Головна  →  Адміністрація  →  Структура  →  Управління соціального захисту населення

 

УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ
Управління соціального захисту населення Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації працює:
З понеділка по четвер з 9.00 - 18.00, у п’ятницю  - з 9.00 до 16.45. 
Обідня перерва: 13.00- 13.45.
УВАГА!

Прийом громадян здійснюється 

з понеділка по п’ятницю з 9.00 до 13.00 

(вул. Озерна, 18-А) 

Телефон для консультацій: 467-99-73, 467-82-56
Електронна адреса управлiння соцiального захисту населення: 37445416@kуіvcity.gov.ua
 

 На виконання рішення Київської міської ради від 20.04.2023  №6307/6348 та розпорядження КМУ від 16.05.2014 №523-р "Деякі питання надання адміністративних послуг через центри надання адміністративних послуг"  з  01.06.2023 року прийом громадян з питань надання адміністративних послуг соціального характеру здійснюється у Центрах надання адміністративних послуг вул. Левка Лук'яненка, 16

Г Р А Ф І К

особистого прийому громадян керівниками та спеціалістами

Управління соціального захисту населення

Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації

п/п

Посада

Прізвище, ім’я

та по батькові

День прийому

Години прийому

Місце прийому

1

Начальник управління

Клебанова

Олена

Борисівна

 

четвер

 

10.00 - 13.00

 

м. Київ, вул. Озерна, 18-А

2

Заступник начальника управління -начальник відділу забезпечення державних та муніципальних програм

 

 

Карпенко

Вікторія Володимирівна

 

 

 

середа

 

 

 

 

 

10.00 - 13.00

 

 

 

 

м. Київ, вул. Озерна, 18-А

3

Заступник

начальника управління -

начальник відділу опіки та піклування

 

Припхан

Інна

Володимирівна

 

 

понеділок

 

 

 

 

10.00 - 13.00

 

 

 

м. Київ, вул. Озерна, 18-А

 

Г Р А Ф І К

прийому громадян

спеціалістами усіх відділів

Управління соціального захисту населення

Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації

Дні прийому

Часи прийому

Місце прийому

 

Понеділок - п’ятниця

 

09.00 – 13.00

 

у відділах

 

 

До уваги надавачів соціальних послуг!

Відповідно до Закону України «Про соціальні послуги», Порядку формування, ведення та доступу до Реєстру надавачів та отримувачів соціальних послуг, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України    від 27 січня 2021 року № 99, Оболонська районна в місті Києві державна адміністрація розпорядженням № 333 від 06.06.2023 делеговано управлінню соціального захисту населення Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації повноваження по забезпеченню ведення Реєстру надавачів та отримувачів соціальних послуг.

Управління соціального захисту населення Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації здійснює всі організаційно-правові заходи пов’язані з виконанням розпорядження.

Адреса прийому документів від надавачів соціальних послуг, які зареєстровані в Оболонському районі міста Києва: вул. Озерна, 18 а, каб 209  - Управління соціального захисту населення Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації, Відділ організації роботи з питань соціальних послуг. Довідки за телефоном: 4261457.

Відповідальна особа за протидію домашньому насильству в Оболонському районі м.Києва - головний спеціаліст відділу верифікації державних виплат Ріт Вікторія Миколаївна -  тел. 063-361-99-70

  Увага!

На виконання Постанови КМУ від 16.09.2022 №1041 з 1 грудня 2022 року призначення житлових субсидій та пільг здійснюється органами Пенсійного фонду .

Документи від громадян для призначення житлових субсидій та пільг приймаються органами Пенсійного фонду.

(адреса Пенсійного фонду Оболонського району: проспект Володимира Івасюка, 57) 

 

 

  

Інформація

Інформація щодо виконання постанови Кабінету Міністрів України від 27 березня 2019 року №309 «Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для здійснення реабілітації дітей з інвалідністю» Управління соціального захисту населення Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації  станом на 15.02.2024

Інформація щодо виконання постанови Кабінету Міністрів України від 27 березня 2019 року №309 «Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для здійснення реабілітації дітей з інвалідністю» Управління соціального захисту населення Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації станом на 15.09.2023

ДО УВАГИ ВНУТРІШНЬО ПЕРЕМІЩЕНИХ ОСІБ ОБОЛОНСЬКОГО РАЙОНУ! Виплату допомоги на проживання для деяких категорій громадян внутрішньо переміщених осіб зупинено з 01.08.2023

