Столичні школярі отримають сучасні комп’ютерні комплекси завдяки ГБ-1
П’ять успішних проектів першого Громадського бюджету передбачали забезпечення інноваційними комп’ютерними комплексами школи різних районів міста. Що це за комплекси та чим вони кращі за звичайні комп’ютерні класи, розбиралася «Вечірка».
Сьогодні вміння використовувати сучасні комп’ютерні технології вже стало необхідним для здобуття престижної професії чи влаштування на гарну роботу. Ази інформатики діти отримують у школах, не всі з яких мають сучасне обладнання. Потроху ця проблема вирішується. У рамках Громадського бюджету цьогоріч реалізовується п’ять проектів, що забезпечать школи інноваційними комп’ютерними комплексами.
– Такі комплекси мають економічні переваги та зручні у користуванні, – розповів ініціатор проектів Микола Гурін. – Вони складаються з одного спільного серверу, програмного забезпечення та 15-ти навчальних станцій: це монітор, мишка, клавіатура та термінал, на який передається інформація від серверу. Особливість в тому, що замість 15-ти системних блоків працює один сервер. Набагато дешевше полагодити його чи оновити програмне забезпечення, ніж коли, наприклад, за рік вийдуть з ладу кілька системних блоків.
Також інноваційний комплекс є енергоефективнішим: термінали споживають усього до 15 кВт (в той час, як один системний блок – 150 кВт), а сервер – не набагато більше
за звичайний комп’ютер. А ще він працює тихіше, що зменшує шумове навантаження на психологічний стан учнів та вчителя під час роботи у комп’ютерному кабінеті.
– Викладач може виводити потрібне зображення зі свого монітору на монітори учнів, пояснюючи якусь тему, це може замінити мультимедійну дошку, – продовжує Микола Гурін. – А ще він контролює, чим зайняті діти.
Якщо хтось відкрив для розваги в Інтернеті сайт чи додаток, вчитель може заблокувати до нього доступ. Інноваційні комплекси цього року отримають 35 шкіл п’яти районів міста – Дніпровського, Оболонського, Деснянського, Голосіївського та Солом’янського.
– Ми зібрали інформацію про кількість учнів у школах, наявність комп’ютерної техніки, в тому числі застарілої. І вирахували коефіцієнт забезпеченості комп’ютерами на кожного учня. Школи з найменшим коефіцієнтом, запрошували до участі у проекті, розмовляли з адміні- страцією закладу, батьківським комітетом, –зазначив ініціатор проекту. – Зрештою, у кожному районі відібрали сім шкіл. Необхідну кількість балів набрали проекти по п’яти районах.
З початком нового навчального року інноваційні комплекси вже запрацювали в семи школах Дніпровського району: № 98, 126, 209, 234, 246, 258 та 272 (Український колеж ім. В.О. Сухомлинського). В інших районах їх встановлять упродовж місяця. А в жовтні для вчителів влаштують тренінг і розкажуть, як ефективно ними користуватися.
– Дійсно, дуже зручно. Всі робочі станції я бачу на своєму моніторі та одразу можу допомогти, комусь щось підказати, – поділився враженнями вчитель інформатики школи № 98 Сергій Усок.
Нагадаємо, усі громадські проекти зібрали на одній карті.
Пропонуйте свої ідеї та голосуйте за проекти Громадського бюджету, а також долучайтесь до групи авторів «Громадський бюджет Києва: СПІЛЬНО» у мережі Facebook.
vechirniykiev.com.ua