КМДА Київська міська державна адміністрація


19 жовтня 2018

Столчина юстиція консультує: що робити, якщо втратили документи?

Паспорт громадянина України є документом, що посвідчує особу власника та підтверджує громадянство України. Паспорт є дійсним для укладання цивільно-правових угод, здійснення банківських операцій, оформлення доручень іншим особам для представництва перед третьою особою лише на території України, якщо інше не передбачено міжнародними договорами України. (Положення про паспорт громадянина України, затверджене Постановою Верховної Ради України від 26 червня 1992 року N 2503-XII)
 
Для відновлення паспорту, особа повинна звернутися до територіального підрозділу ДМС України або до відповідного ЦНАПу, або до центру обслуговування «Паспортний сервіс» ДП «Документ». І надати необхідні документи:
 – Заяву про втрату або викрадення паспорта, в якому вказується місце , час і обставини втрати або викрадення, складене за певним зразком ;
 – Витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань (у разі викрадення паспорта на території України);
 – Фотокартка розміром 3,5 х 4,5 сантиметра (для оформлення паспорту у вигляді книжечки потрібно додатково надати дві фотокартки розміром 3,5 х 4,5 см);
 – Свідоцтво про народження, про шлюб (розірвання шлюбу) – за наявності ; 
 – Документи, що підтверджують сплату адміністративного збору, або оригінал документа про звільнення від його сплати.
 – Довідка про реєстрацію (прописку) ; 
 – Квитанцію про сплату державного мита ( 34 грн.) , або документ про звільнення від сплати
 
Новий паспорт вам видадуть протягом місяця.
 
За інформацією управління юстиції



При використанні матеріалів посилання на КМДА обов'язкове.