Головна  →  Новини  →  5 серпня 2021

Про порушення під час перевезень можуть повідомляти самі пасажири маршруток на номер 15-51 або електронною поштою

Перевірятимуть маршрутки для виконання нових вимог міської влади. Фото: Даша Гришина

Перевірятимуть маршрутки для виконання нових вимог міської влади. Фото: Даша Гришина

Для виконання нових правил, укладених між КМДА та приватними перевізниками, столичні маршрутки щотижнево перевірятимуть.

Згідно договору між перевізником та Департаментом транспортної інфраструктури КМДА Комунальна служба перевезень за дорученням Дептрансу кожного тижня здійснює планові та позапланові перевірки якості послуг на маршрутах. Про це повідомив заступник голови КМДА Костянтин Усов.

У травні 2021 року КМДА оголосила про новий стандарт на перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування. Зокрема місто посилило вимоги до перевізників, які брали участь у конкурсі на перевезення пасажирів.

Нові маршрутки вже виїхали на дороги, зокрема від вулиці Милославської до Індустріального шляхопроводу Ці комфортабельні автобуси здатні перевозити більшу кількість людей, ніж звичні жовті «Богдани». Віднині у договорах з перевізниками прописано, що вони зобов’язані забезпечити граничний температурний режим у пасажирських салонах. Влітку це не більше 22 градусів, взимку не менше 15-ти.

Серед інших стандартів, що бачитимуть пасажири, є: уніформа у водія, вміння спілкуватися з пасажирами виключно українською мовою, вміння надати першу домедичну допомогу та знати, як допомогти зайти чи вийти з автобуса людині з інвалідністю. У маршрутках заборонений шансон, сторонні плакати й картинки у салоні, водіям заборонено курити за кермом.

Утім залишилось питання контролю за виконанням вимог столичної влади. У разі надходження скарг, як зазначає Костянтин Усов, будуть проводяться додаткові позачергові перевірки.

«При виявленні порушень перевізнику виноситься перше попередження, і це не дає йому можливості в майбутньому продовжити договір. Повторне порушення є підставою для розірвання договору, якщо предмет зауваження не усунено», — йдеться в повідомленні.

Про порушення під час перевезень можуть повідомляти самі пасажири. Скарги приймаються на електронну пошту [email protected] або за номером телефону 15-51. Способи зворотнього зв’язку вказані на плакаті в салоні автобуса.

Там же є й уся необхідна інформація про перевізника та водія.

vechirniy.kyiv.ua

Перейти до спискуВерсiя для друку