Щодо грошових виплат населенню, яке постраждало внаслідок руйнування Каховської гідроелектростанції

Для отримувачів соціальних послуг відповідно до Закону України «Про соціальні послуги» 

Інформація щодо виконання постанови Кабінету Міністрів України від 27 березня 2019 року №309 «Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для здійснення реабілітації дітей з інвалідністю» Управління соціального захисту населення Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації  станом на 12.05.2023

 

Деякі питання призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду без здійснення підприємницької діяльності на професійній основі

Пакунок малюка

 

Інформація про надання соціальних послуг

 

Державна соціальна допомога особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю 

До уваги отримувачів щомісячної компенсаційної виплати, призначеної непрацюючій працездатній особі, яка доглядає за особою з інвалідністю І групи

Інформація про кількість зареєстрованих заяв і черговість надання реабілітаційних послуг для дітей з інвалідністю

Інформація про дійснення реабілітації дітей з інвалідністю 

 

 

 

Структурні підрозділи управління

 

Відділ забезпечення державних та муніципальних програм

Тел. 426-14-76 каб. 207

Начальник відділу - Карпенко Вікторія Володимирівна

Заступник начальника відділу – Зозуля Уляна Олександрівна

Основні функції:

організація виконання та узагальнення виконання загальнодержавних, галузевих, регіональних, бюджетних та муніципальних програм, виконання законів та інших нормативно правових актів;

організація збирання, систематизація і зберігання інформації про громадян, які потребують соціальної, натуральної або грошової підтримки в т.ч. громадянам, які постраждали в наслідок аварії на Чорнобильській АЕС;

здійснює прийом, перевірку, реєстрацію, облік розрахунків по наданню пільг громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи від підприємств та організацій Оболонського району;

забезпечення, в межах своїх повноважень, виконання "Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для виплати соціальних стипендій студентам (курсантам) вищих навчальних закладів";

організація проведення безоплатного капітального ремонту власних житлових будинків і квартир осіб, що мають право на таку пільгу, а також першочерговий поточний ремонт житлових будинків і квартир осіб, які мають на це право;

визначення права на отримання соціальної, натуральної або грошової підтримки з урахуванням отриманої інформації від заявника;

встановлення статусу ветерана праці відповідно до Закону України «Про основні засади соціального захисту ветеранів праці та інших громадян похилого віку в Україні»;

надання звітів та інформації за своїм напрямком роботи до вищестоящих організацій;

здійснює доступ до публічної інформації.

надає консультації, здійснює розгляд звернень громадян, підприємств, установ та організацій з питань, що належать до компетенції відділу, вживає відповідних заходів до усунення причин, які викликають скарги.

 

Сектор обслуговування "Картки Киянина", пакунок малюка

тел. 489-93-71, каб. 103

Завідувач сектору - Нестеренко Ігор Валентинович

Основні функції:

- здійснює реєстрацію і веде облік мешканців м. Києва, які мають право на отримання «Картки Киянина» та пакунку малюка;

- веде роз’яснювальну роботу з громадянами в межах своєї компетенції, щодо застосування певних законодавчих актів або змін в законодавстві;

- здійснює своєчасне наповнення та підтримку в актуальному стані Єдиного соціального реєстру пільговиків;

- здійснює конфіденційність інформації, що стосується пільговиків та членів їх сімей;

- упорядкування надання мешканцям м. Києва соціальних послуг, індивідуального обліку отримання цільової, адресної допомоги та інших соціальних послуг, визначених місцевими органами влади у грошовому або натуральному обчисленні;

- надає звіти та інформацію за своїм напрямком роботи до вищестоящих організацій;

- здійснює зберігання особових справ;

- організовує і проводить консультації, здійснює розгляд звернень громадян з питань, що належать до компетенції відділу, вживає відповідних заходів до усунення причин, які викликають скарги.

Відділ оцінки документів з призначення державних допомог

телефон координатора з державних допомог: 467 98 66

тел. 489 91 74, каб. 109

Начальник відділу -  Рачінська Світлана Сергіївна

Оцінка заяв та документів на відповідність законодавству, правильності оформлення, повноти поданої інформаціїдля призначення державної соціальної допомоги, компенсацій та одноразової грошової допомоги

- Проведення консультацій стосовно права конкретної сім’ї чи особи на отримання державної соціальної допомоги, соціальних послуг та одноразової грошової допомоги, проведення оцінки заяв та документів, наданих Центром надання адміністративних послуг, поштою та в електронній формі (через офіційний веб-сайт Мінсоцполітики, інтегровані з ним інформаційні системи органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування або Єдиний державний вебпортал електронних послуг (далі - Портал Дія))

Телефон для довідок: 467 98 66

Основні функції:

- надання консультації стосовно права конкретної сім’ї чи особи на

- отримання державної допомоги, компенсації під час особистого прийому та по телефону;

- здійснення оцінки заяв та документів на відповідність законодавству, правильності оформлення, повноти поданої інформації, наданих Центром надання адміністративних послуг, поштою та в електронній формі (через офіційний веб-сайт Мінсоцполітики, інтегровані з ним інформаційні системи органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування або Єдиний державний вебпортал електронних послуг (далі - Портал Дія)), з питань надання державної допомоги сім’ям з дітьми;

-державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям; державної соціальної допомогу особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю; державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію та особам з інвалідністю; щомісячної грошової допомоги особі, яка проживає разом з інвалідом І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу, який за висновком лікарської комісії медичного закладу потребує постійного стороннього догляду, на догляд за ним;

- державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім’ям за принципом «гроші ходять за дитиною»;

- тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце проживання їх невідоме; продовження тимчасової державної соціальної допомоги непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату»; щомісячної компенсаційної виплати з догляду за дитиною до трьох років «муніципальна няня»; допомоги на дітей, які виховуються у багатодітних сім’ям та інших видів державних допомог; компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі;

- здійснення прийому заяв та документів для призначення щомісячної адресної компенсаційної виплати заявнику послуги “муніципальна няня”;

- підготовка посвідчень одержувачам державних допомог згідно Закону України „Про державну соціальну допомогу особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю” та Закону України „Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю”;

 - підготовка довідки для отримання пільг особам з інвалідністю, які не мають права на пенсію чи соціальну допомогу та довідки про неодержання соціальної допомоги та компенсації;

Сектор одноразових грошових допомог

тел. 467-30-91 каб.108

Завідувач сектору - Казімірова Надія Михайлівна 

Основні функції:

- веде роз’яснювальну роботу серед населення щодо надання одноразової адресної соціальної матеріальної допомоги окремим категоріям соціально незахищених верств населення міста Києва відповідно до міської цільової програми «Турбота. Назустріч киянам»;

- проводить прийом громадян з питань надання одноразової грошової допомоги: у разі загибелі( смерті) або інвалідності волонтера внаслідок поранення (контузії, травми або каліцтва); одноразової компенсації та щорічної допомоги на оздоровлення особам з інвалідністю та дітям з інвалідністю, постраждалим внаслідок дії вибухонебезпечних предметів; особам, яким присвоєно звання Герой України за здійснення визначного геройського вчинку; виплати матеріальної допомоги військовослужбовцям, звільненим з військової строкової служби відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18 квітня 2015 р. №185;

- формує наглядові справи та розпорядження для проведення виплати на підставі Розпорядження Президента України про призначення довічної державної стипендії та відповідно до Положення про довічні державні іменні стипендії громадянам України, які зазнали переслідувань за правозахисну діяльність, затвердженого Указом Президента України від 26.11.2001 №1147;

- проводить прийом громадян з питань надання допомоги на поховання особи, яка не досягла пенсійного віку та на момент смерті не працювала, не перебувала на службі, не зареєстрована у Центрі зайнятості як безробітна, виконавцю волевиявлення померлого або особі, яка зобов’язалась поховати померлого;

- проводить оцінку заяв та документів на відповідність законодавству, правильності оформлення, повноти поданої інформації, наданих Центром надання адміністративних послуг, поштою та в електронній формі (через офіційний веб-сайт Мінсоцполітики, інтегровані з ним інформаційні системи органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування або Єдиний державний вебпортал електронних послуг та формує особові справи для виплати одноразової матеріальної допомоги «Матерям –героїням» та допомоги згідно Закону України «Про протидію торгівлі людьми»;

- здійснення прийому та оформлення справ з інших міст (районів), які надходять до управління, відправляє особові справи отримувачів допомог в інші міста (райони) у разі зміни місця проживання за запитами управлінь соціального захисту населення.

Відділ призначення державних допомог 

тел. 426-20-55, каб.107                                   

Начальник відділу – Приймак Тетяна Олександрівна

Основні функції:

Здійснення призначення (перерахунку) допомог та компенсацій:

- державних допомог сім’ям з дітьми;

- державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям;

- державної соціальної допомоги особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю;

- державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію та особам з інвалідністю і державної соціальної допомоги на догляд;

- щомісячної грошової допомоги особі, яка проживає разом з особою з інвалідністю І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу, яка за висновком лікарської комісії медичного закладу потребує постійного стороннього догляду, на догляд за нею;

- державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім’ям за принципом «гроші ходять за дитиною»;

- тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце проживання їх невідоме;

- компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі;

- соціальної допомоги на утримання дитини в сім’ї патронатного вихователя та грошового забезпечення з оплати послуг із здійснення патронату над дитиною;

- тимчасової державної соціальної допомоги непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату;

- відшкодування вартості послуги з догляду за дитиною до трьох років «муніципальна няня»;

- допомоги на дітей, які виховуються в багатодітних сім’ях; 

- видача в межах своєї компетенції, довідок про отримання (неотримання) допомоги, передбачених законодавством.

Відділ соцільного захисту внутрішньо переміщених осіб

тел. 467-98-70 (гаряча лінія)

Начальника відділу - Андрусина Ірина Вікторівна

Основні функції:

- видає довідки про взяття на облік внутрішньо переміщених осіб та здійснює ведення  єдиної Web – орієнтованої  інформаційної технології формування  сегменту «Облік ВПО».

- опрацьовує списки внутрішньо переміщених осіб, які отримані від Мінсоцполітики через державне підприємство “Інформаційно-обчислювальний центр Міністерства соціальної політики” від Мінцифри.

- приймає заяву та документи, необхідні для отримання допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам, перевіряє правильність оформлення заяви, надає допомогу у її заповненні, перевіряє відповідність викладених у ній відомостей про заявника по паспорту та іншим документам.

- реєструє заяву для отримання допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам в підсистемі Єдиний соціальний процесінг  модуля «Реєстрація звернень»  в Єдиній інформаційній системі соціальної сфери.

- забезпечує реєстрацію звернень щодо змін обставин для подальшого отримання допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам.

- опрацьовує заяву та призначає допомогу на проживання внутрішньо переміщеним особам в підсистемі Єдиний соціальний процесінг  модуля «Опрацювання  звернень»  в Єдиній інформаційній системі соціальної сфери

- вирішує питання про надання чи відмову у видачі довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи та в призначенні  допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам на проживання згідно законодавства.

- надає консультації стосовно права конкретної сім’ї чи особи на отримання допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам на проживання під час особистого прийому та по телефону.

- забезпечує зберігання особових справ отримувачів допомоги на проживання шляхом щотижневої роботи в діючому архіві. Проводить щорічну інвентаризацію особових справ одержувачів допомоги.

- розглядає звернення громадян, депутатські звернення, запити народних депутатів, запити на отримання публічної інформації від фізичних, юридичних осіб, об’єднань громадян та повідомляє їх про результати розгляду, що стосується компетенції відділу.

 

Відділ забезпечення санаторно-курортними путівками пільгових категорій населення

тел. 489-93-56,  489-93-64,  каб.102

Начальник відділу – Басовська Оксана Анатоліївна

Основні функції:

- організація санаторно-курортного лікування та забезпечення санаторно-курортними путівками пільгових категорій населення:

ветеранів війни (учасники бойових дій, особи з інвалідністю внаслідок війни, учасники війни);

ветеранів праці;

осіб, яким встановлено статус члена сім’ї загиблого;

осіб з інвалідністю усіх категорій;

осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи (громадяни, віднесені до категорії 1, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи  та діти з інвалідністю, інвалідність яких пов’язана з Чорнобильською катастрофою);

осіб, стосовно яких встановлено факт позбавлення особистої свободи внаслідок збройної агресії проти України, та членів їхніх сімей.

- призначення виплати деяким категоріям громадян грошової компенсації замість санаторно-курортної путівки та компенсації вартості самостійного санаторно-курортного лікування;

- забезпечення дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки, путівками до дитячих закладів оздоровлення та відпочинку вищої категорії, які розташовані в гірських районах («Артек», «Гвардія»);

- видає направлення для здійснення реабілітаційних заходів із надання комплексних реабілітаційних (абілітаційних) послуг особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю, дітям віком до трьох років (включно), які належать до групи ризику щодо отримання інвалідності (з метою запобігання виникненню інвалідності);

- забезпечення дітей з інвалідністю реабілітаційними послугами за рахунок коштів державного та місцевого бюджетів;

- організація роботи з питань,пов’язаних із встановленням статусу особи, яка постраждала внаслідок Чорнобильської катастрофи, та видачі відповідних посвідчень;

- ведення роз’яснювальної роботи серед громадян, громадських організацій, підприємств та установ щодо порядку застосування нормативно- правових актів із питань, що належать до компетенції відділу.

 

Відділ організаційної роботи з питань соціальних послуг 

тел. 426 -14 -57, каб. 209

Начальник відділу – Зайчук Юлія Леонтіївна

Основні функції:

- забезпечення визначення  потреб населення району в соціальних послугах;

- здійснення прийому громадян з питань надання соціальних послуг;

- прийняття рішення про надання/відмову у наданні соціальних послуг;

- повідомлення заявників та надавача соціальних послуг про прийняте рішення;

- забезпечення ведення Реєстру надавачів та отримувачів соціальних послуг;

- збір та узагальнення  даних моніторингу та оцінки  якості соціальних послуг, поданих  надавачами соціальних послуг, їх порівняльний аналіз;             

- співпраця з надавачами соціальних послуг;

- розгляд звернень громадян, підприємств, установ та організацій, посадових осіб, запитів та звернень народних депутатів, запитів на інформацію з питань надання соціальних послуг особам, які перебувають у складних життєвих обставинах та потребують сторонньої допомоги в межах компетенції відділу;

- здійснення функції державного соціального інспектора.

 

Відділ юридичного забезпечення діяльності управління

тел. 489-91-77. каб.236

Начальник відділу – Гнип Олена Миколаївна

- організація правової роботи, ведення претензійної роботи представлення інтересів управління в судах, надання методичної та консультативної допомоги з питань, що виникають у повсякденній діяльності управління;

- забезпечення реалізації права громадян щодо отримання грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення членам сімей загиблих, осіб з інвалідністю та внутрішньо переміщених осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України, а також осіб які брали участь у бойових діях на території інших держав, а також членів їх сімей в Оболонському районі міста Києва;

- забезпечення реалізації права отримання матеріальної допомоги за належні для одержання земельні ділянки киянами – уповноваженими членами сімей загиблих (померлих) учасників антитерористичної операції для будівництва і обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд;

- забезпечення реалізації права громадян на альтернативну (невійськову) службу.

Відділ з питань забезпечення технічними засобами реабілітації

тел. 467-98-68, каб. 106

Начальник відділу – Звоник Ірина Олександрівна 

Основні функції:

- здійснення обліку осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю, інших осіб, які мають право на безоплатне забезпечення допоміжними засобами реабілітації (технічними та іншими засобами реабілітації);

- прийняття заяв та відповідного пакету документів на забезпечення допоміжними засобами реабілітації (технічними засобами реабілітації), ортопедичним взуттям, осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю та інших осіб пільгових категорій в рамках місцевої бюджетної програми «Турбота. Назустріч киянам»;

- первинна реєстрація осіб з інвалідністю в Централізованому банку даних з проблем інвалідності відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 16 лютого 2011 р. № 121 «Про затвердження Положення про централізований банк даних з проблем інвалідності» (зі змінами) (далі - Положення);

- реєстрація осіб з інвалідністю в Централізованому банку даних з проблем інвалідності відповідно до Положення для підтвердження дійсності статусу документа, що посвідчує право на пільгу при оформленні проїзду на пасажирські проїзди через електронні канали обслуговування між ПАТ «Укрзалізниця» та Міністерством соціальної політики України.

- надає відомості про осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю з централізованого банку даних з проблем інвалідності у порядку встановленому Міністерством соціальної політики України та Пенсійним фондом України;

- надання запиту до регіонального сервісного центру МВС України в місті Києві щодо отримання направлення особам з інвалідністю на Центральну Транспортну МСЕК для виявлення медичних показань на отримання автомобілів.

- видача направлень особам з інвалідністю на Центральну Транспортну МСЕК щодо виявлення медичних показань для та забезпечення електроскутерами, кріслами - колісними з електроприводом;

- призначення щомісячної грошової компенсація витрат на автомобільне паливо з розрахунку 50 літрів високооктанового бензину на місяць особам, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною;

 

Відділ ветеранської політики

Начальник відділу - 

тел. 489-91-75, каб. 105,

тел. 467-39-75, каб. 104

Відділ забезпечує реалізацію державної ветеранської політики, зокрема щодо захисту ветеранів та членів сімей ветеранів, а також забезпечення прав і свобод під час переходу від військової служби до цивільного життя військовослужбовців з числа ветеранів війни, які звільняються або звільнені із військової служби.

Основні функції:

  • організовує за рахунок Міської цільової програми «Турбота». Назустріч Киянам» оздоровлення у супроводі одного з батьків або іншого законного представника:

-  дітей киян - учасників антитерористичної операції, віком до 14 років;

-  дітей - киян військовослужбовців військових частин № № 2260,  № 2269, № 3027, № 3030, № 3060, № 3066, № 3078, № 1465, № 1498, № 2428, А 0222, А 0525, А 1799, А 1937, А 2299, А 0351, А 2167, які дислокуються на території міста Києва, віком до 14 років;

-  дітей учасників антитерористичної операції, загиблих (померлих) унаслідок поранення, контузії чи каліцтва, одержаних під час участі в антитерористичної операції, віком до 18 років;

-  дітей – киян учасників антитерористичної операції, які перебувають у полоні або зникли безвісті, віком до 18 років;

-  дітей – киян постраждалих учасників Революції Гідності, віком  до 14 років;

-  дітей – киян Героїв Небесної Сотні, віком до 18 років;

-  дітей киян, які приймали (приймають) участь у заходах, необхідних для забезпечення оборони України, захисту безпеки населення та інтересів держави у зв’язку з військовою агресією російської федерації проти України, віком до 14 років;

-  дітей - членів сімей загиблих (померлих) киян - Захисників і киянок – Захисниць України, віком до 18 років.

  • оганізовує санаторно-курортне лікування для:

-  учасників бойових дій;

-  осіб з інвалідністю внаслідок війни;

-  учасників війни;

-  постраждалих учасників Революції;

-  членів сімей загиблих (померлих) ветерана війни;

-  членів сімей загиблих (померлих) Захисника чи Захисниці України.

  • організовує заходи із соціальної, професійної адаптації для:

-  учасників АТО/ОСС та постраждалих учасників Революції Гідності;

-  осіб, які звільняються або звільнені з військової служби, з числа ветеранів війни, осіб, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною, членів сімей таких осіб;

-  членів сімей загиблих (померлих) ветеранів війни;

-  членів сімей загиблих (померлих) Захисників та Захисниць України;

-  постраждалих учасників Революції Гідності.

  • призначенняодноразової грошової допомоги в разі загибелі (смерті) або інвалідності внаслідок поранення, контузії, каліцтва або захворювання, одержаних під час участі в антитерористичній операції, здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях, у заходах, необхідних для забезпечення оборони України, захисту безпеки населення та інтересів держави у зв’язку з військовою агресію Російської Федерації проти України, деяких категорій осіб (далі - одноразова грошова допомога) відповідно до Закону України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту” (далі - Закон).
  • встановлення статусу відповідно до Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»:

-  члена сім’ї загиблої (померлої) особи, яка забезпечувала проведення антитерористичної операції, здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях та загинули (пропали безвісті), померлих внаслідок поранення, контузії каліцтва або захворювання.

  • видача посвідчення відповідно до Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»:

-  члена сім’ї загиблої (померлої) особи, яка забезпечувала проведення антитерористичної операції, здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях та загинули (пропали безвісті), померлих внаслідок поранення, контузії каліцтва або захворювання.

  • встановлення статусу відповідно до Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»:

-  члена сім’ї загиблого (померлого) Захисника чи Захисниці України, які забезпечували оборону України, захист безпеки населення та інтересів держави у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України.

  • видача посвідчення відповідно до Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»:

-  члена сім’ї загиблого (померлого) Захисника чи Захисниці України, які забезпечували оборону України, захист безпеки населення та інтересів держави у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України.

  • встановлення статусу:

-  реабілітованої особи відповідно до Закону України «Про реабілітацію жертв репресій комуністичного тоталітарного режиму 1917-1991 років».

