Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
  • Доступність
  • A-
    A+
  • Стара версія
Оболонська районна в місті Києві державна адміністрація
офіційний вебпортал

Київводоканал закликає абонентів не використовувати унітаз як смітник

Опубліковано 27 липня 2017 року о 14:47

Ножиці, лезо, скло, засоби особистої гігієни, дитячі іграшки, ганчір’я і навіть мобільний телефон – це далеко не весь перелік того, що співробітники Київводоканалу знайшли під час прочистки каналізаційної мережі діаметром 500 мм в Оболонському районі столиці. 

«Загалом з початку року лише у трьох районах столиці: Подільському, Оболонському та Шевченківському  виникло 740 засмічень на дворових мережах та 150 на вуличних. Під час їх прочистки наші співробітники що тільки не знаходили, і корки з кавунів, і хліб, і навіть запчастини від «москвича». Усі ці предмети разом з нечистотами рухаються з житлових будинків каналізаційними мережами міста. Ланцюжок може бути завдовжки понад три тисячі кілометрів», - пояснив начальник другого району експлуатації каналізаційних мереж Володимир Щукін.

Нагадаємо, що саме через унітаз з наших квартир використана вода потрапляє у внутрішньобудинкову мережу. Її діаметр зовсім невеликий – не більше, а іноді навіть менше десяти сантиметрів. Тож, така мережа аж ніяк не розрахована на приймання сміття, а має використовуватись виключно за призначенням. Навіть туалетний папір бажано кидати в смітник, не кажучи вже про харчові відходи, засоби особистої гігієни, упаковки, ганчір’я тощо.

По-перше, ці сторонні предмети завдають неабиякої шкоди каналізаційній системі міста. Адже  вода з житлового будинку разом з кинутим вами в унітаз сміттям по підвідних мережах, розмір яких поступово збільшується, потрапляє до вуличної мережі діаметром 20-30 сантиметрів, а потім – у колектори, які можуть досягати до трьох метрів у діаметрі.

Саме цими колекторами через насосні станції стічні води потрапляють на Бортницьку станцію аерації, яка очищає стоки не лише Києва, але й прилеглих містечок та селищ.

У тому числі через безвідповідальність та несумлінність абонентів щороку на мережах трапляється понад 100 аварій, серед них – до десяти масштабних. Щодня працівники Київводоканалу ліквідовують близько 30-ти засмічень колекторів, або більше 11 тисяч за рік.

По-друге, кидаючи непотріб в унітаз, абоненти можуть спричинити незручності самі собі. Адже через сторонні предмети у трубі нашого будинку може утворитися сміттєва пробка, яку стрімкий потік води буде не в змозі подолати і стічні води повернуться назад в наші оселі.

Ще один мінус неправильного поводження з унітазом: засміючи колектори, ви та ваші сусіди ризикуєте залишитись без води.

«Ремонтувати колектори  можна лише за умови зменшення обсягів стічних вод і навантаження на каналізаційну мережу. Іншими словами, для того, щоб провести ефективну прочистку мережі, нам потрібно вимкнути воду в будинку, бо вона заважає нам вибирати сміття», - підсумував   начальник другого району експлуатації каналізаційних мереж Володимир Щукін.

vodokanal.kiev.ua


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux