Упродовж червня в столиці демонтовано 657 незаконних рекламних засобів
Упродовж червня в Києві демонтовано 657 незаконних рекламних засобів. Згідно зі звітом відділу демонтажів КП «Київреклама», із зазначеної кількості незаконних рекламних засобів 280 одиниць демонтовано власниками.
Так, упродовж червня демонтовано наступні типи конструкцій у кількості:
- тимчасова виносна спеціальна конструкція – 91;
- тумба, що стоїть окремо – 143;
- щит, що стоїть окремо – 43;
- банер – 61;
- вивіска – 97;
- кронштейн – 51;
- лайтпостер, що стоїть окремо – 63;
- конструкції на даху – 3;
- холдер – 62;
- електронне табло – 5;
- прапор, прапорець – 1;
- транспорт – 4;
- лайтпостер на фасаді – 32;
- щит на фасаді – 1.
«Вже наразі ми маємо можливість спостерігати початок виконання нових правил розміщення рекламних засобів. Соціально відповідальний бізнес уже почав впорядкування своїх РЗ. Тим, хто не хоче самостійно прибирати конструкції з порушеннями, допомагає наше КП «Київреклама». Так чи інакше, але порядок у розміщенні рекламних конструкцій буде наведено. Наступний крок – прийняття схем розміщення наземних рекламних засобів на всій території міста. Вони будуть розроблені до кінця року. Відповідна робоча група із напрацювання схем уже в процесі формування», – прокоментував заступник голови КМДА Олексій Резніков.
Станом на кінець червня у Києві налічується 49732 рекламні засоби різних типів, із яких без порушень – 12929. Із усіх 49732-х наявних засобів: 27053 – вивіски та кронштейни, 5731– щити, що стоять окремо, 2054 – лайтпостери, що стоять окремо тощо.
Нагадаємо, що упродовж травня в Києві демонтовано 458 незаконних рекламних засобів. Згідно зі звітом відділу демонтажів КП «Київреклама», із зазначеної кількості незаконних рекламних засобів 245 одиниць демонтовано власниками.
Нові правила уточнюють дозволені і заборонені формати конструкцій і їхніх розмірів, схеми розміщення реклами на території міста. Особлива увага приділена безпеці пішоходів і водіїв – рекламні конструкції не повинні перешкоджати пішохідному та перекривати знаки дорожнього руху, розміщуватись у місцях концентрації ДТП тощо.
Окрім того, згідно з документом, у розміщенні рекламних конструкцій має використовуватись радіальний підхід із відстанями від 40 до 150 метрів залежно від їхнього розміру: між найменшими форматами (сіті-лайтами) від 40 метрів і до 150 метрів між великими форматами (біл-бордами).
Довідково.
Звітність про роботу КП «Київреклама» можна отримувати за посиланням: http://www.kievreklama.kiev.ua/2016rik/.
Також на сайті КП «Київреклама» можна перевірити законність тої чи іншої рекламної конструкції та долучитися до проекту «Я – інспектор».
kievcity.gov.ua