Антикорупційний сервіс «Пульс»
Антикорупційний сервіс «Пульс» діє з метою підвищення рівня довіри до Державної фіскальної служби та допомоги платникам податків у вирішені складних та проблемних питань. Завдяки йому громадяни та суб’єкти господарювання мають можливість повідомити про неправомірні дії або бездіяльність працівників податкової та митниць, про можливі корупційні дії з їхнього боку, а також проблеми, які виникають під час здійснення митного контролю та митного оформлення товарів та транспортних засобів, що переміщуються через митний кордон України. Зокрема, ефективна робота сервісу «Пульс» допомагає не тільки налагодити взаємодію підрозділів фіскальної служби, а й попереджує виникнення непорозумінь у повсякденній роботі.
Звертаємо увагу платників податків, що даний сервіс працює за принципом call-back, тобто працівники ДФС не тільки приймають звернення, але й потім повідомляють про результати перевірки та вжиті заходи. Лінія працює цілодобово.
Звернутися на «Пульс» можна за телефоном (044) 284-00-07. На звернення платників надаються вичерпні відповіді у строк 1-2 діб. Всі звернення розглядаються своєчасно, без порушення термінів.
ДПІ в Оболонському районі ГУ ДФС у м. Києві