Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
  • Доступність
  • A-
    A+
  • Стара версія
Оболонська районна в місті Києві державна адміністрація
офіційний вебпортал

10-й центр обслуговування КИЇВЕНЕРГО європейського зразка відкрився на Оболоні

Опубліковано 16 грудня 2014 року о 11:07

Компанія КИЇВЕНЕРГО урочисто відкрила 10-тий ювілейний центр обслуговування клієнтів на Оболоні за адресою вул. Маршала Тимошенка, 18. Це ще один сучасний, комфортний і функціональний центр обслуговування мережі КИЇВЕНЕРГО.

Як і в інших центрах обслуговування нового формату, тут для клієнтів – повний перелік послуг: консультації з питань електропостачання, опалення та гарячого водопостачання, комплексна пропозиція щодо заміни приладів обліку електроенергії та енергоефективності.

У новому центрі обслуговування клієнти КИЇВЕНЕРГО зможуть укласти договір з компанією, оформити заявку на послугу, отримати довідку про стан заборгованості, звірити розрахунки, оформити пільгу, скласти графік погашення заборгованості та скористатися іншими послугами компанії.

Крім просторої зали очікування і зали консультування клієнтам КИЇВЕНЕРГО надається зона самообслуговування, де можна самостійно провести звірку розрахунків і оплатити рахунки онлайн за допомогою веб-сервісу «Особистий кабінет» або ж навчитися цьому за допомогою фахівців компанії.

Кожен з центрів обслуговування КИЇВЕНЕРГО приймає клієнтів незалежно від району проживання або прописки. Мережа будується так, щоб у кожному районі столиці був як мінімум один центр обслуговування, але клієнт при цьому міг скористатися будь-яким з них. До кінця 2014 року мережа КИЇВЕНЕРГО налічуватиме 12 сучасних центрів обслуговування клієнтів. За дослідженнями компанії, цього достатньо, щоб задовольнити потребу киян у якісному обслуговуванні з питань забезпечення теплом, гарячою водою і електрикою.

Щоб візит до фахівців КИЇВЕНЕРГО для жителів столиці був зручним і вони не витрачали багато часу в очікуванні консультації, КИЇВЕНЕРГО в частині центрів обслуговування надає можливість завчасно забронювати місце в електронній черзі через сайт для клієнтів КИЇВЕНЕРГО (www.kyivenergo.ua). За допомогою системи бронювання квитків планувати свій візит можна заздалегідь (за 1-9 днів).

Збільшення кількості центрів обслуговування пов'язано як з необхідністю підвищення якості консультування з питань електропостачання, так і з переходом КИЇВЕНЕРГО на прямі договірні відносини з мешканцями столиці щодо забезпечення опаленням і гарячою водою. На сьогодні пряме постачання послуг опалення та гарячого водопостачання вже здійснюється у всі будинки, які обслуговують комунальні ЖЕО. Триває процес переходу на прямі договори будинків, які знаходяться під управлінням ОСББ та ЖБК.

Для зручності киян компанія КИЇВЕНЕРГО створила умови для укладання письмових договорів протягом 2014-2015 років. Це дозволить мешканцям столиці без поспіху і в зручний час звернутися в будь-який центр обслуговування клієнтів до кінця 2015 року.

Що стосується електрики, КИЇВЕНЕРГО здійснює поетапний перехід на оплату послуг по рахунках замість абонентських книжок. На сьогодні більше чверті жителів столиці вже оцінили переваги оплати електроенергії за рахунками: прозорість обліку та точність нарахувань дозволяють виключити помилки у взаєморозрахунках.

Враховуючи масштаб змін, що відбуваються в комунальній сфері, компанія прагне забезпечити своїх клієнтів всією необхідною інформацією. Крім центрів обслуговування клієнтів, її можна отримати на сайті КИЇВЕНЕРГО (www.kyivenergo.ua), соціальних мережах (на сторінці у Facebook), а також в контакт-центрі компанії (1588 або (044) 202-1588 для дзвінків з мобільного). За рахунок збільшення кількості ліній і операторів у останньому кварталі 2014 р. контакт-центр обслуговує на 50% більше дзвінків, ніж за аналогічний період минулого року.

«У 2014 році компанія КИЇВЕНЕРГО доклала всіх зусиль задля створення нової інфраструктури взаємодії з клієнтами. Робота центрів обслуговування КИЇВЕНЕРГО європейського зразка є одним з важливих досягнень у цьому процесі», — підкреслив комерційний директор ПАТ «КИЇВЕНЕРГО» Євген Бушма.

kyivenergo.ua

 


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux