Головна  →  Новини  →  27 березня 2018

Стан виконання бюджету міста Києва в розрізі головного розпорядника Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації за 2017 рік

Доходи

Рішенням сесії Київської міської ради від 12.12.2016  № 554/1558 «Про бюджет міста Києва на 2017 рік» зі змінами та доповненнями було встановлено індикативний обсяг надходжень податків та зборів до загального фонду бюджету м. Києва для Оболонського району в сумі 2 210 млн.грн.

За 2017 рік до бюджету міста Києва від підприємств та організацій району надійшло 2 164 млн. грн., тобто план виконано на 98 %.

Виконання плану надходжень по основних показниках:

Податок та збір на доходи фізичних осіб

За 2017 рік надходження податку та збору на доходи фізичних осіб склали  – 821 млн. грн. або 102 %. В порівнянні з аналогічним періодом минулого року надходження по ПДФО збільшилось на 194 млн. грн. або на 31%.

Плата за землю

За 2017 рік надходження по платі за землю становить – 613 млн.грн. або 90%. В порівнянні з аналогічним періодом минулого року надходження по платі за землю зменшилось на 58 млн. грн. або на 9 %.

Причини невиконання плану:

- згідно рішення Київської міської ради від 03.07.2014 №23/23 «Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земель міста Києва» встановлене мінімальне значення локальних коефіцієнтів на місцезнаходження земельних ділянок в межах економіко-планувальної зони, які використовуються при розрахунках нормативно-грошової оцінки земельних ділянок, що в свою чергу призвело до зменшення нарахувань по платі за землю по деяких підприємствах (ПАТ АО «Галант», ПАТ завод «Ріап», ПАТ «Кібер», ринок «Оболонь», «Представництво «Канделфіра Істейтс ЛТД»).

Єдиний податок

За 2017 рік надходження єдиного податку становить – 413 млн.грн. або 110%. В порівнянні з аналогічним періодом минулого року надходження по єдиному податку збільшились на 96 млн.грн. або на 30%.

Податковий борг

Станом на 01 січня 2018 року податковий борг по бюджетоутворюючих податках до бюджету міста Києва, а саме по податку та збору на доходи фізичних осіб та по платі за землю становив 164 млн.грн. В порівнянні з початком року він збільшившись в 2 рази.

ПДФО. Станом на 1 січня 2018 року податковий борг становив – 80 млн.грн., збільшившись в 1,8 рази в порівнянні з початком року.

Основною причиною зростання боргу є проведення нарахувань в індивідуальних картках платників податків згідно податкових повідомлень-рішень, за результатами актів перевірок по 26 фізичним особам на загальну суму 77 млн.грн.

Плата за землю. Станом на 1 січня 2018 року податковий борг становив 84 млн.грн., збільшившись в 2 рази в порівнянні з початком року.

Основними боржниками продовжують залишатися ПРАТ Трест «Київміськбуд-1» – 18 млн.грн., ТОВ «Вілга нова» – 5 млн.грн., ПАТ «Сіті маркет» – 5 млн.грн. та інші. Справи по цих боржниках розглядаються у судах.

В Оболонській райдержадміністрації протягом року діяла комісія з питань забезпечення своєчасності і повноти сплати податкових та інших надходжень. Основними напрямками її роботи була робота з підприємствами-боржниками до бюджету міста Києва та до Державного бюджету. 

Так, за 2017 рік було проведено 7 засідань даної комісії. Продовж року на засідання комісії були запрошені 44 керівників підприємств-боржників до бюджетів всіх рівнів.

Метою роботи вищезазначених комісій є пошук шляхів збільшення надходжень до бюджету міста Києва.

Видатки

Бюджетом міста Києва на 2017 рік по видатковій частині  передбачено – 1 702 млн.грн, виконання за 2017 рік становить – 1 690 млн.грн., що становить 97 % від уточненого плану на рік, з них:

Загальний фонд:

За 2017 рік виконання загального фонду становить – 1 368 млн.грн, що становить 97 % до уточненого плану на рік.

Протягом року згідно внесення змін до бюджету міста Києва на 2017 рік рішеннями Київської міської ради головному розпоряднику Оболонській районні в місті Києві державній адміністрації додатково було виділено – 86,6 млн.грн, в тому числі в розрізі галузей:

- Освіта – 39 млн.грн.

- Охорона здоров’я – 3 млн.грн.

- Соціальний захист та молодіжна політика – 0,6 млн.грн.

- Культура – 3 млн.грн.

- Житлово-комунальне господарство – 35 млн.грн.

- Державне управління – 5 млн.грн.

Додаткові бюджетні кошти були спрямовані:

- заробітна плата з нарахуваннями – 35 млн.грн.

- медикаменти та пільгові медикаменти – 3 млн.грн.

