Головна  →  Новини  →  22 грудня 2016

Для перереєстрації статутів громадських організацій є ще півроку

 Учора відбулося вечірнє засідання Верховної Ради України, де зокрема о 2:35 ночі було прийнято Проект Закону про внесення змін до Податкового кодексу України (щодо покращення інвестиційного клімату в Україні) 5368,  який з-поміж іншого, зокрема, передбачає продовження строку формування нового Реєстру неприбуткових установ та організацій до 1 липня 2017 року. Після підпису Президентом цей Закон набирає чинності з 1 січня 2017 року.

Неприбуткові підприємства, установи та організації, які не привели свої установчі документи у відповідність із нормами пункту 133.4 статті 133 цього Кодексу, після 1 липня 2017 року виключаються контролюючим органом з Реєстру неприбуткових установ та організацій.

Також цим законодавчим актом внесено комплексні зміни до розділів Податкового кодексу України, спрямовані на: удосконалення загальних положень щодо адміністрування податків та зборів, а також податку на прибуток підприємств, податку на доходи фізичних осіб, податку на додану вартість, акцизного податку, рентної плати та податку на майно, спеціальних податкових режимів; ліквідацію податкової міліції тощо.

Згідно з Законом, «Податковий кодекс України регулює відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов’язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов’язки їх посадових осіб під час  адміністрування податків, а також відповідальність за порушення податкового законодавства.

Цим Кодексом визначаються функції та правові основи діяльності контролюючих органів та центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику».

Прикінцевими та перехідними положеннями Кабінету Міністрів України:

до 1 липня 2017 року забезпечити проведення незалежного аудиту баз даних та інформаційних ресурсів, що використовуються контролюючим  органами; визначити порядок контролю, в тому числі моніторингу, центральним органом, що формує та реалізує фінансову політику, адміністрування центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику, баз даних та інформаційних ресурсів,  що використовуються для адміністрування податків, зборів та інших обов’язкових платежів.

 

http://www.prostir.ua/

 

Перейти до спискуВерсiя для друку