КМДА Київська міська державна адміністрація


Одним із напрямів у цій роботі є кваліфікований, неупереджений, об’єктивний і своєчасний розгляд звернень громадян, з метою оперативного вирішення порушених питань, задоволення законних вимог заявника.

За результатами роботи у першому кварталі 2014 року до органів ГУ Міндоходів у м. Києві надійшло 303 письмових звернення, з них 290 заяв, 13 скарг, 5 звернень було сформовано колективно від 32 громадян.

У своїх зверненнях громадяни найчастіше інформують про ухилення від сплати податків несумлінних суб’єктів господарювання – 31% від загальної кількості звернень; порушують питання щодо сплати податку на доходи фізичних осіб – 23,7%.

В територіальних органах Міндоходів міста Києва планово проводиться особистий прийом громадян. У січні–березні 2014 року проведено 59 особистих прийомів громадян із залученням посадових осіб відповідних структурних підрозділів для одержання інформації та повного вирішення питань заявника. Найбільше, під час особистих прийомів, громадян цікавили питання щодо податкової звітності – 13 звернень, питання щодо проведення контрольно-перевірочної роботи – 10 звернень, адміністрування податку на додану вартість – 7 звернень.

Також робота за цим напрямком проводиться Київською міжрегіональною митницею Міндоходів. За 3 місяці 2014 року до столичної митниці надійшло 11 письмових звернень громадян. Десять громадян звернулись особисто. Скарг та пропозицій не надходило.

Усі звернення, які надійшли до столичних органів Міндоходів розглянуті, опрацьовані та на них надані відповіді згідно з чинним законодавством.

Необхідну інформацію щодо проведення особистого прийому громадян розміщено на інформаційних стендах органів Міндоходів столиці та сайті ГУ Міндоходів у м. Києві.



При використанні матеріалів посилання на КМДА обов'язкове.