Головна  →  Новини  →  13 лютого 2018

Упродовж січня у Києві демонтовано 1190 незаконних рекламних засобів

Упродовж січня в столиці демонтовано 1190 незаконних рекламних засобів (РЗ), серед яких 702 одиниці демонтували їхні власники.

Так, демонтовано наступні типи конструкцій у кількості: тимчасова виносна спеціальна конструкція – 191; тумба, що стоїть окремо – 124; щит, що стоїть окремо – 19; банер – 216; вивіска – 325; кронштейн – 119; лайтпостер, що стоїть окремо – 9; конструкції на даху – 22; холдер – 77; електронне табло – 10; щит на фасаді – 4; елементи благоустрою – 1; прапор, прапорець – 56; транспорт – 6; транспарант-перетяжка над вулицею – 11.

«Завдяки новим Правилам розміщення рекламних засобів, конструкції по місту вже впорядковуються. Серед іншого, збільшено кількість нульових зон, де взагалі розміщення будь-яких РЗ заборонено. Також правила включають уточнення дозволених і заборонених форматів конструкцій і їхніх розмірів. Наприклад, під табу потрапили такі типи РЗ як перетяжки над дорогами. А ось завдяки Схемі розміщення кількість наземних рекламних конструкцій не може перевищувати 4390, при тому, що наразі в місті понад 7000 наземних конструкцій. Тобто на мапі Києва може бути лише 4390 умовних крапок, де може розміститись наземний рекламний засіб», – сказав заступник голови КМДА Олексій Резніков.

Нагадаємо, що упродовж грудня в столиці демонтовано 625 незаконних рекламних засобів, серед яких 258 одиниць – власниками цих РЗ.

Завдяки новим Правилам розміщення РЗ у Києві, кількість реклами на вулицях міста суттєво зменшиться вже упродовж двох років.

Відтак, нові Правила розміщення рекламних засобів у Києві уточнюють дозволені та заборонені формати конструкцій і їхні розміри. Кількість нульових зон, де реклама заборонена зовсім, теж збільшена.

Особлива увага приділена безпеці пішоходів і водіїв – рекламні конструкції не повинні перешкоджати пішохідному руху та перекривати знаки дорожнього руху, розміщуватись у місцях концентрації ДТП тощо.

Окрім того, згідно з документом, у розміщенні рекламних конструкцій має використовуватись радіальний підхід із відстанями від 40 до 150 метрів залежно від їхнього розміру: між найменшими форматами (сіті-лайтами) від 40 метрів і до 150 метрів між великими форматами (біл-бордами).

Завдяки впровадженню і реалізації Схеми розміщення наземних рекламних засобів, кількість законно встановлених рекламних засобів великого формату зменшиться до 4390 одиниць на всю територію Києва.

 

Довідково.

Звітність про роботу КП «Київреклама» можна отримувати за посиланням.

Також на сайті КП «Київреклама» можна перевірити законність тієї чи іншої рекламної конструкції та долучитися до проекту «Я – інспектор».

Окрім того, за ініціативою в. о. директора КП «Київреклама» Олександра Смирнова впроваджено реєстр включених на демонтаж РЗ. Із відповідним переліком, який оновлюється кожні три дні, можна ознайомитись за посиланням.

kievcity.gov.ua

Перейти до спискуВерсiя для друку