Головна  →  Новини  →  13 листопада 2019

У Києві набирає обертів велика інформаційна кампанія

Департамент суспільних комунікацій, разом із Департаментом житлово-комунальної інфраструктури КМДА, розпочинає потужну кампанію із застосуванням всіх можливих засобів комунікації з інформування жителів столиці про нові вимоги законів про житлово-комунальне господарство.

Під час інформкампанії буде роз’яснено, які нові виклики й умови постали перед жителями, яка допомога мешканцям буде надана міською владою в утриманні, ремонтах, утепленні й енергомодернізації будинків. Кияни дізнаються, як користуватися численними програмами фінансової допомоги мешканцям багатоповерхівок у капітальних ремонтах домівок.

«Мета кампанії – навчити людей бути відповідальними за збереження, утримання й енергоефективність своїх домівок, як економити енергоресурси й власні кошти. Також наша ціль – роз’яснити роль власників квартир у відповідальності за своє майно – всю споруду, а не окреме помешкання. Ми пояснимо права та можливості людей, і що вони можуть робити за допомогою міських програм співфінансування ремонтів та енергомодернізації, навчимо, як ними користуватися. Тоді ініціативним мешканцям будинків буде простіше вирішувати проблеми, робити позитивні зміни у своїх будинках – ремонти, укріплення, а потім, можливо, й створювати об’єднання співвласників багатоквартирних будинків», – пояснив директор Департаменту суспільних комунікацій КМДА Роман Лелюк.

Роман Лелюк також заявив, що це не єдина тематична кампанія Департаменту, яка стартує у Києві.

kreschatic.kiev.ua

Перейти до спискуВерсiя для друку