Головна  →  Новини  →  15 лютого 2018

Великими підприємствами, які перейшли на обслуговування до ГУ ДФС у м. Києві, сплачено десяту частину надходжень від усіх столичних підприємств

«У Києві на кінець 2017 року на обліку у фіскальній службі перебувало 334 тисячі суб’єктів господарювання – юридичних осіб, які впродовж року сплатили до Державного бюджету України близько 44 мільярдів гривень податків. З січня 2018 року, у зв’язку зі змінами до Податкового кодексу України в частині критеріїв відбору великих платників, 529 юридичних осіб стали на облік в Головному управлінні ДФС у м. Києві. Ці підприємства перерахували в держбюджет 4,4 мільярди гривень», – зауважила начальник Головного управління ДФС у м. Києві Людмила Демченко в ході семінару – наради з представниками столичного бізнесу, який нещодавно відбувся у стінах ДФС Києва.

За словами Людмили Дмитрівни, значна кількість змін до податкового законодавства викликає багато запитань з боку представників бізнес-спільноти до органів ДФС, у тому числі, це стосується і великого бізнесу. Саме тому, організований фіскальною службою міста Києва захід, як і наступні, що плануються, покликані налагодити діалог та сприяти комфортним умовам обслуговування. «Для фіскальної служби міста Києва створення представникам бізнесу зручних умов обслуговування – є пріоритетом», – зазначила керівник ГУ ДФС у м. Києві.

Як наголосила у своєму виступі Людмила Демченко, напередодні заходу, Міністерство фінансів України розробило проект Постанови щодо подальшої роботи системи ризиків з ПДВ, цим самим змінивши підходи до блокування податкових накладних у автоматизованій системі моніторингу СМ КОР. Наразі проект постанови проходить стадію широкого обговорення у професійних колах з залученням представників бізнес-спільноти.

«У Києві проблематика з блокування податкових накладних відчувалась гостро. За період роботи СМКОР платникам міста Києва було заблоковано близько 300 тисяч податкових накладних – це 1,4 % від кількості поданих на реєстрацію. Але, при цьому, із загальної кількості заблокованих податкових накладних, біля 40 % – податкові накладні платників реального сектору економіки. В основному постраждали підприємства малого та середнього бізнесу, але і для великих платників цей процес мав негативні наслідки у вигляді несвоєчасно отриманого або недоотриманого податкового кредиту з ПДВ від постачальників. Тому визначення більш дієвих критеріїв – є нагальною необхідністю, яку чекає майже весь бізнес», – зазначалось на заході.

Загалом, в ході семінару-наради заступники начальника ГУ ДФС у м. Києві окреслили та обговорили майже всі актуальні питання діяльності ДФС у м. Києві, а це й питання сервісної складової, адміністрування податків і зборів з юридичних осіб, питання реєстрації та зупинення податкових накладних, питання проведення податкових перевірок, судового супроводження в ГУ ДФС у м. Києві та питання податкового боргу.

Майже 3-годинна зустріч мала значну інформаційну складову від представників ДФС, тому у підсумку у присутніх майже не залишилось запитань.

Підсумовуючи захід, очільник ГУ ДФС у м. Києві запевнила учасників у подальшій активізації роз’яснювальної роботи з боку ДФС, висловила сподівання щодо перспективи ефективної співпраці зі всіма платниками податків Києва.

Прес-служба Головного управління ДФС у м. Києві

Перейти до спискуВерсiя для друку