Головна  →  Про район  →  Корисна інформація  →  ДПІ в Оболонському районі ГУ ДФС у м.Києві інформує  →  Сервіс «Пульс» швидко вирішує проблеми платників податків

Фахівці Оболонської ДПІ нагадують, що антикорупційний сервіс Державної фіскальної служби України «Пульс» – це пряма телефонна лінія, яка працює в режимі call-back, оскільки працівники відомства не лише приймають повідомлення від громадян, а й інформують заявників про вжиті заходи.

На усі запити на «Пульс» органами фіскальної служби надаються відповіді оперативно і без порушення термінів розгляду.

Даний сервіс – це один з інструментів боротьби з корупцією в органах ДФС. На цю "гарячу телефонну лінію" може звернутися будь-який громадянин з питаннями на податкову та митну тематику та щодо роботи податкових органів. Нагадуємо, що номер цілодобової телефонної лінії сервісу "Пульс" – (044) 284-00-07.

 ДПІ в Оболонському районі ГУ ДФС у м. Києві

Версiя для друку

Я Ð?Ð?Ю Ð?РÐ?Ð?Ð?!