Головна  →  Новини  →  14 листопада 2019

Використання роботодавцями району сучасного інформаційно-комунікаційного сервісу «Електронний кабінет роботодавця»

На сьогодні державна служба зайнятості є активним посередником на ринку праці між роботодавцями та шукачами роботи. Служба на безоплатній основі надає послуги із пошуку підходящої роботи та підбору персоналу, послуги з державного соціального страхування на випадок безробіття, а також здійснює виплату допомоги по безробіттю.

Головним завданням державної служби зайнятості на сучасному етапі є запровадження нових партнерських відносин з роботодавцями.

Державна служба зайнятості пропонує роботодавцям партнерство та взаємовигідну співпрацю та запрошує скористатися комплексом послуг:

- підібрати працівників (в тому числі із використанням психодіагностичних методик) та шляхом проведення ярмарок вакансій;

- розмістити вакансії на сайті www.dcz.gov.ua  та в друкованих ЗМІ;

- здійснити професійне навчання безробітних під конкретні робочі місця як у навчальних закладах, так і безпосередньо на виробництві;

- отримати компенсацію суми єдиного внеску за працевлаштування безробітних, на нові робочі місця;

- отримати компенсацію суми заробітної плати за працевлаштованих безробітних, з числа внутрішньо переміщених осіб;

- замовити ретельний підбір кадрів на засадах рекрутиггу через пошук фахівцями кваліфікованих вмотивованих працівників та проведення первинних співбесід з претендентами.

Роботодавець набуває статусу замовника кадрів з моменту, коли  надає до служби зайнятості інформацію про потребу в кадрах (вакансії).

Державна служба зайнятості, підтримуючи сучасні тенденції з розвитку електронного урядування, активно впроваджує нові електронні сервіси, які на сьогодні є однією з найпрогресивніших форм надання сервісних соціальних послуг клієнтам.

З метою спрощення комунікацій зі службою зайнятості роботодавець отримав унікальну можливість замовити підбір кадрів за сприянням служби зайнятості та надіслати вакансії через вебсайт Державної служби зайнятості України: https://www.dcz.gov.ua.

Для цього роботодавцю необхідно створити «Електронний кабінет роботодавця» – персональне автоматизоване робоче місце, яке зорієнтоване на скорочення витрат часу для відвідування центру зайнятості та на підвищення рівня комфорту під час взаємодії роботодавців зі службою зайнятості. Доступ до персонального автоматизованого робочого місця роботодавець може отримувати за допомогою комп’ютеру, підключеного до мережі Інтернет, а також з мобільного телефону.

Для реєстрації в електронному кабінеті необхідно:

  1. На головній сторінці сайту натиснути жовту кнопку «Персональний кабінет» та зареєструватись (наявна покрокова інструкція).
  2. Для авторизації на webсайті служби зайнятості необхідно надати особистому консультанту центру зайнятості e-mail, логін та пароль, вказані під час реєстрації.

Головною перевагою електронного кабінету роботодавця є розширений доступ до послуг служби зайнятості і даних роботодавця шляхом інтеграції з Електронної інформаційно-аналітичної системи служби зайнятості та отримання можливості створення, і подання звіту за формою №3-ПН.

Також після авторизації роботодавець отримає можливість здійснювати добір працівників шляхом перегляду резюме та переглядати:

- актуальність реквізитів свого підприємства, що містяться у базі служби зайнятості;

- звіти за формою 4-ПН, 1-ПА, які подавались до служби зайнятості;

- стан укомплектування заявлених вакансій та- кількість направлень претендентів на роботу;

- договори про організацію громадських робіт та працевлаштування після професійного навчання.

Згідно статистичних даних з квітня 2018 року підприємствами Оболонського району створено 431 електронний кабінет. Кількість вакансій поданих за формою 3-ПН в електронному вигляді збільшилась на 16%, 777 вакансій у 2018 році в порівнянні з 1240 вакансіями у 2019 році. Кількість укомплектованих вакансій у 2019 році зросла на 30% в порівнянні з 2018 роком.

Надалі планується удосконалення функцій електронного сервісу. В майбутньому за допомогою ЕКР можна бути подавати щорічний звіт «Інформація про зайнятість та працевлаштування громадян, що мають додаткові гарантії у сприянні працевлаштуванню» (5% квота), звіти 4-ПН «Інформація про заплановане масове вивільнення працівників у зв’язку зі змінами в організації виробництва і праці» та 1-ПА «Інформація про кількість працевлаштованих громадян суб’єктами господарювання, які надають послуги з посередництва у працевлаштуванні». Також планується вільний доступ роботодавців до перегляду відео-резюме та тематичних вебінарів від служби зайнятості.

Служба зайнятості модернізується та розвивається, дбає про постійне вдосконалення партнерських відносин з роботодавцями.

Світ технологічних можливостей динамічно змінюється. Електронні сервіси стають дедалі популярнішими.

 

За інформацією Оболонської районної філії КМЦЗ

Перейти до спискуВерсiя для друку