Головна  →  Новини  →  16 жовтня 2013

У столиці запрацює гаряча лінія психологічної підтримки «Телефон довіри»

Аби кожен мешканець столиці мав можливість звернутися та отримати допомогу соціальних працівників у Києві відновлять роботу цілодобової гарячої лінії психологічної підтримки «Телефон довіри». Про це під час відвідування Подільського районного у місті Києві центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді повідомив заступник голови КМДА Віктор Корж.

Під час візиту Віктор Корж також ознайомиться з роботою закладу та поспілкувався з фахівцями соціальної роботи щодо стану забезпечення соціальними послугами найуразливіших категорій населення та раннього виявлення проблемних сімей, вчасного надання їм підтримки.

«Однією з основних новацій у рамках реалізації соціальних ініціатив Президента України є розвиток мережі соціальних послуг. Зокрема, збільшення кількості фахівців соціальної роботи, які сьогодні виконують дуже важливу функцію безпосереднього контакту з киянами та їхніми родинами, що опинилися у складних життєвих обставинах. Столична соціальна робота має свою специфіку і певні традиції, на часі вдосконалення надання системної допомоги найуразливішим категоріям мешканців міста», – зазначив Віктор Корж.

У Київському міському центрі соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді інформують, що для поліпшення здійснення соціальної підтримки сімей, які опинились у складних життєвих обставинах, з 2012 року до мережі центрів влилось 12 тисяч фахівців із соціальної роботи. Відповідно штат столичної мережі збільшився на 564 особи.

Фахівці із соціальної роботи працюють з наступними категоріями населення: сім’ями з дітьми, де є складні відносини між батьками, непорозуміння між батьками та дітьми, родинами, де зловживають алконаркотичними речовинами, де є особи з інвалідністю, де один з членів родини повернувся з міць позбавлення волі; сім’ї, де є прояви насильства, особи з числа дітей-сиріт до 23 років та інші.

Наразі майже у 5 разів збільшилась кількість сімей, які охоплені соціальними послугами, і складає більше 14,5 тис. родин, в яких виховується майже 18 тис. дітей. Суттєво збільшилась кількість звернень до фахівців із соціальної роботи – майже 100 тис. Втричі збільшилось охоплення клієнтів кваліфікованою соціальною підтримкою. Понад 106 тис. осіб є учасниками групової роботи, а понад 167 тис. осіб одержали індивідуальні соціальні послуги. Також втричі збільшилася кількість сімей під супроводом (понад 600 сімей). Поліпшилася взаємодія з партнерськими суб’єктами, значно зросла кількість повідомлень майже 4000, що позитивно впливає на оперативність вирішення складних життєвих обставин родиною.

Перейти до спискуВерсiя для друку