доопрацювання». З відсотком 98.88 район зайняв 4 позицію серед районів в рейтингу за 2015 рік.
Питання, за якими проводиться рейтингова оцінка, становлять 70% від загальної кількості звернень, що надійшли на розгляд району протягом минулого року. Якщо провести рейтингування по загальній кількості звернень, опрацьованих районами за минулий рік, то індекс задоволеності по Оболонському району становить 90,01%, та займає 4 позицію серед десяти районів.
Окрім скарг та пропозицій, на адресу Оболонського району за минулий рік надійшло 243 подяки:
Найбільше подяк надійшло на адресу ЖЕК-503, 505, 508, 511, 512,
КП УЗН - 7 подяк,
працівникам закладів освіти – 6 подяки,
працівникам управління праці та соцзахисту населення – 4 подяки,
керівництву Оболонської РДА - 4 подяки,
відділу торгівлі – 3 подяки,
управління охорони здоров’я – 3 подяки.