Головна  →  Про район  →  Корисна інформація  →  ДПІ в Оболонському районі ГУ ДФС у м.Києві інформує  →  У столиці якість послуг у Центрах обслуговування платників оцінюється через електронне анкетування

З метою надання платникам податків послуг найвищої якості та удосконалення роботи Центрів обслуговування платників, органами Міндоходів    у м. Києві запроваджена Система електронного анкетування щодо якості надання послуг у ЦОП.

Учасником цього опитування може стати кожний відвідувач податкових органів та висловити свою думку щодо роботи відомства. З початку року у місті Києві цією послугою скористались більше 8 тисяч громадян. Електронний опитувальний лист має ряд переваг перед інтерв'юером-людиною:

-         опитування складається з невеликої кількості запитань (5 питань) та займає декілька секунд;

-         респондент може висловити свою думку щодо роботи податкового органу лише натисканням однієї клавіші;

-         людина відповідає на питання виключно за власним бажанням;

-         опитування повністю анонімне.

ГУ Міндоходів у м. Києві закликає платників податків та громадян прийняти активну участь у проведенні електронного анкетування. Досконале вивчення та глибокий аналіз якості обслуговування платників, є запорукою успішної реалізації реформ у сфері оподаткування.                                                                                                                                                            

Електронні опитувальні листи розміщені у приміщеннях ЦОП органів Міндоходів, біля входу, у зручних для відвідувачів місцях.

Отже, шановні платники податків та громадяни, долучайтесь до оцінювання!

Версiя для друку

Я Ð?Ð?Ю Ð?РÐ?Ð?Ð?!