- поточні трансферти комунальним підприємствам (установам, організаціям) – 35 млн.грн.

- інші видатки (на утримання бюджетних установ) – 13 млн.грн. 

Виконання видаткової частини в розрізі галузей:

- Освіта – виконання становить 930 млн.грн., що становить 96 % до уточненого плану на рік по галузі;

- Охорона здоров’я – виконання становить 207 млн.грн., що становить 100 % до уточненого плану на рік по галузі;

- Соціальний захист та соціальне забезпечення, молодіжна політика – виконання становить 26 млн.грн., що становить 97 % до уточненого плану на рік по галузі;

- Житлово-комунальне господарство - виконання становить 76 млн.грн., що становить 97 % до уточненого плану на рік по галузі;

- Культура і мистецтво - виконання становить 51 млн.грн., що становить 98 % до уточненого плану на рік по галузі;

- Фізична культура і спорт - виконання становить 12 млн.грн., що становить 97 % до уточненого плану на рік по галузі;

- Державне управління - виконання становить 66 млн.грн., що становить 99% до уточненого плану на рік по галузі;

Виконання видатків в розрізі статей виглядає наступним чином:

- заробітна плата з нарахуваннями – 1 059 млн.грн., або 99 % від уточненого плану на рік (станом на 01.01.2018 року заборгованість з виплати заробітної плати з нарахуваннями відсутня);

- продукти харчування – 41 млн.грн., що становить 82 % від уточненого плану на рік;

- медикаменти та пільгові медикаменти – 28 млн.грн., що становить 100 % від уточненого плану на рік;

- поточні трансферти комунальним підприємствам (комунальні підприємства, к-р «Кадр», КПУЗН) – 77 млн.грн., що становить 98 % від уточненого плану на рік;

- інші видатки (на утримання бюджетних установ) – 67 млн.грн., 94 % від уточненого плану на рік;

- оплата комунальних послуг та енергоносіїв – 96 млн.грн., що становить 82 % від уточненого плану на рік.

Розпорядженням Київської міської державної адміністрації від 27.04.2017 року за № 506 «Про встановлення лімітів споживання теплової, електричної енергії, природного газу, водопостачання та водовідведення на 2017 рік для бюджетних установ, що фінансуються з бюджету міста Києва, та КП «Київміськсвітло»» встановлено ліміти споживання теплової, електричної енергії, природного газу, водопостачання та водовідведення для бюджетних установ району на 2017 рік. Пунктом 2 цього розпорядження передбачено забезпечення суворого дотримання встановлених лімітів. За підсумками 2017 року встановлено, що бюджетні галузі району не тільки дотримувались лімітів, але й значно економно відносились до споживання енергоресурсів.

Таким чином, економія склала:

- теплопостачання – 14 % або 11 млн.грн.;

- електроенергія – 5 % або 1 млн.грн.;

- водопостачання – 8 % або 0,5 млн.грн.

Протягом 2017 року кошти на фінансування виділялись вчасно та в повному обсязі, згідно наданих заявок, що забезпечило закінчення року без кредиторської заборгованості.

Спеціальний  фонд:

За 2017 рік виконання спеціального фонду становить – 322 млн.грн., з них використано:

- за рахунок власних надходжень бюджетних установ– 47 млн.грн.;

- за рахунок надання платних послуг бюджетних установ – 34 млн.грн.;

- бюджет розвитку, до якого входять капітальні видатки установ, реконструкція об’єктів та придбання обладнання – 242 млн.грн., що становить 96 % від запланованої суми на рік.

 Громадський бюджет

В Оболонському районі у 2017 році реалізовано 5 проектів - переможців громадського бюджету участі, в тому числі по головному розпоряднику коштів:

• Оболонська районна в місті Києві державна адміністрація - 3 проекта:

1. «Вікна в школі № 285. Енергоефективність та енергозбереження сучасної освіти.

Обсяг фінансування - 998 тис.грн.

Проект реалізовано в повному обсязі.

2. «Інноваційні комп’ютерні комплекси (1+15) для 7 шкіл Оболонського району (№№ 170, 219, 225, 226, 240, 252, 20)».

Обсяг фінансування – 997 тис.грн.

Проект реалізовано в повному обсязі.

3. «Оболонський сад».

Обсяг фінансування – 997 тис.грн.

Проект реалізовано в повному обсязі.

• Департаменту міського благоустрою та збереження природнього середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) - 2 проекта:                     

1. «Очищення та облаштування озер  Пущі-Водиці». Обсяг фінансування – 780 тис.грн.

Проект реалізовано в повному обсязі.

2. «Очищення та облаштування 10 джерел Пущі-Водиці». Обсяг фінансування – 474 тис.грн.

Проект реалізовано в повному обсязі.

За інформацією фінансового управління

Перейти до спискуВерсiя для друку