Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
  • Доступність
  • A-
    A+
  • Стара версія
Оболонська районна в місті Києві державна адміністрація
офіційний вебпортал

Для зручності клієнтів: у месенджерах Viber та Telegram працює чат-бот ДТЕК Київські електромережі

Опубліковано 27 серпня 2021 року о 11:04

Клієнтам ДТЕК Київські електромережі доступний надійний та зручний електронний помічник — чат-бот у месенджерах Viber та Telegram. За його допомогою вони можуть звертатися за послугами компанії у зручний для себе спосіб — онлайн. Це значно економить час та дозволяє розв'язувати питання розподілу електроенергії не виходячи з дому та не відвідуючи офіси компанії. З моменту початку роботи сервісу з його допомогою було отримано майже 200 тисяч запитів.

Чат-бот ДТЕК Київські електромережі у месенджерах Viber та Telegram — зручний сервіс, що працює у режимі 24/7. Користуючись ним, клієнту не потрібно очікувати — усе відбувається в режимі онлайн. Для роботи з сервісом підійде будь-який смартфон, під’єднаний до інтернету. За допомогою чат-боту клієнти можуть звернутися до компанії із запитом, отримати послугу або довідкову інформацію.

ДТЕК прагне стати еталоном клієнтоорієнтованості та впроваджує європейські стандарти обслуговування. З жовтня 2020 року, коли ми запустили в роботу чат-бот нашої компанії в месенджерах Viber та Telegram, за його допомогою отримали майже 200 тисяч запитів. А постійними зареєстрованими користувачами сервісу стали понад 17 тисяч клієнтів.

Наразі за допомогою чат-боту ДТЕК Київські електромережі в Viber та Telegram можна:

  • передати покази лічильника;
  • залишити звернення про аварійну ситуацію;
  • залишити звернення про факт крадіжки електроенергії;
  • подати заявку на роботи з приладами обліку (електролічильниками);
  • отримати відповіді на найбільш поширені запитання;
  • отримати інформацію про причини відсутності електроенергії;

Для того, щоб почати користуватися послугами чат-боту необхідно:

  • у пошуку месенджера Viber або Telegram ввести «ДТЕК Київські електромережі» або відсканувати QR-код нижче;
  • слідуючи підказкам меню, що випадає, отримати або передати необхідну інформацію.
dlya-zruchnosti-kliyentiv-u-mesendzherah-viber-ta-telegram-pracyuye-chat-bot-dtek-kijivski-elektromerezhi-4
 
ДТЕК Київські електромережі
 

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux