Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
  • Доступність
  • A-
    A+
  • Стара версія
Оболонська районна в місті Києві державна адміністрація
офіційний вебпортал

Нoві сервіси та послуги. Куди киянам скаржитися на булінг і побори в школах

Опубліковано 05 листопада 2019 року о 11:05

 
Куди киянам скаржитися на булінг і побори в школах

4 листопада в Україні офіційно запрацювала Служба освітнього омбудсмена. Однак вже зараз кожен охочий може направити звернення та ознайомитися з інформацією про діяльність Служби на сайті – нині він працює в тестовому режимі.

Про це повідомив освітній омбудсмен Сергій Горбачов під час зустрічі з Міністром освіти і науки України Ганною Новосад.


– Посада освітнього омбудсмена, перш за все, передбачає широку комунікацію з суспільством та інформаційну відкритість. Тож ми сподіваємося, що Служба виправдає покладені на неї обов'язки та стане ще одним майданчиком для спілкування з учнями, студентами, їхніми батьками, педагогами та науковцями. Сьогодні конфлікти – один з основних факторів, що заважає дітям нормально концентруватися на навчальному процесі та отримувати від нього користь. Служба має мінімізувати цей плив і допомогти усій нашій системі освіти стати успішнішою, – зазначила Ганна Новосад.

Користувачі вже зараз можуть ознайомитися з базовими розділами сайту, де виписані права здобувачів освіти, батьків, педагогів та науковців. Там також розміщена контактна інформація – телефон, поштова та електронна адреса – за якими можна звернутись до освітнього омбудсмена зі скаргою, пропозицією чи за роз'ясненням.

Безпосередньо працювати зі скаргами буде сам освітній омбудсмен та юридичний відділ Служби. При цьому в її складі також передбачений відділ медіа та аналітики. До вирішення конфліктів залучатимуться також працівники психолого-методичної підтримки.  

Контакти Служби освітнього омбудсмена:

Адреса для електронних звернень: [email protected] або за посиланням https://zvernennya.eo.gov.ua.
Адреса для письмових звернень: Служба освітнього омбудсмена, 03058, м. Київ, відділення поштового зв'язку 58, а/с 48.
Телефон для зв'язку: (044) 4067234, +380 951438726.

До освітнього омбудсмена заявники можуть звертатися зі скаргами про порушення прав у сфері освіти. Скарга подається протягом 1 року після виявлення порушення прав.

Заявниками можуть бути: здобувачі освіти; батьки, законні представники здобувачів освіти; педагогічні, науково-педагогічні та наукові працівники.

Заявник може подати скаргу: особисто; через уповноважену особу, якщо повноваження зазначеної особи оформлені відповідно до законодавства. Скарга надсилається у письмовій формі на адресу Служби поштою або подається особисто, а в електронній формі – на електронну адресу Служби з використанням засобів електронного зв’язку або через онлайн форму на вебсайті.

Права здобувачів освіти

Діти (учні) мають право на: (згідно з Конвенцією про права дитини): 

  • освіту (безплатну й обов’язкову початкову освіту;
  • доступність безплатної повної загальної середньої освіти та надання у випадку необхідності фінансової допомоги);
  • недоторканність приватного життя, честі та гідності;
  • відпочинок, ігри та дозвілля (кожна дитина має право на відпочинок та вільний час, у який вона може грати та вільно брати участь у культурному та художньому житті).
  • доступність освіти (рівні умови доступу до освіти);
  • безоплатну освіту (безкоштовне навчання від 1-го до 12-го року здобуття загальної середньої освіти);
  • якісні освітні послуги;
  • безпечне освітнє середовище, вільне від насильства та булінгу (цькування);
  • захист від будь-яких форм фізичного та психічного насильства під час освітнього процесу;
  • захист від приниження честі та гідності, будь-яких форм насильства та експлуатації, булінгу (цькування), дискримінації за будь-якою ознакою;
  • неприпустимість словесних образ, лайки та підвищеного тону спілкування з боку інших учнів та педагогів на свою адресу;
  • безкоштовні підручники та посібники, у тому числі й в електронному форматі та інше. 

Повний перелік

Службу створили за два місяця «з нуля», сформували команду, створили чимало внутрішніх документів, які потрібні для роботи, підготували сайт та форми звернень. Наступний крок – створення громадської мережі. Наразі готують процедуру пошуку та призначення громадських радників та консультантів освітнього омбудсмена.

vechirniy.kyiv.ua


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux