КМДА Київська міська державна адміністрація


23 листопада 2018

Інформація про стан розгляду звернень громадян в Оболонській районній в місті Києві державній адміністрації за 10 місяців 2018 року

Протягом 10 місяців 2018 року в Оболонській районній в місті Києві державній адміністрації робота із зверненнями громадян проводилась у відповідності до вимог Конституції України, Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», «Про місцеві державні адміністрації», «Про захист персональних даних», Регламенту Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації та Плану заходів організації роботи із зверненнями громадян по виконанню Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008, затвердженого головою Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації на 2018 рік.

Відділом роботи із зверненнями громадян Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації за період з 01.01.2018 по 31.10.2018 рік було опрацьовано 3591 звернення громадян, з них: письмових звернень – 2066 (57,5%), усних – 1525 (42,5 %), з яких 785 колективних звернень, що у порівнянні з 2017 роком збільшилось на 89.

З виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) надійшло – 1008 звернень (28,2 %) (з них 262 доручення Київського міського голови), Адміністрації Президента України – 42 (1,2 %), Кабінету міністрів України – 44 (1,2 %), Верховної Ради України – 19 (0,5 %), Народних депутатів України – 21 (0,6 %), депутатів Київської міської ради – 118 (3,2%), органів прокуратури України – 20 (0,6%), від інших органів державної влади – 796 (22,1 %) та безпосередньо від громадян – 1523 (42,4 %).

Так, з урахуванням колективних звернень, до Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації за період з 01.01.2018 по 31.10.2018 року звернулось 30703 громадян, які в своїх листах порушили 4435 питань різної тематичної спрямованості.

Як свідчить аналіз, найгостріші проблеми, що турбували мешканців району це питання житлово-комунального господарства, що складає 53,1 % від загальної кількості порушених питань, у порівнянні з 2017 роком цей показник зменшився на 3,1 %.

Не менш важливими для громадян є питання  забезпечення законності та правопорядку – 6,2 % , а також питання  будівництва та підприємництва – 6,2 %.

За звітний період збільшилась кількість звернень з питання забезпечення дотримання законності та правопорядку, прав та свобод громадян. Такий ріст був зумовлений надходженням значної кількості звернень з питань реєстрації місця проживання та перебування фізичних осіб за тією чи іншою адресою.

Разом з тим, громадянами піднімались наступні питання:

- житлові питання - 3,8 %;

- сім'ї, дітей, молоді, гендерної рівності, фізичної культури і спорту - 3,5 %;        

- освіти - 3,4 %;

- соціальна політика, соціальний захист населення - 3,2;

- транспорту та зв’язку - 1,3 %;

- екології та природних ресурсів -1,2 %;

- аграрної політики і земельних відносин - 1,1 %

- діяльності органів місцевого самоврядування - 0,8 %;

- діяльність підприємства та установ - 0,6%;

- охорона здоров’я - 0,5%;

- інше - 13,8 % від загальної кількості порушених питань.

Серед звернень житлово-комунального напрямку найчастіше порушувались наступні питання :

- проведення поточного ремонту будинків, дахів - 17,8 %;

- надання послуг з опалення та незадовільне  теплопостачання - 15,1 %;

- благоустрою території, облаштування дитячих майданчиків - 13,8 %;

- щодо незадовільної роботи ліфтів - 10,0 %;

- оплати житлово-комунальних послуг - 8,3 %;

- щодо незадовільного водопостачання - 8,1, %;

- шодо роботи ЖЕД, ЖБК тощо - 7, 0 %;

- капітальний ремонт будинків - 7,1%;

- незадовільний санітарний стан будинку, прилеглої до будинку території - 5 %;

- електропостачання, освітлення - 4,9 %;

- встановлення лічильників - 2,9 %;

За звітний період до Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації від пільгових категорій населення надійшло 197 звернень, що становить (5 %).

Для пільгових категорій населення першочерговими питаннями є:

- питання житлово-комунального господарства (103 звернення);

- житлові питання (45 звернень);

- питання соціального захисту (24 звернень);

- питання охорони здоров’я (18 звернень);

- питання землекористування (4 звернення);

- питання зв’язку (3 звернення).

Станом на 31.10.2018 року всі звернення, які надійшли на розгляд до Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації виконані без порушення термінів розгляду та за результатами розгляду позитивно вирішено – 9 % звернень, надано роз’яснення – 86 % звернень.

За дорученням Київського міського голови вирішено позитивно наступні питання:

- проведено комісійне обстеження технічного стану покрівлі житлового будинку, представниками підрядної організації було виконано герметизацію стиків стінових панелей в межах квартири;

- проведено комісійне обстеження технічного стану приямку житлового будинку на вулиці Квітки Цісик (колективне звернення). Працівниками центральної ремонтно-будівельної дільниці КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Оболонського району м. Києва» проведено поточний ремонт по герметизації інженерних вводів, виконано герметизацію стін та підлоги приямку, проведено роботи по ремонту цоколя будинку.

- проведено обстеження та відновлено холодне водопостачання в будинку на вулиці Йорданській;

- замінені прилади опалення в дошкільному закладі № 662.

За дорученням Київської міської державної адміністрації вирішено позитивно наступні питання:

- виконані роботи по заміні ротора ЧАН-160 двигуна в машинному приміщенні працівниками МП «Промкомплекс»;

- виконано поточний ремонт зливостічної труби;

- з нагоди 100-річчя від дня народження виділено одноразову адресну матеріальну допомогу, передбачену міською цільовою програмою «Турбота. Назустріч киянам» на 2016-2018 роки;

- проведено заміну аварійної ділянки трубопроводу гарячого водопостачання;

- працівниками МП «Промкомплекс» відновлено роботу ліфта;

- працівниками МП «Промкомплекс» в першому під’їзді відновлено роботу пасажирського ліфта, працівниками КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Оболонського району м. Києва» виконано ремонт сходів на першому поверсі під’їзду будинку;

- ліквідовано стихійне сміттєзвалище;

- виконані роботи по заміні утеплюючого шару технічного поверху;

- підрядною організацією виконано ремонт покрівлі в будинку;

- працівниками центральної ремонтно-будівельної дільниці КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Оболонського району м. Києва» виконано поточний ремонт покрівлі в будинку.

За дорученням керівництва Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації вирішено позитивно наступні питання:

- забезпечено централізованим опаленням мешканців будинку по проспекту Героїв Сталінграда;

- усунуто порушення щодо розміщення реклами наркотичних засобів на будинку;

- проведені ремонтні роботи на даху по вул. Кондратюка;

- відновлено благоустрій прибудинкової території біля будинку на вулиці Макіївській;

- приведена до належного стану прибудинкова територія на вулиці Йорданській;

- після завершення КП «Київтеплоенерго» аварійно-відновлювальних робіт підключено до централізованого опалення житловий будинок на вулиці Героїв Дніпра;

- вивезене сміття з території спеціалізованої школи І ступеня № 244;

- відновлена дорожня розмітка на регульованому пішохідному переході по вулиці Кирілівській.

За дорученням голови Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації видані ордери серії Б мешканцям колишніх гуртожитків на займані ними житлові приміщення без зняття з квартирного обліку 5 родинам.

Упродовж 10 місяців 2018 року відділом були організовані особисті та виїзні прийоми керівництва Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації, на яких прийнято 246 мешканців Оболонського району міста Києва.

Так, головою Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації було проведено 38 прийомів громадян, на яких прийнято 167 мешканців Оболонського району міста Києва.

Відбулося 8 прямих («гарячих») телефонних ліній, під час яких звернулось 24 мешканця.

За звітній період було проведено 10 засідань постійнодіючої комісії з питань розгляду звернень громадян, на яких було розглянуто 10 звернень громадян, складені відділом відповідні протоколи та доручення, за результатом яких відповідальними виконавцями були позитивно вирішені питання громадян або надані відповіді по суті.

Крім того, за звітний період з метою забезпечення належної роботи з розгляду звернень громадян та дотримання чинного законодавства по розгляду звернень громадян в структурних підрозділах Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації та підпорядкованих Оболонській районній в місті Києві державній адміністрації комунальних підприємствах, працівниками відділу було проведено 10 перевірок. За результатом перевірок були надані практична та методична допомога.

З метою перевірки стану виконання доручень керівництва Київської міської державної адміністрації щодо розгляду звернень громадян працівниками відділу роботи із зверненнями громадян спільно з працівниками управління з питань звернень громадян Київської міської державної адміністрації проведено 10 виїзних днів контролю.

Водночас, протягом звітного періоду працівниками відділу щоденно проводилась робота з контролю щодо вчасного розгляду звернень громадян відповідальними виконавцями та надання ними відповіді по суті. В тому числі надавались щотижнево нагадування про кінцеві терміни виконання звернень громадян.

Разом з тим, працівники відділу постійно співпрацювали та взаємодіяли з структурними підрозділами Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації та підпорядкованих Оболонській районній в місті Києві державній адміністрації комунальними підприємствами,  надавали практичну та методичну допомогу, а також сприяли вирішенню питань по суті.

З метою підвищення рівня роботи із зверненнями громадян, забезпечення належного розгляду звернень у відповідності до вимог Указу Президента, відділом роботи із зверненнями громадян 27 квітня, 18 та 30 жовтня 2018 року проведено наради з працівниками відділів та управлінь райдержадміністрації, комунальних підприємств району з питань удосконалення роботи із зверненнями громадян та підвищення рівня виконавської дисципліни щодо розгляду звернень громадян.

Крім того, з метою забезпечення широкої інформованості населення на офіційній субвеб-сторінці Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації була розміщена інформація щодо організації та стану роботи із зверненнями громадян, зокрема графік проведення особистих та виїзних прийомів громадян, проведення прямих «гарячих» телефонних ліній головою Оболонського району та його заступниками, а також звіти про роботу із зверненнями громадян в Оболонському районі міста Києва.

В Оболонській районній в місті Києві державній адміністрації і надалі продовжуватиметься робота із забезпечення всебічного розгляду звернень громадян, відповідно до вимог Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», посилення відповідальності керівників усіх рівнів за вирішення питань, що порушують мешканці району у зверненнях.

За інформацією відділу роботи із зверненнями громадян



При використанні матеріалів посилання на КМДА обов'язкове.