Районні центри комунального сервісу продовжують прийом споживачів і під час відключення електроенергії
Районні центри комунального сервісу продовжують прийом споживачів і під час відключення електроенергії
Опубліковано 10 червня 2024 року о 11:16
Сервісні центри КК «Центр комунального сервісу» (ЦКС) під час стабілізаційних відключень електроенергії продовжують вести прийом споживачів. Фахівці надають консультації, приймають заявки та звернення, показання лічильників та інші дані від споживачів. Внесення інформації в електронні бази даних, опрацювання заяв, необхідні перерахунки спеціалісти здійснюють уже після відновлення електропостачання без втрати часу для відвідувачів. Про це повідомила директорка структурного відокремленого підрозділу по роботі зі споживачами ЦКС Юлія Романченко.
«Ми цінуємо час і комфорт наших відвідувачів, тому працівники центрів не припиняють прийом навіть в умовах відключення електроенергії. Споживачі можуть надати документи для актуалізації власника особового рахунку, про повірку або заміну лічильника, отримати консультацію щодо перерахунку, залишити заявку на опломбування або розпломбування лічильників тощо. Після відновлення електропостачання всі звернення одразу опрацьовують. Про статус або результати виконання ми інформуємо споживача за допомогою залишеного ним контакту», – зауважила Юлія Романченко.
Вона також додала, що в разі сигналу повітряної тривоги працівники центрів орієнтують відвідувачів щодо розташування найближчого укриття і маршруту до нього. Сервісні центри відновлюють свою роботу через 5-10 хвилин після відбою тривоги.
Важливо, що послуги в районних сервісних центрах надають за принципом екстериторіальності, тобто отримати консультацію чи послугу можна в будь-якому центрі, незалежно від адреси проживання споживача.
Також ЦКС пропонує киянам користуватися дистанційними каналами обслуговування, які дозволяють швидко та безпечно вирішувати будь-які питання, пов’язані з нарахуванням за житлово-комунальні послуги. Так, Telegram та Skype-канали, месенджер у Facebook забезпечують безпосереднє спілкування з фахівцем, прийом заяв, обмін фото/скан-копіями документів. А укласти договір на постачання послуги чи договір реструктуризації заборгованості можна з використанням електронно-цифрового підпису (ЕЦП), який прирівняний за своїм правовим статусом до власноручного підпису та печатки.