Головна  →  Новини  →  26 вересня 2013

Розвиток інклюзивної освіти в Оболонському районі

Право дітей на освіту, у тому числі і дошкільну, закріплено законом, тому з метою забезпечення доступу кожної дитини до дошкільної освіти в Оболонському районі в рамках реалізації соціальних ініціатив Президента України, у 2013-2014 навчальному році продовжують працювати інклюзивні групи для дошкільників.

Особливу увагу приділяє цьому напрямку роботи голова Оболонської райдержадміністрації Антонов Василь Іванович. Наразі триває науково-педагогічний експеримент та робота з соціалізації та інтеграції дітей із синдромом Дауна в середовище однолітків на базі дошкільних навчальних закладів №662, 291 та інклюзивного навчання дітей з розладами спектру аутизму у дошкільному навчальному закладі № 291. Оболонська районна влада, працівники  дошкільних закладів і батьки  доклали максимум зусиль, щоб групи інклюзивного навчання функціонували на належному рівні.

У районі  педагогічний експеримент «Інклюзивна освіта дітей з синдромом Дауна в дошкільних навчальних закладах» (ДНЗ №662 і ДНЗ №291) завершив перший підсумковий етап, і на звітній конференції на базі ІППО ім. Б. Грінченка отримав позитивний відгук та гриф «До впровадження».

  В дошкільному навчальному закладі № 602 продовжується впровадження дослідно-експериментальної роботи «Включення дітей зі зниженим слухом в інклюзивний освітній простір дошкільного навчального закладу».

Як зазначають самі батьки, діти краще розмовляють, малюють, танцюють, порівнюють предмети, запам’ятовують, а діти з проблемами опорно-рухового апарату  починають краще ходити.

Оболонськарайонна в місті Києві державна адміністрація постійно підтримує розвиток інклюзивної освіти. Так, за сприяння голови Оболонської РДА протягом червня – липня 2013 року в фойє районної адміністрації проходила виставка  картин благодійної акції "За крок до любові", організована спільно з громадською організацією "В дитячих долонях", де були представлені роботи дітей з особливими освітніми потребами.

На часі - впровадження інклюзивної освіти, починаючи з довкілля, і це надзвичайно важливий акцент у спільній діяльності.

Мережа закладів для дітей з особливими освітніми потребами набуває свого розвитку у столиці. Загалом у планах міської влади охоплення вихованням всіх дітей з особливими освітніми проблемами та створення груп з основних спеціалізацій (нозологій) у кожному районі столиці.

 

Перейти до спискуВерсiя для друку