КМДА Київська міська державна адміністрація


10 січня 2022

Комплексне вирішення проблеми засмічення лісів та територій у Пущі-Водиці

За спільної ініціативи голови Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації Кирила Фесика, КП «Київкомунсервіс» та ряду громадських організацій стартував спільний проєкт по комплексному вирішенню проблеми утилізації твердих побутових відходів з приватних домоволодінь в Пущі-Водиці.
Відсутність договорів на надання послуги з вивезення побутових відходів спиричинило появу великих стихійних сміттєзвалищ на території лісів КП «Святошинське лісопаркове господарство», також багато мешканців вивозять сміття в контейнери сусідніх багатоповерхових будинків комунальної власності.
Кожен мешканець Оболонського району прагне комфортних умов життя і відпочинку та хоче дбати про міське середовище. Тому, КП «Київкомунсервіс» пропонує сучасний та цивілізований метод вивезення та утилізації сміття. Власникам домогосподарств безкоштовно надається контейнер місткістю 120 або 240 літрів, що залежить від кількості проживаючих осіб, для тимчасового зберігання ТПВ. Контейнер буде знаходитись на подвір’ї, та виставлятися на вулицю один раз на тиждень. Сміттєвоз забиратиме побутові відходи за адресою домогосподарства, згідно затвердженого графіку руху.
Вартість послуги на 1 мешканця в місяць становить – 37,02 грн., нарахування за вивезення ТПВ буде здійснюється щомісячно, згідно умов укладеного договору.
Власники приватних домоволодінь, ЖБК , ОСББ в Пущі-Водиці запрошуються для укладання індивідуальних договорів на вивезення побутових відходів.
Звернутись до КП «Київкомунсервіс», за адресою: вул. Кудрявська,23 (тел.531-99-77); вул. Федора Максименка, 16 (ОД-508), Ходос Ніна Іванівна, контактний телефон (067-200-86-04), щоденно з 8-00 до 17-00.
Детальна інформація щодо графіку вивезення відходів буде розміщена на сайті Оболонської РДА.
 
  Возможно, это изображение (на открытом воздухе и текст)
 
Возможно, это изображение (дерево и дорога)



При використанні матеріалів посилання на КМДА обов'язкове.