Головна  →  Новини  →  25 січня 2017

Відкрито новий районний сервісний центр по обслуговуванню споживачів з житлово-комунальних питань

Комунальний концерн «Центр комунального сервісу» 25 січня 2017 року відкрив новий районний сервісний центр по обслуговуванню споживачів з житлово-комунальних питань, який розташований за адресою: вул. Героїв Сталінграду,57 у Оболонському районі.
У центрі організовано роботу за принципом «єдиного вікна», електронна черга, дитячий куточок, безкоштовний WI-FI. 
Графік роботи: з понеділка по п’ятницю з 8:00 до 20:00, у суботу з 09:00 до 16:00, неділя-вихідний, без перерви на обід.
Перелік питань, з яких можна отримати консультацію/довідку у точках прийому споживачів комунального концерну:
-питання оплати за житлово-комунальні послуги (відсутність відображення оплати за житлово-комунальні послуги у квитанції, розшук платежу, термін виникнення та сума заборгованості, тощо);
- замовити довідку (довідка про склад сім’ї, довідка про відсутність заборгованості, довідка про користування пільгою) та отримати вже готову через 3-4 дні;
-інформація щодо порядку нарахування за житлово-комунальні послуги (видача дублікату рахунку на сплату ЖКГ, роз’яснення щодо нарахування за ЖКП при користуванні пільгою та проведення нарахувань при отриманні субсидії, роз’яснення щодо проведення перерахунків, тощо);
-внесення змін до реквізитів особового рахунку та порядку нарахування послуги (зміна власника особового рахунку, відкриття та розподіл особового рахунку, і т.д);
-питання, пов’язані із періодичною повіркою та взяттям на абонентський облік приладів обліку водопостачання (роз’яснення щодо порядку встановлення та постановки на абонентський облік приладів обліку водопостачання із наданням переліку необхідних документів, телефонів, адрес та графіків роботи відповідних служб виконавців послуг, тощо);
- оплата за житлово-комунальні послуги та за додаткові послуги Концерну через POS-термінали, що розташовані у Центрі. При оплаті житлово-комунальних послуг, споживач має можливість сплатити:
1.За всі види послуг, що надаються постачальниками або за будь-яку послугу окремо;
2.Здійснити попередню оплату за послуги, сплатити суму заборгованості повністю або частково;
3.Внести оплату з урахуванням показників лічильників за холодну, гарячу воду, газопостачання, електроенергію.
Мешканці приватного сектору мають змогу оплатити 13 додаткових послуг Концерну (платних довідок), таких як довідка про місце проживання та склад сім`ї (Форма 3) та інші, не витрачаючи додатковий час у чергах до банківських установ. Операція по прийому платежу займає в середньому 3-6 хвилин. 
- кияни мають можливість оформити та переоформити Картку киянина звернувшись до бухгалтера в години прийому та надати необхідні документи: (вказати ПІБ, номер паспорту, контактний телефон, вказати відділення, у якому буде зручно отримати вже готову картку.). Бухгалтер Центру комунального сервісу відправляє заповнену анкету до «Ощадбанку», потім співробітники банку надсилають СМС повідомлення на номер вказаний у анкеті, у якому буде вказано час і місце, де можна забрати готову картку.
- споживач може подати документи для оформлення договору на надання послуг, заявки на повірку, оформити та отримати довідки про відсутності/наявності боргу за ЖКП, здійснити коригування даних особового рахунку фізичних осіб, які являються абонентами ПАК АК Київводоканалу.
Крім того, у центрі можна здійснити звірку по кількості наданих послуг ХВП, подати поточні показання лічильників та отримати професійну консультацію.
- запровадження механізму «єдиного вікна» дозволяє пільговику ( учаснику АТО) здійснювати формування пакету документів на отримання пільги на всі види житлово-комунальних послуг.
Наголошуємо, що в Центрі можна проголосувати за громадські проекти.
Також віддати свій голос можна у районних сервісних центрах за адресою:
- вул. Довженка, 10
- бульвар Ак. Вернадського,63А
- Кловський узвіз,24
Крім того, за адресою Кловський узвіз, 24 окрім голосування можливо отримати ЕЦП при наявності паспорту, ідентифікаційного коду та електронного носія (флешки, CD тощо).
Як і раніше, віддати свій голос можливо в Пунктах супроводу при наявності хоча б одного з інструментів голосування (Картка Киянина, ЕЦП, картки Приватбанку, Конкорд банку, Універсал банк або А-банку). 
У разі виникнення питань у роботі Оболонського відділення звертатись можна за телефоном відділу дистанційного обслуговування (044)247-40-40.


Комунальний концерн "Центр комунального сервісу"

Перейти до спискуВерсiя для друку