Цього тижня оголосять тендер на закупівлю обладнання для введення електронного квитка у Києві
Сьогодні на засіданні постійної комісії Київської міської ради з питань транспорту, зв’язку та реклами депутати заслухали інформацію щодо запровадження у столиці електронного квитка. Про це повідомляє прес-служба Київради.
За даними Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київради (КМДА), система єдиного електронного квитка розробляється на базі комунальних підприємств “Київський метрополітен” та “Київпастранс”. Заплановано, що цього тижня буде оголошено конкурс на закупівлю обладнання, яке потрібне для запровадження е-квитка в наземному пасажирському транспорті.
“Наступного тижня буде оголошено ще один тендер на отримання програмного продукту для роботи цієї системи. Електронний квиток у нас є, але тільки у підземному транспорті. Перш за все, ми маємо докупити валідатори та бортові комп’ютери для рухомого складу Київпастрансу. Потім – впровадити інформаційну систему електронного квитка. Це перший етап буде, і другий – це модернізація технічної бази метрополітену та підключення вже до нової системи”, - зазначив директор Департаменту інформаційних технологій виконавчого органу Київради (КМДА) Юрій Назаров.
За даними ЄБРР, у містах Західної Європи втрати при зборі виручки у міському транспорті складають 2-3%, у Східній Європі — 2-7%. В українських містах маємо втрати у 25-40%. В першу чергу, це стається через використання паперових квитків, людський фактор та відсутність автоматичного обліку пільговиків. Запровадження електронного квитка вирішить цю проблему — переконані депутати Київради.
“Е-квиток, який уже найближчим часом з’явиться у столиці, допоможе з обліком реального пасажиропотоку. Це в свою чергу допоможе боротися з корупцією та вивести кошти з «тіні». Ми плануємо впровадження зручних способів оплати за проїзд – банківською карткою, через мобільний телефон тощо. Це буде більш комфортно для пасажирів. І звісно електронний квиток сприяє підвищенню безпеки пасажирів. Адже водій слідкуватиме за дорогою, а не оплатою за проїзд”, - наголосив голова постійної комісії Київради з питань транспорту, зв’язку та реклами Олексій Окопний.
Заплановано, що у столиці відповідна система повноцінно запрацює з другого кварталу 2018 року.