Головна  →  Про район  →  Корисна інформація  →  ДПІ в Оболонському районі ГУ ДФС у м.Києві інформує  →  Послідовність накладання електронно цифрового підпису на податкову накладну в електронній формі

ДПІ в Оболонському районі ГУ Міндоходів у м. Києві інформує, що при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов'язаний надати покупцю податкову накладну та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Для реєстрації в ЄРПН продавець складає податкову накладну або розрахунок коригування з використанням спеціалізованого програмного забезпечення.

Після складення податкової накладної або розрахунку коригування в електронній формі на них накладається електронний цифровий підпис посадових осіб платника податку у такому порядку: першим - електронний цифровий підпис головного бухгалтера (бухгалтера) або електронний цифровий підпис керівника; другим - електронний цифровий підпис, що є аналогом відбитка печатки продавця.

За відсутності у продавця посади бухгалтера електронні цифрові підписи посадових осіб платника податку накладаються у такому порядку: першим - електронний цифровий підпис керівника; другим - електронний цифровий підпис, що є аналогом відбитка печатки продавця.

Продавець, що є фізичною особою - підприємцем, накладає електронний цифровий підпис у такому порядку: першим - електронний цифровий підпис фізичної особи - підприємця; другим електронний цифровий підпис, що є аналогом відбитка печатки продавця.

ДПІ в Оболонському районі ГУ Міндоходів у м. Києві

Версiя для друку