Головна  →  Новини  →  12 січня 2021

Що таке «пакунок малюка» та як його отримати?

Відповідно до Порядку надання при народженні дитини одноразової натуральної допомоги «пакунок малюка» затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.11.2020 № 1180 на кожну новонароджену дитину надається «пакунок малюка».

«Пакунок малюка» видається його отримувачу при народженні дитини в закладі охорони здоров’я або у разі його відсутності структурним підрозділом з питань соціального захисту населення за місцем проживання/перебування отримувача.

Видача допомоги «пакунок малюка» структурним підрозділом з питань соціального захисту населення здійснюється на підставі заяви отримувача, поданої у паперовій або електронній формі не пізніше ніж через 30 календарних днів з дня народження дитини.

До заяви додається:

  • оригінал довідки про те, що «пакунок малюка» в закладі охорони здоров’я не видано (до запровадження електронної інформаційної взаємодії та передачі відомостей про надання «пакунка малюка» в електронній формі в закладах охорони здоров’я, але не пізніше 1 березня 2021 року);
  • копія свідоцтва про народження дитини;
  • копія довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків (крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідальний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті);
  • копія паспорту.

У разі неотримання “пакунка малюкаˮ протягом 30 днів з дня народження дитини отримувач має право на отримання грошової компенсації відповідно до Порядку та умов реалізації пілотного проекту “Монетизація одноразової натуральної допомоги “пакунок малюка” у 2020—2021 роках, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 29 липня 2020 р. № 744 “Деякі питання реалізації пілотного проекту з монетизації одноразової натуральної допомоги “пакунок малюка” звернувшись до місцевого структурного підрозділу з питань соціального захисту населення.

Для отримання грошової компенсації вартості одноразової натуральної допомоги «пакунок малюка» отримувач подає:

  • заяву за формою згідно з додатком у паперовій або електронній формі із зазначенням реквізитів спеціального рахунка;
  • копія свідоцтва про народження дитини;
  • довідка про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків (крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідальний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті);
  • оригінал довідки про те, що «пакунок малюка» в закладі охорони здоров’я не видано (до запровадження електронної інформаційної взаємодії та передачі відомостей про надання «пакунка малюка» в електронній формі в закладах охорони здоров’я, але не пізніше 1 березня 2021 року);
  •  копія паспорту.

Телефон для довідок 489-93-71.

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 28.10.2020 № 1035 з 1 січня 2021 року заяви з необхідними документами для отримання грошової компенсації приймаються від заявників структурними підрозділами з питань соціального захисту населення районних держадміністрацій лише у разі надіслання їх поштою або в електронній формі (через офіційний веб-сайт Мінсоцполітики, інтегровані з ним інформаційні системи органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування або Єдиний державний веб-портал електронних послуг).

Перейти до спискуВерсiя для друку