Право дітей на освіту, у тому числі і дошкільну, закріплено законом, тому з метою забезпечення доступу кожної дитини до дошкільної освіти в Оболонському районі в рамках реалізації соціальних ініціатив Президента України, у 2013-2014 навчальному році продовжують працювати інклюзивні групи для дошкільників.
Особливу увагу приділяє цьому напрямку роботи голова Оболонської райдержадміністрації Антонов Василь Іванович. Наразі триває науково-педагогічний експеримент та робота з соціалізації та інтеграції дітей із синдромом Дауна в середовище однолітків на базі дошкільних навчальних закладів №662, 291 та інклюзивного навчання дітей з розладами спектру аутизму у дошкільному навчальному закладі № 291. Оболонська районна влада, працівники дошкільних закладів і батьки доклали максимум зусиль, щоб групи інклюзивного навчання функціонували на належному рівні.
У районі педагогічний експеримент «Інклюзивна освіта дітей з синдромом Дауна в дошкільних навчальних закладах» (ДНЗ №662 і ДНЗ №291) завершив перший підсумковий етап, і на звітній конференції на базі ІППО ім. Б. Грінченка отримав позитивний відгук та гриф «До впровадження».
В дошкільному навчальному закладі № 602 продовжується впровадження дослідно-експериментальної роботи «Включення дітей зі зниженим слухом в інклюзивний освітній простір дошкільного навчального закладу».
Як зазначають самі батьки, діти краще розмовляють, малюють, танцюють, порівнюють предмети, запам’ятовують, а діти з проблемами опорно-рухового апарату починають краще ходити.
Оболонськарайонна в місті Києві державна адміністрація постійно підтримує розвиток інклюзивної освіти. Так, за сприяння голови Оболонської РДА протягом червня – липня 2013 року в фойє районної адміністрації проходила виставка картин благодійної акції "За крок до любові", організована спільно з громадською організацією "В дитячих долонях", де були представлені роботи дітей з особливими освітніми потребами.
На часі - впровадження інклюзивної освіти, починаючи з довкілля, і це надзвичайно важливий акцент у спільній діяльності.
Мережа закладів для дітей з особливими освітніми потребами набуває свого розвитку у столиці. Загалом у планах міської влади охоплення вихованням всіх дітей з особливими освітніми проблемами та створення груп з основних спеціалізацій (нозологій) у кожному районі столиці.