Шановні субєкти господарювання! Нагадуємо вам про функціонування електронного сервісу – електронні перевірки (далі – ЕП). ЕП проводять за наявності заяви платника з проханням про вищезазначений захід із незазначеним ступенем ризику і у разі наявності технічної можливості для такої перевірки. Досліджуватися будуть лише періоди, не охоплені плановими та позаплановими документальними перевірками.

У заяві платник податків обовязково зазначає перелік податків та податкові періоди, які бажає перевірити. Орган Міндоходів має право відмовити у проведенні ЕП.

Після проведення ЕП фахівцями складається довідка. У разі незгоди із зазначеними у ній висновками платник податків одночасно з її підписанням може подати свої заперечення.

Детально роз'яснено про це було у листі Міндоходів України від 31.03.14 р. № 5790/5/99-99-22-02-05-16.

ДПІ в Оболонському районі ГУ Міндоходів у м. Києві

Версiя для друку