КМДА Київська міська державна адміністрація


«Пульс» як ефективний індикатор якості взаємодії бізнесу з фіскальними органами

 

Фахівці ДПІ в Оболонському районі ГУ ДФС у м. Києві нагадують, що антикорупційний проект «Пульс» працює з метою подолання корупції, ліквідації перешкод, що заважають створенню сприятливого бізнес-клімату, усунення непорозумінь у спілкуванні громадян із посадовими особами органів Державної фіскальної служби усіх рівнів.

Платники можуть відкрито повідомити про неправомірні дії чи бездіяльність працівників відомства. Крім того, клієнти, які бояться наслідків звернення на сервіс «Пульс», мають змогу анонімно залишити інформацію для подальшого обов‘язкового розглядання. Після звернення на сервіс «Пульс» заявник протягом трьох днів отримує в телефонному режимі роз’яснення з порушеного ним питання.

Номер цілодобової телефонної лінії сервісу «Пульс» для клієнтів податкової та митниці: (044) 284-00-07.

 

ДПІ в Оболонському районі ГУ ДФС у м. Києві



При використанні матеріалів посилання на КМДА обов'язкове.