Про це повідомили в управлінні інформаційної політики та комунікацій Департаменту суспільних комунікацій КМДА. Зокрема, перший з них – «Третій вік»: увага і турбота» – присвячений Геріатричному пансіонату, пільгам та послугам, які можуть отримати літні кияни у рамках програми «Турбота. Назустріч киянам».
Як зазначила заступник голови КМДА Марина Хонда, ідея створення інформаційних буклетів зародилася після робочої поїздки до Відня, де вивчали досвід впровадження місцевою мерією соціальної політики та комунікацій. Місто-побратим приділяє чимало уваги інформуванню про послуги, які надає мешканцям. Для людей літнього віку, наприклад, друкують спеціальні вісники, пояснюють, де можна пройти лікування, реабілітацію, провести дозвілля, вiдвiдати комп’ютерні курси.
‒ Я практично на всіх зустрічах з киянами бачу одну і ту ж проблему: люди майже нічого не знають про послуги та можливості, які є в Києві. Одні відмовляються перебратися до Геріатричного пансіонату, бо їм хтось сказав, що «можуть забрати квартиру»... На днях мама хлопчика з інвалідністю дізналася, що потрібні для дитини послуги можна отримати у центрі… через дорогу. Тому ми й вирішили розробити серію інформаційно-довідкових буклетів про соціальні можливості столичної влади, ‒ заступник голови КМДА Марина Хонда.
Усього заплановано створення 4 електронних інформаційно-довідкових буклетів, перший з них вже доступний в електронному варіанті – за посиланням.