Безбар’єрність надання адміністративних послуг всім категоріям населення.
Одним із принципів якості надання адміністративних послуг підрозділами міграційної служби є безбар’єрність надання цих послуг. Проблемні питання виникають при отриманні послуг, що надаються міграційною службою, при документуванні осіб, що не можуть пересуватися самостійно у зв’язку з тривалим розладом здоров’я. Тим більше ця проблема поширилася в умовах сьогодення, викликана агресією рф проти українського народу.
Так п. 19 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження зразка бланка, технічного опису та Порядку оформлення, видачі, обміну, пересилання, вилучення, повернення державі, визнання недійсним та знищення паспорта громадянина України» від 25 березня 2015 р. № 302 ( зі змінами) визначено, що документи для оформлення (у тому числі замість втраченого або викраденого), обміну паспорта здійснюється лише до територіального органу/територіального підрозділу ДМС у разі оформлення паспорта особі, яка не може пересуватися самостійно у зв’язку з тривалим розладом здоров’я, що підтверджується медичним висновком відповідного закладу охорони здоров’я, оформленим в установленому порядку, якщо така особа не отримувала паспорта, оформленого із застосуванням засобів Реєстру.
В даному випадку за зверненням такої або її законного представника, оформленого у письмовій формі, здійснюється виїзд працівника територіального органу/територіального підрозділу ДМС за місцем проживання особи, проходження лікування або за місцем розташування установи, закладу, де особа отримує соціальні послуги.
Для оформлення паспортного документу заявником надається одну фотокартку розміром 10х15 см. для внесення відцифрованого образу обличчя особи шляхом сканування із застосуванням засобів Реєстру.
Бажаємо всім міцного здоров’я і завжди раді Вам допомогти.
ЦМУ ДМС Оболонського району