Головна  →  Адміністрація  →  Структура  →  Управління соціального захисту населення

 

УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ
Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації

 

Прийом громадян спеціалістами управління соціального  захисту населення

 

понеділок, середа, п’ятниця 09.00–13.00
вівторок, четвер 14.00-18.00
адреса для листування: 04209 м.Київ, вул.Озерна,18-А
електронна адреса:37445416@kmda.gov.ua

 

Графік надання консультацій громадянам
керівниками  управління соціального  захисту населення 
на період карантину

 

Начальник управління

Клебанова Олена

Борисівна

четвер

10.00–12.00

за телефоном 467-99-73

Заступник начальника управління – начальник відділу контролю за призначенням субсидій на житлово-комунальні послуги

Карпенко Вікторія Володимирівна

вівторок  10.00–13.00

середа 10.00–13.00

за телефоном 426-20-75

Заступник начальника управління – начальник відділу опіки та піклування

Припхан Інна Володимирівна

понеділок  10.00–13.00

п’ятниця  10.00–13.00

за телефоном 489-91-73

Надання консультацій громадянам спеціалістами усіх відділів здійснюється  за телефонами «гарячих ліній»

- призначення субсидій  -  467 98 58;

- надання пільг на ЖКП – 468 99 81;

- забезпечення санаторно – курортним  лікуванням учасників АТО/ООС  – 489 91 75;

- забезпечення санаторно – курортним лікуванням  ветеранів війни, осіб з інвалідністю, учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС – 489 93 56;

- видача  посвідчень учасникам ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС – 489 93 64;

- призначення державних допомог – 467 98 66;

- забезпечення технічними засобами реабілітації – 467 98 68;

- видача посвідчень ветеранам праці, війни  – 489 91 75;

- видача довідок, призначення грошової допомоги внутрішньопереміщеним особам– 426 14 76;

- Картка Киянина, пакунок малюка – 489 93 71 


На виконання рішення уряду з травня 2021 року призначеня житлової субсидії здійснюється після подання нових Заяви та Декларації.
Увага!

З 01.05.2021 прийом документів на призначення субсидії проводиться лише за попереднім записом. 

Телефон для попереднього запису: 467-98-58, 467-98-70

 

 

 

Пакунок малюка

 

До уваги внутрішньо переміщених осіб! Бланки заяв

 

Графіки погашення заборгованості із виплат заробітної плати працівникам підприємств-боржників Оболонського району м. Києва 

 

Конкурсний відбір проєктів громадських організацій для надання фінансової підтримки з бюджету міста Києва

 

Інформація про надання соціальних послуг

 

Державна соціальна допомога особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю 

До уваги отримувачів щомісячної компенсаційної виплати, призначеної непрацюючій працездатній особі, яка доглядає за особою з інвалідністю І групи

Інформація про кількість зареєстрованих заяв і черговість надання реабілітаційних послуг для дітей з інвалідністю

Інформація про дійснення реабілітації дітей з інвалідністю 

Рекомендації щодо основних завдань колективно-договірної роботи на 2020 рік 

Реєстр колективних договорів, змін і доповнень до них 

Пільги на житлово-комунальні послуги

Порядок надання пільг окремим категоріям громадян з урахуванням середньомісячного сукупного доходу сім’ї

Монетизація пільг на житлово-комунальні послуги

Грошова готівкова форма виплати пільг на житлово-комунальні послуги

  

Інформація

 
Структурні підрозділи управління

  Відділ управління персоналом

тел. 426-20-95, каб.212

Начальник відділу - Музиченко Тамара Іванівна

Основні функції:

- забезпечення здійснення керівником державної служби своїх повноважень з питань управління персоналом;

- організація роботи щодо розробки структури управління;

- підготовка та участь у розробленні проектів нормативно-правових актів, що стосуються питань управління персоналом, трудових відносин;

- добір персоналу Управління;

- організація роботи щодо розробки положень про структурні підрозділи Управління та посадових інструкцій;

- формування тарифікаційного списку працівників Управління;

- здійснення заходів щодо організації проведення конкурсного відбору;

- організація проведення перевірки достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених частинами третьою і четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», формування довідки про її результати;

- організація проведення спеціальної перевірки щодо осіб, які претендують на зайняття посад в державному органі;

- здійснення аналітичної та організаційної роботи з кадрового менеджменту;

- документальне оформлення вступу на державну службу, її проходження та припинення;

- забезпечення планування службової кар’єри, планомірне заміщення посад управління підготовленими фахівцями згідно з вимогами до професійної компетентності;

- планування професійного навчання державних службовців Управління;

- контроль за встановленням надбавок за вислугу років;

- забезпечення обліку і зберіганням трудових книжок та особових справ (особових карток) працівників Управління;

- забезпечення організаційних заходів щодо своєчасного подання державними службовцями відомостей про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за минулий рік;

- здійснення обліку військовозобов’язаних і призовників та бронювання військовозобов’язаних в Управлінні;

- розгляд звернень громадян, підприємств, установ та організацій, посадових осіб, запити та звернення народних депутатів, запити на інформацію з питань управління персоналом;

- здійснення заходів щодо організації процесу оцінювання результатів службової діяльності державних службовців Управління;

- здійснення аналізу кількісного та якісного складу державних службовців та формування статистичної звітності з кадрових питань;

- проводить іншу роботу, пов’язану із застосуванням законодавства про працю та державну службу.

 

Відділ прийому громадян з  призначення  державних допомог за єдиною заявою та компенсацій

телефон координатора з державних допомог: 467-98-66

тел. 489-91-74, каб.109                                   

Начальник відділу -  Рачінська Світлана Сергіївна

 

Подача заяви на призначення державної соціальної допомоги та компенсацій до органів соціального захисту населення

Призначення і виплата державної соціальної допомоги та компенсацій  здійснюються структурними підрозділами з питань соціального захисту населення районних, районних у мм. Києві та Севастополі держадміністрацій, виконавчих органів міських, районних у містах (у разі їх утворення) рад (далі - органи соціального захисту населення) за зареєстрованим місцем проживання або місцем проживання заявника.

Заяви з необхідними документами для призначення державної соціальної допомоги та компенсацій приймаються від громадян органами соціального захисту населення лише у разі надіслання їх поштою (крім допомоги при народженні дитини, заяву, яку заявник надає особисто або в електронній формі (через офіційний веб-сайт Мінсоцполітики, інтегровані з ним інформаційні системи органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування або Єдиний державний веб-портал електронних послуг).

Телефон для довідок: 467 98 66

Основні функції:

- здійснення прийому громадян з питань надання державної соціальної допомоги сім’ям з дітьми; малозабезпеченим сім’ям; особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю; особам, які не мають права на пенсію та особам з інвалідністю та державна соціальна допомога на догляд; компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі; щомісячної грошової допомоги особі, яка проживає разом з інвалідом І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу, який за висновком лікарської комісії медичного закладу потребує постійного стороннього догляду, на догляд за ним; державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім’ям за принципом «гроші ходять за дитиною; тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце проживання їх невідоме та інших видів державних допомог;

- відшкодування вартості послуги з догляду за дитиною до трьох років «муніципальна няня»;

- допомога на дітей, які виховуються у багатодітних сім’ях;

- видача посвідчення одержувачам державних допомог згідно Закону України „Про державну соціальну допомогу інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам” та Закону України „Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та інвалідам”. 

 

Сектор одноразових грошових допомог

тел. 467-30-91 каб.108

Завідувач сектору - Казімірова Надія Михайлівна 

Основні функції:

- прийом громадян з питань надання одноразової грошової допомоги та інших питань;

- здійснення прийому та оформлення справ з інших міст (районів), які надходять до управління, відправляє особові справи отримувачів допомог в інші міста (райони) у разі зміни місця проживання за запитами управлінь соціального захисту населення.

 

Відділ прийняття рішення  з призначення державних допомог за єдиною заявою та компенсацій

тел. 426-20-55, каб.107                                   

Начальник відділу – Приймак Тетяна Олександрівна

Основні функції:

Здійснення призначення (перерахунку) допомог та компенсацій:

- державних допомог сім’ям з дітьми;

- державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям;

- державної соціальної допомоги особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю;

- державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію та особам з інвалідністю і державної соціальної допомоги на догляд;

- щомісячної грошової допомоги особі, яка проживає разом з особою з інвалідністю І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу, яка за висновком лікарської комісії медичного закладу потребує постійного стороннього догляду, на догляд за нею;

- державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім’ям за принципом «гроші ходять за дитиною»;

- тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце проживання їх невідоме;

- компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі;

- соціальної допомоги на утримання дитини в сім’ї патронатного вихователя та грошового забезпечення з оплати послуг із здійснення патронату над дитиною;

- тимчасової державної соціальної допомоги непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату;

- відшкодування вартості послуги з догляду за дитиною до трьох років «муніципальна няня»;

- допомоги на дітей, які виховуються в багатодітних сім’ях; 

- видача в межах своєї компетенції, довідок про отримання (неотримання) допомоги, передбачених законодавством.

  

Відділ забезпечення санаторно-курортними путівками пільгових категорій населення

 тел. 489-93-56, 489-93-64,  каб.102

 Начальник відділу – Басовська Оксана Анатоліївна

 Основні функції:

- організація санаторно-курортного лікування та забезпечення санаторно-курортними путівками пільгових категорій населення: ветеранів війни (учасники бойових дій, інваліди війни, учасники війни), ветеранів праці, осіб, яким встановлено статус члена сім’ї загиблого, інвалідів усіх категорій та громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи (громадяни, віднесені до категорії 1, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи  та діти з інвалідністю, інвалідність яких пов’язана з Чорнобильською катастрофою);

- призначення виплати деяким категоріям громадян грошової компенсації замість санаторно-курортної путівки та компенсації вартості самостійного санаторно-курортного лікування;

- організація роботи з питань, пов’язаних із встановленням статусу особи, яка постраждала внаслідок Чорнобильської катастрофи та видачі відповідних посвідчень;

- призначення компенсацій та допомог певних видів особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, передбачених Законом України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи»;

- надання довідок про призначені компенсації та допомоги передбачених Законом України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи»;

- ведення роз’яснювальної роботи серед громадян, громадських організацій, підприємств та установ щодо порядку застосування нормативно- правових актів  із питань, що належать до компетенції відділу.

 

Відділ звернень громадян та організаційної роботи

тел. 467-82-56, каб.206

Начальник відділу – Курбакова Тетяна Миколаївна

Основні функції:

- здійснення прийому, первинне опрацювання, попередній розгляд, реєстрацію, облік, зберігання документів, а також звернень, запитів на інформацію;

- подання документів, звернень громадян, запитів на інформацію на резолюцію начальнику управління, заступникам начальника управління;

- передача документів, звернень, запитів на інформацію відповідальним виконавцям;

- робота з документами, введення, обробка документів, листів, звернень в інформаційно-телекомунікаційній системі «Єдиний інформаційний простір територіальної громади міста Києва» через систему АСКОД;

- прийом заяв на одноразову адресну матеріальну допомогу малозахищеним верствам населення по програмі "Турбота назустріч киянам на 2019-2021 роки";

- контроль за строками виконання документів, розгляд звернень, запитів на інформації.

 

Відділ організаційної роботи з питань соціальних послуг 

 

тел. 426 14 57, каб. 209

 

Начальник відділу – Зайчук Юлія Леонтіївна

 

Основні функції:

 

-забезпечення визначення  потреб населення району в соціальних послугах;

 

-здійснення прийому громадян з питань надання соціальних послуг;

 

-прийняття рішення про надання/відмову у наданні соціальних послуг;

 

-повідомлення заявників та надавача соціальних послуг про прийняте рішення;

-забезпечення ведення Реєстру надавачів та отримувачів соціальних послуг;

 

-збір та узагальнення  даних моніторингу та оцінки  якості соціальних послуг, поданих  надавачами соціальних послуг, їх порівняльний аналіз;             

 

-співпраця з надавачами соціальних послуг;

 

-розгляд звернень громадян, підприємств, установ та організацій, посадових осіб, запитів та звернень народних депутатів, запитів на інформацію з питань надання соціальних послуг особам, які перебувають у складних життєвих обставинах та потребують сторонньої допомоги в межах компетенції відділу;

 

-здійснення функції державного соціального інспектора.

 

  

Відділ юридичного забезпечення діяльності управління  

тел. 426-20-85, каб. 140                                                         

Начальник відділу - Гнип Олена Миколаївна

Основні функції:

- організація правової роботи, ведення претензійної роботи представлення інтересів управління в судах, надання методичної та консультативної допомоги з питань, що виникають у повсякденній діяльності управління;

- забезпечення реалізації права громадян щодо отримання грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення членам сімей загиблих, осіб з інвалідністю та внутрішньо переміщених осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України, а також осіб які брали участь у бойових діях на території інших держав, а також членів їх сімей в Оболонському районі міста Києва;

- забезпечення реалізації права отримання матеріальної допомоги за належні для одержання земельні ділянки киянами – уповноваженими членами сімей загиблих (померлих) учасників антитерористичної операції для будівництва і обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд;

- забезпечення реалізації права громадян на альтернативну (невійськову) службу.

 

Відділ прийому громадян з призначення субсидій на житлово-комунальні послуги

тел. гарячої лінії 467-98-58, каб.136

Начальник відділу – Кащук Оксана Миколаївна

Основні функції:

- приймає від громадян документи для призначення житлових субсидій на відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг;

- опрацьовує дані документи та видає повідомлення про прийняте по них рішення;

- зберігає прийняті особові справи;

- готує запити у відповідні установи для витребування необхідних документів;

- розглядає і надає письмові відповіді на звернення громадян;

- забезпечує доступ до публічної інформації;

- проводить роботу з питання підвищення кваліфікації спеціалістів по прийому справ;

- готує щотижневі, квартальні, річні звіти.

 

Відділ призначення субсидій на житлово-комунальні послуги

тел. 467-98-70, каб.141

Начальник відділу – Варчак Вікторія Григорівна

Основні функції: 

- нараховуєжитлові субсидії в автоматичному режимі програмного комплексу "Житлові субсидії";

- виконує перерахунки субсидій при зміні цін і тарифів на житлово-комунальні послуги, при встановленні нового розміру витрат громадян на оплату житлово-комунальних послуг;

- готує інформацію та відомості про призначені субсидії громадянам і передає їх ГІОЦ Київської міської державної адміністрації;

- веде роз'яснювальну роботу з організаціями – надавачами послуг, в межах своєї компетенції, щодо застосування певних законодавчих актів, або змін в законодавстві;

- розглядає і надає письмові відповіді на звернення громадян;

- надає звіти та інформацію за своїм напрямком роботи до вищестоящих організацій;

- сприяє доступ до публічної інформації;

- організовує і проводить консультації, здійснює розгляд звернень громадян, підприємств, установ та організацій з питань, що належать до компетенції відділу, вживає відповідних заходів до усунення причин, які викликають скарги.

 

Сектор інспекції та контролю за призначенням субсидій та пільг на житлово-комунальні послуги

каб.143

завідувач сектору – Нестеренко Ганна Іванівна

 Основні функції:

 - готує та надає запити у встановленому порядку щодо відомостей доходів громадян відповідним підприємствам, установам та організаціям;

 - проводить перевірки довідок про доходи на підприємствах, установах, організаціях, які надавались заявникам для оформлення субсидій;

 - зупиняє надання субсидій при виявленні порушень;

 - готує  та  проводить  розрахунок сум надміру виплачених коштів в разі подання  заявниками  недостовірної  інформації при оформленні субсидій;

 - готує та надсилає  повідомлення  громадянам,  керівникам   установ, підприємств, організацій  щодо повернення переплачених коштів, в зв'язку з  наданням недостовірної інформації;

 - готує щотижневі, місячні, квартальні, піврічні, річні звіти.

 

Відділ персоніфікованого обліку пільг

тел. 468-99–81, каб.232

начальник відділу – Дубініна Тамара Геннадіївна 

Основні функції:

- реєструє та веде облік пільгових категорій населення;

- забезпечує своєчасне наповнення та підтримку в актуальному стані Єдиного державного реєстру пільговиків;

- забезпечує конфіденційність інформації, що стосується пільговиків та членів їх сімей;

- веде роз’яснювальну роботу з організаціями, підприємствами та установами, в межах своєї компетенції, щодо застосування певних законодавчих актів або змін в законодавстві;

- надає звіти та інформацію за своїм напрямком роботи до вищестоящих організацій;

- організовує і проводить консультації, здійснює розгляд звернень громадян, підприємств, установ та організацій з питань, що належать до компетенції відділу.

 

Сектор обслуговування "Картки Киянина", пакунок малюка

тел. 489-93-71, каб. 143

Завідувач сектору - Нестеренко Ігор Валентинович

Основні функції:

- здійснює реєстрацію і веде облік мешканців м. Києва, які мають право на отримання «Картки Киянина» та пакунку малюка;

- веде роз’яснювальну роботу з громадянами в межах своєї компетенції, щодо застосування певних законодавчих актів або змін в законодавстві;

- здійснює своєчасне наповнення та підтримку в актуальному стані Єдиного соціального реєстру пільговиків;

- здійснює конфіденційність інформації, що стосується пільговиків та членів їх сімей;

- упорядкування надання мешканцям м. Києва соціальних послуг, індивідуального обліку отримання цільової, адресної допомоги та інших соціальних послуг, визначених місцевими органами влади у грошовому або натуральному обчисленні;

- надає звіти та інформацію за своїм напрямком роботи до вищестоящих організацій;

- здійснює зберігання особових справ;

- організовує і проводить консультації, здійснює розгляд звернень громадян з питань, що належать до компетенції відділу, вживає відповідних заходів до усунення причин, які викликають скарги.

 

Відділ по роботі з юридичними особами

тел. 489-91-77, каб.236

Начальник відділу – Зарицька Ольга Федорівна

Основні функції:

- здійснює прийом, перевірку, реєстрацію, облік розрахунків по наданню пільг громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи від підприємств та організацій Оболонського району;

- приймає на паперових та електронних носіях списки студентів (курсантів), яким призначено соціальну стипендію, проводить звіряння даних та подає заявку щодо потреби в коштах до Департаменту соціальної політики;

- здійснює за єдиною заявою прийом громадян для нарахування допомоги передбачених Законом України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи";

- готує органам Державного казначейства платіжні документи для здійснення відповідних видатків по перерахуванню коштів  громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, відповідних видатків для здійснення виплати коштів вищим навчальним закладам для виплати соціальних стипендій студентам (курсантам);

- веде роз'яснювальну роботу з організаціями, підприємствами та установами, в межах своєї компетенції, щодо застосування певних законодавчих актів, або змін в законодавстві;

- розглядає і надає письмові відповіді на звернення юридичних та фізичних осіб;

- надає звіти та інформацію за своїм напрямком роботи до органів вищого рівня;

- здійснює доступ до публічної інформації;

- надає консультації, здійснює розгляд звернень громадян, підприємств, установ та організацій з питань, що належать до компетенції відділу, вживає відповідних заходів до усунення причин, які викликають скарги.

 

Відділ з питань забезпечення технічними засобами реабілітації

тел. 467-98-68 каб.106

тел. 467-98-16 каб.104

Начальник відділу – Іщенко Володимир Володимирович 

Основні функції:

- здійснення обліку осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю,  інших осіб, які мають право на безоплатне забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації;

- забезпечення технічними засобами реабілітації осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю та інших осіб пільгових категорій з питань, які належать до компетенції відділу;

- формування двохсторонніх та трьохсторонніх договорів на забезпечення осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю та інших окремих пільгових категорій населення технічними засобами реабілітації;

- видача  направлень особам з інвалідністю на Центральну Транспортну МСЕК щодо виявлення медичних показань для забезпечення кріслом колісним з електроприводом та електроскутером;

- забезпечення засобами особистої гігієни (памперсами, урологічними прокладками, пелюшками) пільгових категорій населення в рамках місцевої бюджетної програми «Турбота. Назустріч киянам»;

- забезпечення киян, в першу чергу осіб з інвалідністю, ортопедичним взуттям та ортопедичними устілками в рамках місцевої бюджетної програми «Турбота. Назустріч киянам»;

- надає відомості про осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю з централізованого банку даних з проблем інвалідності у порядку встановленому Міністерством соціальної політики України та Пенсійним фондом України;

- готує щотижневі, щомісячні, квартальні, річні звіти;

- забезпечення розгляду звернень громадян, підприємств, установ та організацій з питань, що належать до компетенції відділу, вживає відповідних заходів до усунення причин, що є причиною скарги;

- надання консультацій громадянам в межах компетенції відділу.

 

Відділ пільг та обслуговування ветеранів війни, осіб з інвалідністю, учасників АТО/ООС

тел. 489-91-75 каб.105, 103

Начальник відділу - Щиголь Тетяна Володимирівна 

Основні функції:

- оганізовує санаторно-курортне лікування учасників АТО/ОСС та постраждалих учасників Революції Гідності;
- організовує заходи з соціальної та професійної адаптації учасників АТО/ОСС та постраждалих учасників Революції Гідності;
- організовує направлення учасників антитерористичної операції та постраждалих учасників Революції Гідності на психологічну реабілітацію;
- призначає виплату грошової компенсації вартості проїзду учасників антитерористичної операції до реабілітаційних установ для проходження психологічної реабілітації та назад;
- організовує оздоровлення:  дітей киян-учасників антитерористичної операції (учасників відсічі збройної агресії) віком до 14 років у супроводі матері, батька, або особи яка замінює батьків; дітей - киян військовослужбовців військових частин № 2260, № 3066, № 3030, № 2269, № 2262, В2277, А0525, А1799, А2299, В3231, які дислокуються на території міста Києва, віком до 14 років; дітей загиблих (померлих) киян - учасників антитерористичної операції (учасників відсічі збройної агресії) віком до 18 років;
- організовує оздоровлення і відпочинок дітей, які потребують особливої уваги та підтримки в дитячих центрах «Артек» і «Молода гвардія»;
- призначає в установленому порядку виплату щомісячної адресної матеріальної  допомоги  для покриття витрат на оплату житлово - комунальних послуг киянам - членам сімей учасників бойових дій та військовослужбовців, які загинули чи пропали безвісти на території Республіки Афганістан;
- призначає в установленому порядку виплату щомісячної адресної матеріальної допомоги киянам-учасникам антитерористичної операції, членам їх сімей та членам сімей загиблих (померлих) киян, які брали участь в проведенні антитерористичної операції, для покриття витрат на оплату житлово-комунальних послуг;
- видає «Посвідчення особи з інвалідністю внаслідок війни», «Посвідчення учасника війни», «Посвідчення члена сім’ї загиблого», «Ветеран праці», та «Посвідчення жертви нацистських переслідувань» «Посвідчення постраждалих учасників Революції Гідності»; листи талонів на безкоштовний та пільговий проїзд по території України визначеним законодавством категоріям громадян;
- веде облік та надає допомогу в оформленні документів  у разі потреби влаштування до будинків-інтернатів /пансіонатів/ громадян похилого віку та осіб з інвалідністю;
- видає направлення особам з інвалідністю на Центральну Транспортну МСЕК для виявлення медичних показань для отримання  автомобілів через органи соціального захисту населення;
- призначає в установленому порядку компенсаційні виплати особам з інвалідністю на бензин, технічне обслуговування, ремонт автомобіля, транспортне обслуговування;
- проводить реєстрацію заяв про надання місця для безоплатного зберігання транспортного засобу на автостоянці;
- організовує направлення осіб з інвалідністю та дітей з інвалідністю на реабілітаційні послуги та професійне навчання;
- працює з Центральним банком даних з проблем інвалідності, веденням електронного та карткового обліку учасників антитерористичної операції та єдиного електронного реєстру оздоровлення та відпочинку дітей належним зберіганням та використанням персональних даних та архівних документів згідно чинного законодавства, в межах компетенції;
- працює з правильності, повноти та своєчасності наповнення Централізованого банку даних з проблем інвалідності та єдиного електронного реєстру оздоровлення та відпочинку дітей;
- готує щотижневі, щомісячні, квартальні, річні звіти;
- забезпечує діяльність Комісії для розгляду питань, пов'язаних із встановленням статусу учасника війни відповідно до закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту";
- бере участь у виконанні комплексних програм щодо поліпшення становища учасників антитерористичної операції та членів їх сімей, які перебувають у складних життєвих обставинах;
- здійснює розгляд звернень громадян, підприємств, установ та організацій з питань, що належать до компетенції відділу, вживає відповідних заходів до усунення причин, які викликають скарги;
- роз’яснює громадянам положення нормативно - правових актів із питань, що належать до компетенції відділу.

 

Відділ соцільного захисту внутрішньо переміщених осіб

тел. 426-14-76, каб.207

начальник відділу - Салата Ольга Василівна

Основні функції:

Відділ відповідно до покладених на нього завдань:

- приймає заяви та видає довідки про взяття на облік внутрішньо переміщених осіб;

- продовжує строк дії довідки про взяття на облік внутрішньо переміщених осіб на наступні  шість місяців, у разі продовження обставин, що визначені в статті 1 Закону України «Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб»;

-  веде Єдину інформаційну базу  даних про внутрішньо переміщених осіб;

- щодня формує та направляє в електронній формі відповідному територіальному підрозділу ДМС перелік осіб, яким видана довідка;

- приймає від уповноваженого представника сім’ї документи, необхідні для отримання грошової допомоги, реєструє заяву для призначення щомісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг у Журналі реєстрації заяв для призначення усіх видів соціальної допомоги (каб.104);

- опрацьовує документи та призначає  допомогу;

- здійснює перевірку правильності та повноти прийнятих документів для отримання довідки про взяття на облік та надання грошової допомоги;

- здійснює оформлення особових справ;

- надає консультації стосовно права конкретної сім’ї чи особи на отримання грошової допомоги, компенсації під час особистого прийому та по телефону;

- вносить інформацію до Центральної бази інвілідів внутрішньо переміщених осіб;

-  готує щотижневі, квартальні, річні звіти;

- проводить щорічну інвентаризацію особових справ одержувачів допомог;

- вносить пропозиції щодо удосконалення роботи відділу.

 

Відділ опіки та піклування (вул. Тимошенка, 16) 

Основні завдання:

Здійснення всього комплексу організаційних заходів по забезпеченню захисту інтересів та прав недієздатних та обмежено дієздатних громадян,що мешкають або перебувають на обліку в органі опіки та піклування Оболонського району міста Києва.

Для врегулювання питань, пов’язаних із захистом інтересів недієздатних та обмежено дієздатних осіб, створено опікунську раду при Оболонській районній в місті Києві державній адміністрації.

Голова опікунської ради - Трофімов Андрій Володимирович,

заступник голови - Сазанович Олександр Романович,

заступник голови - Павлова Людмила Львівна,

секретар опікунської ради - Литовченко Наталія Іванівна.

Засідання опікунської ради проводяться не менше одного разу на місяць.

Консультації та рекомендації з питань, що стосуються визнання фізичної особи недієздатною або обмежено дієздатною, встановлення над ними опіки (піклування), звільнення опікуна (піклувальника) від його повноважень, захист майнових, житлових прав та інтересів недієздатних (обмежено дієздатних) осіб, можна отримати:

 вул. Тимошенка, 16, каб. 200, тел. 464-01-21 

Прийом громадян: понеділок: 14:00–16:00; середа: 10:00–12:00.

Електронна скринька: obolonpavlova@ukr.net

  

Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг)
вул. Озерна, 18-а

Директор – Кримова Валентина Василівна

Адреса: 04209, м. Київ, вул. Озерна 18-а

Телефон: 414-09-41, 411-97-75

Електронна скринька: tcobl@ukr.net

Версiя для друку