Кризові комунікації: Департамент суспільних комунікацій ініціював серію тренінгів для представників міської влади
Департамент суспільних комунікацій ініціював серію тренінгів для представників міської влади щодо кризових комунікацій. Новий блок тренінгів за підтримки Департаменту розпочав Центр стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки спільно з Міністерством культури та інформаційної політики України, проєктом ЄС «Підтримка стратегічних комунікацій в Україні» та Центром демократії та верховенства права за фінансової підтримки Швеції.
Основна мета – підвищення комунікаційних навичок державних службовців та сприяння розбудові в Україні системи державних стратегічних комунікацій.
«У сьогоднішніх умовах дуже важливо для органів влади володіти навичками кризових комунікацій. У критичних ситуаціях громадськість хоче знати все, що відбувається – від влади, лідерів громад. Складно навіть пригадати, скільки фейків було запущено з початку російського вторгнення. Тому необхідно оперативно й ефективно визначити, спрогнозувати кризу та правильно на неї відреагувати, розвінчавши всю неправдиву інформацію. Це впливатиме і на громаду, дасть їй розуміння як правильно діяти, отримати допомогу. Але найголовніше – це зніме соціальну напругу», – зазначила заступниця голови КМДА Марина Хонда.
Напередодні відбувся перший тренінг, присвячений оцінці ефективності комунікацій. Під час лекції учасники дізналися про коректні та некоректні формулювання комунікаційних завдань, а також що та як саме можна виміряти й оцінити в комунікаціях.
«Сьогодні комунікаційники стоять на передовій нашої суспільної стійкості. Адже вони беруть на себе важливу місію: пояснюють чому так, а не інакше, що відбувається зараз і що буде потім. Їхня щоденна робота в державних відомствах та різних комунальних підприємствах саме і є підвалиною довіри між суспільством і державними структурами. А це – ядро стійкості українців», – підкреслив заступник керівника Центру стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки Микола Балабан.
В умовах кризи правильна та оперативна інформація здатна істотно покращити можливості місцевої влади щодо подолання надзвичайної ситуації, наголосив директор Департаменту суспільних комунікацій КМДА Роман Лелюк. Саме тому Департамент виступив ініціатором відповідних тренінгів, які відбуваються у громадських просторах VcentriHUB.
«Ініціатива VcentriHUB наповнюється новими сенсами. Тренінг для комунікаційників – один із тих важливих заходів, задля яких створювали наші хаби: налагодження комунікації влади з громадою, можливість ефективно та правильно доносити інформацію. Питання ефективної комунікації в умовах війни особливо важливе, адже постійне завдання – правильно обрати форму та, звісно, комунікаційні канали. Це те, над чим ми постійно працюємо, і дуже важливо, щоб комунікаційники мали такі навички», – сказав Роман Лелюк.
Тренерами лекцій із кризових комунікацій виступили: експертка з питань комунікацій Олена Лобова, керівниця тренінгового напрямку в Центрі стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки Вікторія Зражевська, представники проєкту ЄС «Підтримка стратегічних комунікацій в Україні».
kyivcity.gov.ua