Головна  →  Адміністрація  →  Структура  →  Управління (Центр) надання адміністративних послуг
ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ

 

 УПРАВЛІННЯ (ЦЕНТР) НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ

Начальник

Боршуляк Лілія Петрівна

 

426-44-00

Графік проведення особистих прийомів громадян начальником управління

Понеділок 16:00-18:00

Четвер 16:00-18:00

каб. 113 

 

 

Електронна скринька:

oboloncentre@obolonrda.gov.ua

 Адреса

м.Київ, вул. Тимошенка, 16, І поверх, 

т. 202-60-38, 202-60-39

Графік прийому суб’єктів звернень щодо отримання адміністративних послуг

Понеділок - 09:00-20:00

Вівторок - 09:00-20:00

Середа - 09:00-20:00

Четвер – 09:00-20:00

П'ятниця - 09:00-16:45

Субота - 09:00-18:00

 

 

  

 

Відділ бухгалтерського обліку та звітності

Ткаченко Людмила Петрівна

в.о. начальника відділу бухгалтерського обліку та звітності - головний бухгалтер

 

 

Гайдамаха Тетяна Михайлівна

головний спеціаліст відділу бухгалтерського обліку та звітності

головний спеціаліст відділу бухгалтерського обліку та звітності

Відділ видачі готових документів, організації контролю та  діловодства

Прокопова Валентина Валеріївна

 

Момот Ірина Григорівна

Заступник начальника управління-начальник відділу – адміністратор відділу видачі готових документів, організації контролю та діловодства 

заступник начальника відділу - адміністратор відділу видачі готових документів, організації контролю та діловодства 

 

 

адміністратор відділу видачі готових документів, організації контролю та діловодства   

Михайленко Алла Василівна

адміністратор відділу видачі готових документів, організації контролю та діловодства 

Івахненко Наталія Олександрівна

адміністратор відділу видачі готових документів, організації контролю та діловодства 

Сказатня Людмила Валентинівна

 

адміністратор відділу видачі готових документів, організації контролю та діловодства 

Відділ організаційно-господарського забезпечення

 

начальник відділу організаційно-господарського забезпечення 

Стадніков Вадим Олександрович

головний спеціаліст відділу організаційно-господарського забезпечення

Назаренко Жанна Георгіївна

головний спеціаліст відділу організаційно-господарського забезпечення

Сектор з питань управління персоналом

Савіна Світлана Михайлівна

Завідувач сектору з питань управління персоналом

Крутько Світлана Миколаївна

Головний спеціаліст сектору з питань управління персоналом

Головний спеціаліст правового забезпечення  

Фастунова Олена Володимирівна

головний спеціаліст правового забезпечення 

Відділ прийому суб’єктів звернень

Симоненко Юлія Михайлівна

Заступник начальника управління-начальник відділу- адміністратор відділу прийому суб’єктів звернень

Овчіннікова Ірина Анатоліївна

Заступник начальника відділу- адміністратор відділу прийому суб’єктів звернень

Бедій Ольга Вікторівна

адміністратор відділу прийому суб’єктів звернень

Бажанюк Оксана Валентинівна

адміністратор відділу прийому суб’єктів звернень

Бурак Вікторія Григорівна

адміністратор відділу прийому суб’єктів звернень

Денисова Ольга Сергіївна

адміністратор відділу прийому суб’єктів звернень

Демчук Тетяна Миколаїіна 

адміністратор відділу прийому суб’єктів звернень

Кравченко Володимир Іванович

адміністратор відділу прийому суб’єктів звернень

Лепіліна Ніка Роналдівна

адміністратор відділу прийому суб’єктів звернень

Мудрик Олена В'ячеславівна

адміністратор відділу прийому суб’єктів звернень

Супрун Світлана Петрівна

адміністратор відділу прийому суб’єктів звернень

Шеремет Галина Іванівна

адміністратор відділу прийому суб’єктів звернень

Юдичева Ганна Геннадіївна

адміністратор відділу прийому суб’єктів звернень

Баранова Людмила Георгіївна

адміністратор відділу прийому суб’єктів звернень

 

Маслюк Олена Вадимівна 

адміністратор відділу прийому суб’єктів звернень

 

Лобач Анастасія Вікторівна

адміністратор відділу прийому суб’єктів звернень

 

Труш Марина Миколаївна

адміністратор відділу прийому суб’єктів звернень

 

Шматок Юлія Олександрівна

адміністратор відділу прийому суб’єктів звернень

 

Сірик Ірина Іванівна

адміністратор відділу прийому суб’єктів звернень

 

Ярова Світлана Володимирівна

адміністратор відділу прийому суб’єктів звернень

 

Чайка Віктор Петровичадміністратор відділу прийому суб’єктів звернень
Зелений Олексій Вікторовичадміністратор відділу прийому суб’єктів звернень

 Положення про УПРАВЛІННЯ (ЦЕНТР) НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ

Розпорядження від 03.09.2018 № 419 "Про затвердження Положення про управління (Центр) надання адміністративних послуг  Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації" (опубліковано 07.09.2018)

Регламент УПРАВЛІННЯ (ЦЕНТР) НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ

Розпорядження від 19.04.2019 №264 "Про затвердження Регламенту управління (Центру) надання адміністративних послуг Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації" (опубліковано 23.04.2019)

 

 

Повідомити про можливі факти корупційних або пов'язаних з корупцією правопорушень, інших порушень Закону України "Про запобігання корупції"
за тел. 044-426-44-00
(пн.-чт. з 9.00-18.00; п'ят. з 9.00-16.45)
або e-mail: lawyer@kmda.gov.ua 
 

Шановні відвідувачі!


