Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
  • Доступність
  • A-
    A+
  • Стара версія
Оболонська районна в місті Києві державна адміністрація
офіційний вебпортал

До Оболонської РДА через «Контактний центр м.Києва» протягом 2015 року надійшло 60045 звернень громадян

Опубліковано 23 лютого 2016 року о 17:05

Про стан розгляду структурними підрозділами та службами району звернень мешканців Оболонського району через КБУ "Контактний центр міста Києва" за підсумками 2015 року доповіла на апаратній нараді заступник начальника відділу роботи із зверненнями громадян Наталія Шумиловська.

Протягом минулого 2015 року на розгляд Оболонської райдержадміністрації  від «Контактного центру міста Києва» надійшло 60045 звернень громадян, що на 40% більше ніж у попередньому 2014 році:

45393 звернення на телефонну лінію 15-51;

10006 звернень надійшло на сайт КБУ «Контактний центр»;

2367 звернень до Урядової гарячої лінії КМУ;

2045 звернень до «Скриньки мера» (найбільше серед 10 районів м. Києва);

234 звернень в рамках проекту «прямий зв'язок з київською міською владою»

Найбільш актуальні питання, які турбували мешканців району з початку року:

 

10 «гарячих» питань по району

 

Питання

Кількість звернень  2015 рік

Порівняно з 2014 роком більше на %

1

Відсутність та неякісне ГВП

15186

41 %

2

Відсутність опалення

9547

30%

3

Не працює ліфт

6338

70%

4

Відсутність освітлення у під’їзді за відсутності/несправності лампочок

3517

67%

5

Перерахунок плати й нарахування квартплати

3173

62%

6

Відсутнє ХВП

1903

3%

7

Питання МАФ

1397

42%

8

Укладання та ремонт асфальтного покриття

1338

63%

9

Відновлення благоустрою після виконання планових та аварійних ремонтних робіт

1101

80%

10

Встановлення лічильників на опалення

1087

85%

79% (47520) звернень опрацьовано КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Оболонського району м. Києва» разом і з ЖЕД 501-515:

Для визначення пріоритетних напрямків в подальшій роботі підприємств галузі ЖКГ проведено ретельний аналіз таких звернень.

Найбільше звернень надійшло від мешканців ЖЕД 514, 513, 503 та 504.

За зверненнями мешканців визначено 10 проблемних будинків району, по яким надійшло найбільше скарг:

10 проблемних будинків Оболонського району

п/п

ЖЕД

Вулиця / просп

Будинок

К-ть питань

Проблема

1

ЖЕД - 514

Рокосовського просп.

3

917

Ліфт, ГВП

2

ЖЕД - 504

Героїв Сталінграда просп.

27а

779

ЦО, електропостачання, ліфт, ГВП

3

ЖЕД - 514

Юрія Кондратюка вул.

4

669

Ліфт, ГВП, ЦО

4

ЖЕД - 514

Полярна вул.

7

636

ГВП, ліфт, ЦО

5

ЖЕД - 503

Мате Залки вул.

563

Ліфт, освітлення під’їздів

6

ЖЕД - 504

Маршала Малиновського вул.

25

536

ГВП, відсутність циркуляції

7

ЖЕД - 514

Полярна вул.

529

Ліфт, ГВП, ЦО

8

ЖЕД - 503

Героїв Сталінграда просп.

11а

499

ГВП, освітлення під’їздів

9

ЖЕД - 513

Петра Панча вул.

3

478

ГВП

10

ЖЕД - 503

Героїв Сталінграда просп.

13а

454

Ліфт

  

Назва
установи

Кількість
звернень

Закриття виконавцем

Виконання зверненнь

Вчасно

Не
вчасно

Не
розглян.

Виконано

НЕ 
виконано

На
перевірці

ЖЕД - 501

2115

2115

0

0

1883

69

163

ЖЕД - 502

644

644

0

0

592

27

25

ЖЕД - 503

4186

4186

0

0

3618

323

245

ЖЕД - 504

4131

4131

0

0

3512

224

395

ЖЕД - 505

2773

2773

0

0

2500

62

211

ЖЕД - 506

3566

3566

0

0

3257

108

201

ЖЕД - 507

1802

1802

0

0

1609

90

103

ЖЕД - 508

2505

2505

0

0

2162

187

156

ЖЕД - 509

3486

3486

0

0

3066

266

154

ЖЕД - 510

3686

3686

0

0

3264

201

221

ЖЕД - 511

1655

1654

0

0

1367

189

99

ЖЕД - 512

5037

5036

0

0

4291

444

301

ЖЕД - 513

4433

4432

1

0

3919

206

308

ЖЕД - 514

7148

7148

0

0

5981

499

668

ЖЕД - 515

225

225

0

0

217

3

5

ЖЕД - 516

128

128

0

0

102

9

17

Разом :

47520

47517

1

0

41340

2907

3272

 

Що стосується структурних підрозділів РДА, то ними розглянуто 8715 звернень (17% від загальної кількості)

Робота районів  зі зверненнями до контактного центру оцінюється в основному за трьома щомісячними показниками, що входять до  оцінки діяльності районних в місті Києві державних адміністрацій.

Одним з основних показників якості реагування та опрацювання звернень громадян є індекс задоволеності заявників, який включає показник вчасності виконання та правдивості надання інформації виконавцем.

За період з 01.01.2015 по 31.12.2015 індекс задоволеності заявників по Оболонському району з питань торгівлі та побуту склав 100%.

Наступним показником роботи району є рейтинг виконавської дисципліни з питань  житлово-комунального господарства, де індекс задоволеності заявників склав  98.72 % (за відповідний період 2014 року 95,3%).

Останній щомісячний показник оцінки діяльності районних в місті Києві державних адміністрацій - «Відсоток звернень громадян з питань забезпечення благоустрою міста, фактичне виконання яких було підтверджено та не повернуто на доопрацювання». З відсотком 98.88 район зайняв 4 позицію серед районів в рейтингу  за 2015 рік.

Питання, за якими проводиться рейтингова оцінка, становлять 70%  від загальної кількості звернень, що надійшли на розгляд району протягом минулого року. Якщо провести рейтингування по загальній кількості звернень, опрацьованих районами за минулий рік, то індекс задоволеності по Оболонському району становить 90,01%, та займає 4 позицію серед десяти районів.

Окрім скарг та пропозицій, на адресу Оболонського району за минулий рік надійшло 243 подяки:

Найбільше подяк надійшло на адресу ЖЕК-503, 505, 508, 511, 512,

КП УЗН - 7 подяк,

працівникам закладів освіти – 6 подяки,

працівникам управління праці та соцзахисту населення – 4 подяки,

керівництву Оболонської РДА - 4 подяки,

відділу торгівлі – 3 подяки,

управління охорони здоров’я – 3 подяки. 


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux