Безконтактним карткам столичного метро осучаснили дизайн
Відсьогодні у касах київського метро з’являться безконтактні картки на кількість поїздок із новим дизайном. Його для підземки безкоштовно розробила громадська формація «Агенти змін» під керівництвом Ігоря Скляревського.
На лицьовій стороні такої картки – стилізований логотип підприємства. Кольорова гамма підбиралася так, щоб проїзний був легко пізнаванний серед інших у гаманці. На звороті – чіткі й лаконічні інструкції з користування, а також контакти метрополітену.
Оновлення дизайну карток не призвело до жодних додаткових витрат метрополітену. Чергові наклади замовляються регулярно для забезпечення необхідної кількості проїзних для пасажирів. Варто зауважити, що всі інші види безконтактних карток, які реалізовуються у касах підприємства, є дійсними і обмінювати їх не потрібно.
Нагадаємо, що «Київський метрополітен» співпрацює із групою дизайнерів-волонтерів «Агенти змін» з жовтня минулого року. У доробку – серія інформаційних плакатів і нова схема ліній швидкісного транспорту столиці, яка вже розміщена у десяти поїздах Святошинсько-Броварської (червоної) лінії.
У найближчих планах – осучаснення інших видів проїзних квитків, а також системи навігації столичної підземки.
kievcity.gov.ua