Апарат Північного офісу Держаудитслужби: найбільше нарікань на порушення у галузі комунального господарства
Важливою складовою діяльності апарату Північного офісу Держаудитслужби є кваліфікований, неупереджений і своєчасний розгляд звернень громадян та оперативне вирішення порушених у них питань в межах законодавчо визначених повноважень.
Так, упродовж 2016 року апарат Офісу отримав 192 письмові звернення (в т.ч. 15% – колективних), які надійшли поштою (114); через органи влади (41); від інших установ, організацій (21); під час особистих прийомів громадян керівництвом Офісу (16).
Найбільше (майже 22,4%) отриманих звернень стосувалися фінансових порушень у галузі комунального господарства, понад 15,2% – порушень у галузі освіти, науки, науково-технічної, інформаційної діяльності та інтелектуальної власності.
Усі письмові звернення (в т.ч. 13 анонімних) розглянуто своєчасно. Відомості, що містяться у 186 з них, планується врахувати в ході проведення чергових контрольних заходів; 2 звернення направлено за належністю до територіальних підрозділів Держаудитслужби у Вінницькій та Полтавській областях для врахування в роботі. Чотири звернення, оформлені з порушенням ст. 5 Закону України «Про звернення громадян» та недостатньо інформативні для прийняття обґрунтованого рішення, повернуто заявникам на доопрацювання.
Письмові повідомлення громадян про скоєння злочинів та інших значних порушень спрямовано до правоохоронних органів згідно ч. 2 ст. 8 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні».
Прес-служба Північного офісу Держаудитслужби