  • видача посвідчення:

-  реабілітованої особи відповідно до Закону України «Про реабілітацію жертв репресій комуністичного тоталітарного режиму 1917-1991 років».

  • видача листів – талонів на право одержання ветеранами війни проїзних квитків із 100 відсотковою та 50 відсотковою знижкою.
  • видача листів – талонів на право одержання постраждалих учасників Революції Гідності проїзних квитків із 50 відсотковою знижкою.
  • встановлення статусу учасника війни відповідно до Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту».
  • встановлення статусу особи з інвалідністю внаслідок війнивідповідно до Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту».
  • встановлення статусу жертвам нацистських переслідувань відповідно до Закону України «Про жертви нацистських переслідувань».
  • встановлення статусу постраждалого учасника Революції Гідності відповідно до Закону України «Про встановлення державної допомоги постраждалим учасникам масових акцій громадського протесту та членам їх сімей» включені до переліку осіб, які під час участі в масових акціях громадського протесту отримали тілесні ушкодження (тяжкі, середньої тяжкості, легкі), але такі ушкодження не призвели до інвалідності, та звернулися за медичною допомогою у період з 21 листопада 2013 року по 30 квітня 2014 року.
  • забезпечує діяльність Комісії для розгляду питань, пов'язаних із встановленням статусу учасника війни відповідно до закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту";
  • бере участь у виконанні комплексних програм щодо поліпшення становища учасників антитерористичної операції та членів їх сімей, які перебувають у складних життєвих обставинах;

 

Відділ організаційної роботи управління  

тел. 467-82-56, каб.206

Начальник відділу – Курбакова Тетяна Миколаївна

Основні функції:

- здійснює організацію ведення діловодства відповідно до Типової інструкції діловодства, затвердженої розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

- підготовка поточних планів з основних питань діяльності управління.

- узагальнення та підготовка звітів про виконання планів діяльності управління.

- підготовка та надання аналітичних матеріалів для подання голові райдержадміністрації, Департаменту соціальної політики виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), Київський міській державній адміністрації тощо.

- робота з документами, введення, обробка, сканування документів, листів, звернень громадян, звернень депутатів усіх рівнів, засобів масової інформації, запитів на отримання публічної інформації в інформаційно-телекомунікаційній системі «Єдиний інформаційний простір територіальної громади міста Києва» через систему АСКОД.

- забезпечує управління соціального захисту населення інформаційно-аналітичними матеріалами з питань виконання документів.

- здійснює інформування керівництва управління соціального захисту населення про стан виконання виконавської дисципліни.

- організація та проведення особистого прийому громадян начальником управління та його заступниками.

- вживає заходів щодо оперативного вирішення звернень громадян, реалізації законних прав та інтересів громадян.

- облік, контроль за строками виконання документів, звернень, запитів на отримання публічної інформації.

- взаємодія та контроль виконання звернень, що надходять до служби допомоги Київського міського голови через комунальну бюджетну установу «Контактний центр міста Києва».

- організовує та забезпечує доступ запитувачів до інформації та оприлюднення інформації.

- здійснює організаційне забезпечення участі представників управління в загальноміських та районних заходах.

 

Відділ з питань гендерної рівності, запобігання домашньому насильству та протидії торгівлі людьми:

тел. 468-99-81, каб.233

Начальник відділу - Дубініна Тамара Геннадіївна

Основні функції:

- опрацьовує отримані рекомендації органу, що здійснює верифікацію та моніторинг державних виплат;

- надає інформацію про прийняття рішення за результатами опрацювання рекомендацій органу, що здійснює верифікацію та моніторинг державних виплат;

- проводить аналіз даних, отриманих за допомогою інформаційно-аналітичної платформи;

- здійснює заходи щодо повернення та/або стягнення сум неправомірно отриманих державних виплат передбачені законодавством;

- надсилає запити для отримання інформації, що впливає на право реципієнтів на отримання державних виплат;

- здійснює додаткові перевірки інформації, наданої реципієнтами під час звернення за державними виплатами та опрацювання рекомендацій, наданих органом, що здійснює верифікацію та моніторинг державних виплат;

 -приймає рішення за результатами опрацювання наданих рекомендацій щодо призначення (перерахунку) державної виплати, припинення нарахування та/або здійснення державної виплати, поновлення нарахування та/або здійснення державної виплати, усунення невідповідностей даних у автоматизованих інформаційних системах, реєстрах, базах даних відповідно до законодавства;

- здійснює обробку та захист інформації в інформаційно-аналітичній платформі, отриманої від суб’єктів надання інформації, з дотриманням законодавства про захист персональних даних, захист інформації, що містить банківську таємницю, іншого законодавства у сфері захисту інформації та Закону України «Про верифікацію та моніторинг державних виплат»;

 - надає звіти та інформацію за своїм напрямком роботи до вищестоящих організацій;

 - забезпечує конфіденційність інформації, що стосується заявників та членів їх сімей.