З 22.05.2020 ЦНАП Оболонського району міста Києва відновлює прийом громадян та видачу готових документів виключно за попереднім записом!

Зареєструватися в онлайн чергу до ЦНАП Оболонського району міста Києва можливо на офіційному веб-порталі адміністративних послуг міста Києва за посиланням - https://kyivcnap.gov.ua/Equeue/Register.

У разі, якщо необхідна допомога під час реєстрації до електронної черги, можна звернутися за телефоном: 202-60-38, 202-60-39.

Перелік послуг, надання яких відновлено в ЦНАП: https://cutt.ly/3yUaglw

Також, залишається можливим замовлення послуг дистанційно!

Перелік послуг, які можливо замовити онлайн: https://cutt.ly/MtZJBis

Перелік послуг, які можливо замовити поштою: https://cutt.ly/Nylj3q2

 

Як доїхати громадським транспортом У Центрі надання адміністративних послуг Оболонського району для суб’єктів звернення забезпечений попередній запис через «Електронний кабінет» шляхом реєстрації.

Карта проїзду 

 Основними завданнями управління є:

- організація надання адміністративних послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень;

- спрощення процедури отримання адміністративних послуг та поліпшення якості їх надання;

- забезпечення інформування суб’єктів звернень про вимоги та порядок надання адміністративних послуг, що надаються через адміністратора.

 Складовою частиною управління (Центру) є Дозвільний центр, основним завдання якого є:

- забезпечення надання адміністративних послуг з видачі (переоформлення, видачі дублікатів, анулювання) документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності.

- спрощення та впорядкування дозвільних і узгоджувальних процедур, скорочення витрати часу суб’єктів господарювання на отримання дозволів, висновків, погоджень, необхідних для здійснення підприємницької діяльності.

- забезпечення взаємодії місцевих дозвільних органів та  суб’єктів господарювання щодо видачі документів дозвільного характеру.

- здійснення інформаційного забезпечення суб’єктів господарювання з питань, віднесених до компетенції відділу, через інформаційні стенди, засоби масової інформації, Інтернет – сайти.

Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 10.11.2016 № 1113 «Про затвердження інформаційних та технологічних карток адміністративних послуг з ліцензування освітньої діяльності у сферах загальної середньої освіти та дошкільної освіти» (опубліковано 15.11.2016) 

Увага! Зміни у наданні послуг ГУ Держгеокадастру у м. Києві через районний Відділ (Центр) надання адміністративних послуг

Адміністративні послуги   

Управління праці та соціального захисту  населення

Архівний сектор

Відділ обліку та розподілу житлової площі

Відділ з питань державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців

Відділ капітального будівництва управління будівництва, архітектури та землекористування

Відділ молоді та спорту

Відділ приватизації державного житлового фонду та сприяння створення ОСББ управління житлово-комунального господарства

Служба у справах дітей та сім'ї 

Відділ з питань реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб

Головне управління Державної міграційної служби України у м. Києві

Головне управління Держгеокадастру у м. Києві 

Оболонське міжрайонне управління Державної санітарно-епідеміологічної служби м. Києва 

Оболонський районний відділ головного управління Держтехногенбезпеки  у м. Києві

Департамент з питань державного архітектурно-будівельного контролю м. Києва КМДА

Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у місті Києві 

Департамент промисловості та розвитку підприємництва 

Департамент будівництва та житлового забезпечення 

Департамент економіки та інвестицій 

Управління превентивної діяльності Головного управління Національної поліції України у місті Києві

Департамент культури 

Департамент міського благоустрою та збереження природного середовища 

Департамент освіти і науки, молоді та спорту 

Департамент земельних ресурсів 

Департамент комунальної власності м. Києва 

Департамент містобудування та архітектури 

Головне управління Держпродспоживслужби в м. Києві  

Державний комітет телебачення і радіомовлення України 

Управління державної реєстрації Головного територіального управління юстиції у м. Києві 

  

 

 

 

Звіт про роботу управління (Центру) надання адміністративних послуг Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації за 2019 рік

Звіт про роботу відділу (Центру) надання адміністративних послуг за ІІквартал 2019 року

Звіт про роботу відділу (Центру) надання адміністративних послуг за Іквартал 2019 року

Звіт про роботу відділу (Центру) надання адміністративних послуг за ІV квартал 2014 року

Версiя для друку