Відділ управління персоналом

тел. 426-20-95, каб. 212

Начальник відділу - Музиченко Тамара Іванівна

Основні функції:

- забезпечення здійснення керівником державної служби своїх повноважень з питань управління персоналом;

- організація роботи щодо розробки структури управління;

- підготовка та участь у розробленні проектів нормативно-правових актів, що стосуються питань управління персоналом, трудових відносин;

- добір персоналу Управління;

- організація роботи щодо розробки положень про структурні підрозділи Управління та посадових інструкцій;

- формування тарифікаційного списку працівників Управління;

- здійснення заходів щодо організації проведення конкурсного відбору;

- організація проведення перевірки достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених частинами третьою і четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», формування довідки про її результати;

- організація проведення спеціальної перевірки щодо осіб, які претендують на зайняття посад в державному органі;

- здійснення аналітичної та організаційної роботи з кадрового менеджменту;

- документальне оформлення вступу на державну службу, її проходження та припинення;

- забезпечення планування службової кар’єри, планомірне заміщення посад управління підготовленими фахівцями згідно з вимогами до професійної компетентності;

- планування професійного навчання державних службовців Управління;

- контроль за встановленням надбавок за вислугу років;

- забезпечення обліку і зберіганням трудових книжок та особових справ (особових карток) працівників Управління;

- забезпечення організаційних заходів щодо своєчасного подання державними службовцями відомостей про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за минулий рік;

- здійснення обліку військовозобов’язаних і призовників та бронювання військовозобов’язаних в Управлінні;

- розгляд звернень громадян, підприємств, установ та організацій, посадових осіб, запити та звернення народних депутатів, запити на інформацію з питань управління персоналом;

- здійснення заходів щодо організації процесу оцінювання результатів службової діяльності державних службовців Управління;

- здійснення аналізу кількісного та якісного складу державних службовців та формування статистичної звітності з кадрових питань;

- проводить іншу роботу, пов’язану із застосуванням законодавства про працю та державну службу.

 

Відділ опіки та піклування 

Тел.  489 91 78  кабінет 230

Заступник начальника управління - начальник відділу –   Припхан Інна Володимирівна

Голова опікунської радиСазанович Олександр Романович

Заступник голови Опікунської ради  – Павлова Людмила Львівна

Засідання опікунської ради проводяться не менше одного разу на місяць.

Основні функції:

ведення прийому громадян з питань встановлення  опіки та піклування та надання консультацій щодо захисту прав та інтересів психічно хворих осіб, в тому числі, що визнані судом недієздатними або обмежено дієздатними;

організація обстеження умов проживання недієздатних (обмежено дієздатних) громадян та їх опікунів (піклувальників);

сприяння оформленню у разі необхідності, за відсутності рідних та близьких, недієздатних осіб до психоневрологічного інтернату;

здійснення контролю за виконанням опікунами своїх обов’язків, збір необхідних документів з цього приводу (звіти опікунів, акти обстежень умов проживання недієздатних);

здійснення заходів щодо захисту житлових та майнових інтересів недієздатних (обмежено дієздатних) громадян;

видача посвідчень опікунів (піклувальників);

підготовка дозволів на зняття з реєстрації за місцем проживання та на реєстрацію недієздатної (обмежено дієздатної) особи;

підготовка дозволів на поселення до психоневрологічних інтернатів недієздатних (обмежено дієздатних) осіб;

здійснення розгляду звернень громадян, підприємств, установ та організацій з питань, що належать до компетенції відділу, вжиття відповідних заходів до усунення причин,  які викликають скарги;

прийняття  участі  у судових засіданнях,  що стосуються питань опіки та піклування.

 

Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг)
вул. Озерна, 18-а

Директор – Кримова Валентина Василівна

Адреса: 04209, м. Київ, вул. Озерна 18-а

Телефон: 414-09-41, 411-97-75

Електронна скринька: [email protected]

Версiя для друку